Rotterdams Triootje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

yow General

goeie stads man, ziet er netjes uit als je zo door gaat kom je nog een heel end

mooi lijnen op je rug al, kan alleen zeggen ga zo door bro

cool trouwens dat je zo ff poseerd, respect
    Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Mwah, vind mijn traps wel aardig zo, anders krijg ik meteen weer gekut met mijn schouder, plus dat ik dan nog smaller lijk.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Zo had niet verwacht dat dat lichaam onder de foto's zat waar je shirt gewoon aanhad.

Comment

Tja als je Atta op straat ziet lopen is het net een potlood. Lange nek en kegelhoofd. Qua hoofd zei Sakkie het ook al tijdens de work-out

Comment

Ziet er leuk uit die work out Waarom is het zo ver

@GenIx: netjes man
            The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

gen moet echt hardcore armen gaan trainen. Die zijn imo veels te klein voro het fysiek

Comment

Originally posted by punani View Post
                gen moet echt hardcore armen gaan trainen. Die zijn imo veels te klein voor het fysiek
                Mee eens. Hoewel ik hier wel aan toe wil voegen dat hij qua kracht in zijn poten behoorlijk wat potentie heeft (ja Atta kan behoorlijk hard knijpen tijdens handen schudden)! Ik zou zeggen: Een extra armendag inlassen Atta!
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Ben nu inderdaad bezig met meer nadruk op armen. Lopen veel te ver achter, is echt mijn probleemspiergroep. Heb al veel geprobeerd, maar komen gewoon niet mee. Nu lijken ze wat groei te vertonen, maar kijken wat daarvan overblijft.

@ Little
                  Dat is het leukst he, verrassen. Hoewel gewoon intimiderend lijken met shirt aan me ook wel wat lijkt.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Volkracht View Post
                    Leuk verslagje om te lezen jongens!

Ook leuk om te zien "wie"er achter de posts zit!
                    Ja idd. Had toch een heel ander beeld :P
                    Leuk om te lezen iig!
                    Start: 123 kg Nu: 95,6kg (13,2% vet)

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Ben nu inderdaad bezig met meer nadruk op armen. Lopen veel te ver achter, is echt mijn probleemspiergroep. Heb al veel geprobeerd, maar komen gewoon niet mee. Nu lijken ze wat groei te vertonen, maar kijken wat daarvan overblijft.

@ Little
                      Dat is het leukst he, verrassen. Hoewel gewoon intimiderend lijken met shirt aan me ook wel wat lijkt.
                      Wil je echt de je armen gaan groeien vraag het maar aan Levensgenieter dan krijg je van mij een paar shocktechnieken.

Comment

Originally posted by levensgenieter View Post
                        Wil je echt de je armen gaan groeien vraag het maar aan Levensgenieter dan krijg je van mij een paar shocktechnieken.
                        Pen ze maar neer. Ik denk dat er een hoop anderen behalve GeneralIx (waaronder deze jongen) die technieken ook wel willen leren!
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                          Pen ze maar neer. Ik denk dat er een hoop anderen behalve GeneralIx (waaronder deze jongen) die technieken ook wel willen leren!
                          precies post je schema maar is van je monster armen

Comment

Oke dan ik maak even een nieuwe discussie aan, anders vervuil ik dit topic.

Comment

Welke sportschool is dit?

leuk verslag trouwens
                              Groeten

Comment

Fitness First in de buurt van Blaak voorbij de hogeschool van R'dam.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X