Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Weet hij dat wel ja? Ik heb in mijn leven namelijk deze 2 dingen geleerd:
Een roker zal nooit toegeven dat roken slecht voor je is...en een BBer zal nooit toegeven dat as slecht voor hem is.
Waar de roker zegt: Ja maar niet in mijn hoeveelheden, roken is goed tegen stress en alzheimer en Autogassen zijn ook slecht......daar zegt de BBer; de wetenschap loopt toch achter (als je op onderzoeken wijst), in de hoeveelheden waar ik gebruik niet, ik weet wat ik doe, as kan ook goed zijn, en het valt wel mee.
Maar de allerbelangrijkste reden om geen AS te gebruiken vind ik:
Je moet pas gaan juicen als je als naturel aan je max zit. En die regel houdt 95% van de gebruikers zich niet aan.
Snipke lijkt me een man van verstand en ervaring. hij zal best met goede voeding en training een goed deel van zijn fysiek kunnen behouden.
Dat ze gemiddeld 50 worden licht hoop ik toch aan het feit dat ze AS hebben gebruikt
Je weet dat AS gebruikt wordt als medicijn voor verschillende kwalen? Dat ouderen Testosteron op dokters recept kunnen krijgen? Ja wat is het toch slecht voor je *gaap*
Ik zou juist gebruiken na me 40e omdat lichaamseigen testosteron zo laag is dat ik voldoende zou nemen ter aanvulling. 50-100mg per week ofzo. Het hormoon is immers belangrijkv oor zo'n beetje alles mbt gezondheid dus dat werkend houden is belangrijk
Het klopt idd dat As soms als medicijn word gebruikt. Maar je moet er wel rekening mee houden dat dat echt lang niet in de hoeveelheden is die in een serieuze kuur gebruikt worden.
We zitten hier op een open forum waar gediscuseerd wordt.
member Bilo geeft zijn mening waar een discussie uit ontstaat meer niet dus verwacht niet dat dit irritant kan zijn omdat hij niet de zelfde mening heeft als andere.
helemaal mee eens! sinds wanneer is iemands ander mening irritant
hahahahaa, de discussie is lekker op gang, zo wou ik het
@Bilo , je geeft eerlijk je mening kerel en dat appriceer ik. Zoals je wel weet is bodybuilding a way of live. Ik heb serieus gekuurt in mijn serieuse trainingsjaren, maar ik heb altijd met verstand gekuurt, heb geen enkele kuur gedaan die niet verantwoord was, oke kuren op zich is met u lichaam kloten maar dat weten we voor we eraan beginnen, wil maar zeggen heb geen megadoseringen genomen die ik nu soms al zie door beginnelingen, heb ook ettelijke jaren naturel getraind , enkel voeding, training en af en toe is een supplement (dat is nu eens iets waar ik niet in geloof, enkel de basis, eiwitten, bcaa, glutamine en af en toe eens creatine)
Het starten van deze tread was enkel voor te laten zien aan de jonge gasten dat je bij het ouder worden zeker kwaaltjes krijgt van het kuren en dat je lichaam meer tijd nodig heeft om te herstellen na een kuur.Meeste gasten doen een kuurtje als ze in de fleur van hun leven zijn en ze geen as nodig hebben, enkel uitgebalanceerde voeding en training, en dan nog megadoseringen want meer is beter, en na hun eerste kuurtje zijn ze bijna direct hersteld en dus denken ze dat het altijd wel zo zal lopen, maar dit is nu de trigger.
Je mag mij niet vergelijken met een prof want dat ben ik niet, die mensen kuren omdat ze er geld mee verdienen, het is hun broodwinning en het zal mij een zak schelen dat ze geen erectie meer kunnen krijgen.
Om nu effe terug te komen waarom ik nog een kuurtje zou doen, zoals ik al zei blijft bb a way of live en elke mens die aan bb doet wil zijn lichaam blijven perfectioneren, mss onbewust maar je blijft daar mee bezig. Ik heb een hele tijd niet meer getraind maar ik heb wel steeds mijn voeding gehouden en alles wat erbij hoort.
Ik ben niet meer gefocust op mega massa hebben, en train nu ook wellicht anders dan vroeger, als ik nu eens geen zin heb blijf ik gewoon thuis , dat was vroeger ondenkbaar.
Voila dat was het zo een beetje, blijven discuteren zou ik zeggen
bedankt voor je reactie snipke. Ik hoop dat alles goed met je blijft gaan.
Over 1 ding is iedereen het gelukkig wel eens;..ga niet kuren als je niet weet wat je doet, je nog een tiener bent en je pas 6 maanden traint. Probeer eerst als naturel een eind te komen.
Ik zal nooit doping gebruiken gewoon uit angst denk ik , maar als ik het zo lees 1st en last page dan ben ik er ook maar beter af zonder. Het is MIJ de winst niet echt waard qua groei. Ben ik de enige die precies wil weten waar hij mee bezig is als hij ergens aan begint?
Ik zal nooit doping gebruiken gewoon uit angst denk ik , maar als ik het zo lees 1st en last page dan ben ik er ook maar beter af zonder. Het is MIJ de winst niet echt waard qua groei. Ben ik de enige die precies wil weten waar hij mee bezig is als hij ergens aan begint?
vast niet de meeste mensne hier weten echt wel waar ze mee bezig zijn.. en sommige steken er boven uit die weten zo godgruwelijk veel over fitness, het lichaam en AAS. veel jongens die hier ook kuren weten zeker waar ze mee bezig zijn of geweest.
vast niet de meeste mensne hier weten echt wel waar ze mee bezig zijn.. en sommige steken er boven uit die weten zo godgruwelijk veel over fitness, het lichaam en AAS. veel jongens die hier ook kuren weten zeker waar ze mee bezig zijn of geweest.
Nonsens Reinier. je weet nooit iets 100% zeker. En al helemaal niet als het over AS en de effecten daarvan op je eigen lichaam gaat!
Een bijwerking kan meteen merkbaar zijn maar zich ook pas jaren later openbaren. Oeps...dat is dan onvoorzien. Hoe "goed" ze ook denken te weten waar ze mee bezig zijn.
Dat het voor de meesten hier een weloverwogen KEUZE is, is misschien verstandiger om te zeggen. Want dat is een feit.
Nonsens Reinier. je weet nooit iets 100% zeker. En al helemaal niet als het over AS en de effecten daarvan op je eigen lichaam gaat!
Een bijwerking kan meteen merkbaar zijn maar zich ook pas jaren later openbaren. Oeps...dat is dan onvoorzien. Hoe "goed" ze ook denken te weten waar ze mee bezig zijn.
Dat het voor de meesten hier een weloverwogen KEUZE is, is misschien verstandiger om te zeggen. Want dat is een feit.
helemaal mee eens,
Verder @falstyr het zijn niet alleen beachboys hoor, ik zit hier nu een tijdje en lees ook van jongens die al langer op het forum zitten al praten over as terwijl ze net een goed jaar met eten en voeding bezig zijn.
Maar echte progressie hebben ze nog niet eens gemaakt, het zou dus ook voor de mensen moeten zijn die denken dat ze al heel goed op weg zijn maar nog steeds broodmager of te dik zijn.
Goed stuk! en ook eerlijk, ik ben niet van plan ooit te gaan kuren, hoop naturel heel ver te komen, ik ken wel twee mensen van 18 en 17jaar die zijn begonnen met kuren, ik vind het persoonlijk echt te jong....en op die leeftijd ben je volgens mij nog niet wijsgenoeg om dat voorjeelf te kunnen beslissen...
vriendelijke groeten!
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment