Jullie zullen me allemaal wel uitlachen, maar dat boeit niet. Over wat voor kuur hebben we het hier? En wat is het doel ervan?
ouder worden en as
Collapse
X
-
De kuur die Snipke nu wil gaan doen, of een van de kuren die hij heeft gedaan?"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
-
-
Ik vond het een eerlijk, serieus en mooie topic van snipke!
Totdat ik las dat hij gewoon weer gaat kuren. Blijkbaar waren zijn eerste lichamelijke waarschuwingen niet serieus genoeg.
Dat je piemel niet werkt is kinderspel. Maak je maar zorgen om je hart. As gebruik na je 40ste;...vergroot kans op hartkwalen enorm!
En voor wat? Is een brede borstkas belangrijker dan dat je kinderen lang een vader hebben?Last edited by Bilo; 08-05-2009, 11:19.You can not become LEGenDArY without Legday
Comment
-
Originally posted by Bilo View PostIk vond het een eerlijk, serieus en mooie topic van snipke!
Totdat ik las dat hij gewoon weer gaat kuren. Blijkbaar waren zijn eerste lichamelijke waarschuwingen niet serieus genoeg.
Dat je piemel niet werkt is kinderspel. Maak je maar zorgen om je hart. As gebruik na je 40ste;...vergroot kans op hartkwalen enorm!
En voor wat? Is een brede borstkas belangrijker dan dat je kinderen lang een vader hebben?
hij weet zelf wel wat wel en wat niet goed is
hij geeft genoeg ervaring, en weet heus wel wat hij doetPain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by martin27 View Postanders ga je ff huilen voor snipke
hij weet zelf wel wat wel en wat niet goed is
hij geeft genoeg ervaring, en weet heus wel wat hij doet
De gemiddelede leeftijd van professionele bodybuilders ligt volgens onderzoek rond de 50. Ken je behalve schwarzenegger (en die heeft 3 open hart operaties gehad) andere bekende BBers uit die tijd? Ik kan er zo 10 noemen die rond de 40 gestorven zijn aan hartkwalen. En zij hadden ook wel veel ervaring.
Maar sowieso slaat je opmerking naar mijn inziens kant nog wal. Dus iemand die al een tijd iets doet (heroine spuiten) heeft er ervaring mee en weet wat ie doet lol?
En deze replies zijn ECHT goed bedoeld. Ik maak me zorgen om mensen zoals snipke. BB is een mooie sport. Helaas kan het op wedstrijd niveau niet zonder as. Maar na je 40ste met geen wedstrijd ambities, met mooie kinderen,..tja,..ik zou het niet meer doen.
Is gewoon mijn mening.You can not become LEGenDArY without Legday
Comment
-
Wat de prof bb'er gebruikt is van een totaal andere orde dan wat Snipke gebruikt."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Je weet dat AS gebruikt wordt als medicijn voor verschillende kwalen? Dat ouderen Testosteron op dokters recept kunnen krijgen? Ja wat is het toch slecht voor je *gaap*
Ik zou juist gebruiken na me 40e omdat lichaamseigen testosteron zo laag is dat ik voldoende zou nemen ter aanvulling. 50-100mg per week ofzo. Het hormoon is immers belangrijkv oor zo'n beetje alles mbt gezondheid dus dat werkend houden is belangrijkLast edited by Falstyr; 08-05-2009, 11:40.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment