Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Naar schaars geklede vrouwen kijken voor de training?
Naar schaars geklede vrouwen kijken heb ik nog niet geprobeert.
Deze week wel wat anders meegemaakt waar ik van stond te kijken.
Ben nu sinds ongeveer 2 weken vrijgezel.
En vorige week woensdag heb ik een ontzettend mooi meisje leren kennen en ook het telefoonnummer van gekregen. Ik vond zelf dat ze qua uitstraling boven mijn niveau zat.
Hier was ik dus zeker weten blij mee.
Vervolgens ga ik die zelfde dag trainen.
Ik begin met bankdrukken waar ik normaal 6 x 80kg druk en 2 x 90g.
Die dag druk ik gewoon keihard 90kg zonder hulp.
Maar ik neem liever het zekere voor het onzekere en kijk altijd.
Naar schaars geklede dames, gewoon geklede dames, in de sportschool, buiten de sportschool.
Naar brunettes, blonde vrouwen en rood harige.
Jonge vrouwen, oude vro.....uhhhh...
Even een kleine correctie hierin aanbrengen.... Ik zie mezelf altijd schaars gekleed vlak voor en vlak na het trainen... uitkleden en douchen met een blinddoek om,
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment