hey

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hey

hey mensen had even een vraagje voor jullie heb namelijk een half jaar terug een kuur sustanon 250 ml genomen was er zeer content van daardoor was ik 9kilo bijgekomen maar heb een spierscheur in borst gehad en lag er even uit dus die 9 kilo zijn er weer vanaf wat kan ik doen om ze weer terug te krijgen ? grtjes yannick1

Trainen, eten, rusten.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

train'n,eten,rusten
      en niet gelijk weer als een dolle in de gym gaan beulen

Comment

hey

Originally posted by GeneralIx View Post
        Trainen, eten, rusten.
        ok dankjewel hoelang blijft een kuur in je zitten dan ?

Comment

hey

Originally posted by Luca27 View Post
          train'n,eten,rusten
          en niet gelijk weer als een dolle in de gym gaan beulen
          ok dankjewel dus gewoon rustig aan terug beginnen met shakes en voeding ?

Comment

Originally posted by yannick 1 View Post
            hey mensen had even een vraagje voor jullie heb namelijk een half jaar terug een kuur sustanon 250 ml genomen was er zeer content van daardoor was ik 9kilo bijgekomen maar heb een spierscheur in borst gehad en lag er even uit dus die 9 kilo zijn er weer vanaf wat kan ik doen om ze weer terug te krijgen ? grtjes yannick1
            Ben je dan alleen door sustanon bijgekomen? of had je dan ook nog een voedingsschema erbij?

Comment

Originally posted by yannick 1 View Post
              ok dankjewel hoelang blijft een kuur in je zitten dan ?
              Hangt ervan af wat je gebruikt hebt op welke doseringen, maar dat maakt in dit geval niet echt uit.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X