Advies?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Advies?

Heey mensen!

Ik ben net nieuw hier en ik heb gewoon even aardig wat advies nodig!

Ik ben 18 jaar. 1.72m en weeg nu 63kg. 1 maand geleden was het nog 60.3kg! Maar ik doe nu al ongeveer meer dan een maand krachttraining, en er is nu dus al resultaat te zien! Maar ik was voordat ik al begon al enorm droog! Zolang ik het weet ben ik altijd al best gespierd geweest.

De 1e dag dat ik ging fitnessen:

Lengte: 1.72m
    Gewicht: 60.3kg
    BMI: 20.4 (moet bij mij tussen de 15 en 25 zijn)
    Vet%: 8.3%
    Vet massa: 5.0kg

Ik dacht misschien is dat handig om erbij te zetten. Ik weet niet precies hoe het nu zit maar ik ben wel zwaarder geworden dus.

Maar dus..wat ik dus wil weten..

Ik gebruik geen shakes ofzo.. (krijg dinsdag wel een pot whey pro binnen) ik eet wel veel meer dan normaal! Veel meer voor mijn gevoel. Nu wil ik dus weten, wat het beste voor mij is om te 'groeien' en hoe dat het snelst kan..en wat de beste manier is?
    Last edited by KillCruZeR; 11-05-2009, 21:47.

advies is veel lezen hier, en de zoekfunctie gebruiken veel vragen zijn al vaak voorgekomen.

voor de rest een voedingsschema opstellen wat boven je behoefte ligt.
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

welkom!

En yep inderdeed een voedingschema opstellen dat boven je behoefte ligt, 8,3 % is zeer weinig op te bouwen eens je lichaam uit de beginnersfase is ga je snel stagneren denk ik.
      Only those who risk going too far can possibly find out how far one can go - George Eliot

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X