vraag over trainen buik/borst

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by draadstaal View Post
    Oke hier heb ik wat aan. Ik zal thuis niks zelf moeten gaan doen als ik het zo hoor en 2x per week, de ene dag benen/borst/arm/buik en de andere dag benen/schouder/rug/buik is genoeg om een goed resultaat te halen.

bedankt voor je nuttige reactie.
    dat is niet het beste:P

beste is gewoon maandag alles pakken en donderdag alles pakken

dan heb je voldoende tijd om te herstellen en pak je alles 2 keer per week iedereen blij
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

dan kan ik alvast ongeveer 3 a 3.5 uur inplannen want daar ben ik dan dus echt superlang mee bezig:P en daar heb ik gewoon geen tijd voor. nu zit ik al aan de 2 uur als ik 1 dag doe (benen arm, borst, buik) is deze verdeling van het Fb schema wel goed voor voldoende resultaat?
      Last edited by draadstaal; 12-05-2009, 22:27.

Comment

dan kan ik alvast ongeveer 3 a 3.5 uur inplannen want daar ben ik dan dus echt superlang mee bezig:P en daar heb ik gewoon geen tijd voor. nu zit ik al aan de 2 uur als ik 1 dag doe (benen arm, borst, buik) is deze verdeling van het Fb schema wel goed voor voldoende resultaat?
        Dan zet ik mijn vraagtekens bij je full-body schema. Meer dan een uur a anderhalf uur trainen, werkt alleen in je nadeel.

Comment

op maandag doe ik arm/borst. 4 oefeningen per spiergroep met 3 sets van 8 reps per set. benen ben ik niet zo lang mee bezig en buik staat op mijn schema als ik nog tijd/zin heb.

donderdag doe ik schouder/rug/buik. hierbij ook 4 oefeningen per spiergroep met 3 sets van 8 reps per set. benen idem dito.

maandag ben ik dus iets langer bezig, ongeveer 1.5 uur of iets langer en donderdag zit ik tegen de 1.5 uur aan.

klein beetje overdreven die 2 uur denk ik :P, maar maandag haal ik het soms wel is.

Comment

ik heb vandaag mijn benen getraind.. ik was iets langer bezig dan een uur met mijn benen alleen...

wat ik van jou post kan uitmaken is dat je langer bezig bent met je borst / armen te trainen dan je benen.. kijk is ff in de spiegel.. vertel me waaruit je onderlichaam allemaal bestaat en waaruit je bovenlichaam bestaat.. en dan moet `je kijken welke spier groter is

Comment

Waarom zoek je nu steeds een excuus voor jezelf? Óf je gaat serieus bezig en je mag resultaat verwachten, maar het kost je wel meer werk. Of je klungelt lekker wat aan, en doet wat jij leuk vind, en zorgt dat je na 2 maand helemaal geen vooruitgang meer hebt. Aan jou de keuze.
              Verdere info valt hier best op het forum, te vinden. Kijk eens bovenaan ieder subfora, bij de rode Belangrijk: topics. Daar heb je veel aan. Tenzij je natuurlijk alleen maar wat wilt klungelen.. Maar ik neem aan dat je resultaat wilt. Dus geef jezelf een schop onder je kont en doe wat moeite. Lukt je best!

Comment

het is niet zo dat ik het af wil raffelen ofzo, maar als ze op de sportschool een schema maken verwacht ik wel dat dat goed gebeurt. moet ik nou naar hun luisteren en de ene dag been/arm/borst/buik doen en de andere dag de schouder en de rug pakken ipv de arm en borst, of moet ik elke dag alles doen? want als ik elke dag alles doe zit ik weer boven die 1.5 a 2 uur en dat is ook weer niet goed wordt hiervoor gezegd?!

Comment

het is niet zo dat ik het af wil raffelen ofzo, maar als ze op de sportschool een schema maken verwacht ik wel dat dat goed gebeurt. moet ik nou naar hun luisteren en de ene dag been/arm/borst/buik doen en de andere dag de schouder en de rug pakken ipv de arm en borst, of moet ik elke dag alles doen? want als ik elke dag alles doe zit ik weer boven die 1.5 a 2 uur en dat is ook weer niet goed wordt hiervoor gezegd?!

Sportscholen en schema's... Meestal zijn die, helaas, behoorlijk bagger.

Waarom neem je niet het fullbodyschema hier uit de stickies? Dan train je twee keer per week je gehele lichaam en dat is echt niet een schema waar je 2 uur of zo mee bezig bent (tenzij je heel lang rust neemt tussen sets door)...
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

vanmiddag zal ik die sticky`s even doornemen. maar mijn schema deugt dus eigenlijk aan geen kanten? de ene dag arm,borst, buik en de andere dag been, schouder, rug, buik. als dit echt bagger is dan ga ik het omgooien, want ik wil wel dat ik goed train.

Comment

Koop eens het boek van HIT training the Mike Mentzer way als je maar 1x per week kunt trainen.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Denk niet dat onze voetbal 3B's BB wat heeft aan HIT van Mike gen Hij begint net en ik vind HIT toch meer wat voor intermediate/advanced aangezien je toch echt wel je shit moet kennen voor je daar aan begint. Plus hij is toch zo weer weg dus een boek kopen doet die echt niet
                        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Hahaha, ja is ook waar. Maar als je maar 1x per week wilt trainen is HIT wel de beste methode denk ik. Ben er zelf nog mee aan het experimenteren, maar voor wat ik lees is het in ieder geval een hele goede.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

iig bedankt voor alle reacties. Ik ga het schema wat ik nu heb gewoon afmaken + elke dag de benen erbij nemen (hiervoor zal ik informeren welke oefeningen ik hier voor kan gebruiken) zodat ik in die 2 dagen 2x benen doe, 1x arm,1x schouder,1x rug, 1x borst, 1x buik (eventueel 2).

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X