Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik vind het wel logisch dat ze die conclusies trekken aangezien wij hier ook geen andere reden kunnen verzinnen...
Maarja als het een ongecontroleerde wedstrijd was (wat ik niet weet) zou het best wel zuur zijn voor de deelnemers, maanden lange voorbereiding.....
Wabba stond geloof ik niet bekend als een natural wedstrijd. Het is zeker zuur voor de deelnemers. De boetes in Belgie voor AAS gebruik zijn ook niet mis 1000+ euro.
Correct me if Im wrong.
AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!
Hoezo is dat naïef? Nogmaals, ik zeg niks over de aannemelijkheid van de getrokken conclusies. Ook zeg ik niet dat ik geloof dat de deelnemers om deze reden niet aan die test mee wilden doen.
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Als ik me zou inschrijven om deel te nemen aan een competitie waar doping gebruik erkend wordt en dus geen controles gedaan worden dan verwacht ik dat er niet opeens een controle is. En als die artsen niet van de bond zijn hebben ze geen recht om een controle uit te voeren tenzij ze een wettelijk notificatie er voor bij zich dragen. En die krijg je niet zo makkelijk voor wat random controles en op nederlandse grond kun je het wettelijk niet voor elkaar krijgen zonder als staat zijnde aangeklaagd te worden. Enige wat er gebeurd zou kunnen worden is buiten het gebouw om weg controles houden op drugs/alcohol hehe.
Zelfs al hebben die bodybuilders gebruikt. Dan hebben ze al het recht te doen wat ze deden. Een onterechte controle hoef je niet aan deel te nemen.
Hahaha je zet 'm echt niet zomaar op de loop hoor daar.
Lijkt me ook dat Pinada wel van binnen weet hoe het werkelijk zit.
Zou wel leuk zijn als er beelden zijn, allemaal van die grote kerels die voor een paar artsen d'r vandeur gaan hehe
Dopingartsen hebben daar niks te zoeken tenzij het een competitie is met specifieke regels die van te voren duidelijk zijn gemaakt.
Mis. De Belgische overheid mag elke persoon controleren indien gewenst. Waar dan ook, wanneer dan ook, zonder reden. Zodra die persoon positief getest wordt, mag die persoon zelf lappen voor zijn test en krijgt dus zo'n achterlijk hoge boete.
Dat is ook een van de redenen dat er in BE nog weinig hardcore gyms zijn. Al die gebruikers op een klutje lokt de dopingautoriteit.
Wabba stond geloof ik niet bekend als een natural wedstrijd. Het is zeker zuur voor de deelnemers. De boetes in Belgie voor AAS gebruik zijn ook niet mis 1000+ euro.
Correct me if Im wrong.
Zeer juist. Begint bij een rug, kan oplopen tot 7500€ geloof ik.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment