Noem eens een leuke rede dan
Bodybuilders vluchten voor dopingarts
Collapse
X
-
Originally posted by CruX View PostIk vind het wel logisch dat ze die conclusies trekken aangezien wij hier ook geen andere reden kunnen verzinnen...
Maarja als het een ongecontroleerde wedstrijd was (wat ik niet weet) zou het best wel zuur zijn voor de deelnemers, maanden lange voorbereiding.....
Correct me if Im wrong.AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!
Comment
-
Originally posted by CruX View PostNoem eens een leuke rede dan
Principe. Als ik meedoe aan een ongecontroleerde wedstrijd (ongeacht of ik nou doping gebruik of niet) dan wil ik niet gecontroleerd worden."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by levensgenieter View PostBeetje naief Pinada.
Hoezo is dat naïef? Nogmaals, ik zeg niks over de aannemelijkheid van de getrokken conclusies. Ook zeg ik niet dat ik geloof dat de deelnemers om deze reden niet aan die test mee wilden doen."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
-
Originally posted by levensgenieter View PostBeetje naief Pinada.
Als ik me zou inschrijven om deel te nemen aan een competitie waar doping gebruik erkend wordt en dus geen controles gedaan worden dan verwacht ik dat er niet opeens een controle is. En als die artsen niet van de bond zijn hebben ze geen recht om een controle uit te voeren tenzij ze een wettelijk notificatie er voor bij zich dragen. En die krijg je niet zo makkelijk voor wat random controles en op nederlandse grond kun je het wettelijk niet voor elkaar krijgen zonder als staat zijnde aangeklaagd te worden. Enige wat er gebeurd zou kunnen worden is buiten het gebouw om weg controles houden op drugs/alcohol hehe.
Zelfs al hebben die bodybuilders gebruikt. Dan hebben ze al het recht te doen wat ze deden. Een onterechte controle hoef je niet aan deel te nemen.
Comment
-
-
Originally posted by Falstyr View PostDopingartsen hebben daar niks te zoeken tenzij het een competitie is met specifieke regels die van te voren duidelijk zijn gemaakt.
Dat is ook een van de redenen dat er in BE nog weinig hardcore gyms zijn. Al die gebruikers op een klutje lokt de dopingautoriteit.
Met dank aan Genjuro.
Originally posted by AlphaMuscles View PostWabba stond geloof ik niet bekend als een natural wedstrijd. Het is zeker zuur voor de deelnemers. De boetes in Belgie voor AAS gebruik zijn ook niet mis 1000+ euro.
Correct me if Im wrong."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
2 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment