pro-hormone

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ziet er prima uit toch, als je iets droger wilt kun je het beste je voeding aanpassen dat is het belangrijkste als je voeding kut is hoef je al helemaal niet te denken aan sups zoals deze of laat staan as
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

ja ben opsich ook wel tevreden , ben nu weer een dik jaar goed aant trainen na er 1 jaar uitgelegen te hebben .

maar mooie aftekening van spieren zeg maar , dat krijg je voornamelijk door droog te trainen toch ?
      Shut the Fuck up and TRAIN !!!

Comment

sakurakilla , heb je ervaring met pro-hormoon dan ?

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
          google
          dan zou je nogmaals je research moeten doen want dat is echt onzin!!

@Sjimmie
          ja ik heb het ook wel gebruikt... in de tijd dat ik nog bijna niks afwist van voeding enzo.. ik dacht alleen maar aan om massa en droger te worden.. Met de loop van tijd ben ik gaan inzien dat het gebruik van prohormoon 1 van de domste fouten van mij is geweest

Comment

misschien irritant al deze vragen maar ben gewoon nieuwsgierig aangelegt

waarom was het een fout ?

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
              in de tijd dat ik nog bijna niks afwist van voeding enzo.. ik dacht alleen maar aan om massa en droger te worden..
              zie hier uw antwoord.
              sakura, ik had het verward met testboosters en shit....
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

dus ff for the record

pro hormone is dus wel goeie shit om te groeie in een gebruik van zeg 6 tot 8 weken met natuurlijk de voedeingsstoffen die je nodig hebt ..

zoo eet ik veel bruine boterhammen met kip
                whey shakes
                eitjes
                kwark
                en natuurlijk het gewone eten wat me thuis geserveert word en dat verschilt iedere dag weer uit pasta's , aardappele met vlees/vis en groente , rijstgerechten , noem het maar op

Comment

pro-hormonen zijn gewoon niet of weinig-actieve voorlopers van echte anabole steroiden. Over het algemeen veel kostelijker dan gewoon het hormoon waarin ze in omzetten te kopen, tenzij dat middel waarin ze in omzetten niet makkelijk verkrijgbaar is.

designer anabolen worden ook wel eens over dezelfde kam gescheerd als prohormonen maar hebben buiten dat ze beide legaal zijn in sommige landen weinig gemeen met elkaar. Designer AS zijn gewoon AS die nog niet op de lijst van verboden middelen staan, met de nadruk op nog niet.

Trouwens zijn in België prohormonen en Designer AS even illegaal als gewone AS, en ik vermoed dat hetzelfde geldt in Nederland.
                  the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Sjimmie View Post
                    dus ff for the record

pro hormone is dus wel goeie shit om te groeie in een gebruik van zeg 6 tot 8 weken met natuurlijk de voedeingsstoffen die je nodig hebt ..

zoo eet ik veel bruine boterhammen met kip
                    whey shakes
                    eitjes
                    kwark
                    en natuurlijk het gewone eten wat me thuis geserveert word en dat verschilt iedere dag weer uit pasta's , aardappele met vlees/vis en groente , rijstgerechten , noem het maar op
                    nee voor de record prohormonen zijn geen goeie shit :S
                    en verder kun je eten hoeveel je wilt..maar ga eens na hoeveel je lichaam daardwerkelijk nodig heeft. Veel bruine boterhammen met kip.. als je kan onderbouwen hoeveel koolhydraten protein en vetten je naar binnenwerkt kan je verder praten.

Maar ff back naar het punt,.. Ik las zoveel over prohormonen dat he goeie shizzel was enzo.. ik at de benodige voedingstoffen ik at heel veel aardappels at veel rood vlees en at veel kip.. wat eitjes en kwark na de training enzo...

tot ik me echt ben gaan verdiepen in voeding.. en damn wat had ik het mis.. dus die advies geef ik je hierbij mee.. als ik zo ff lees naar je voedingkennis zou ik je zeggen focus daar maar eens ee beetje op

je kan tog geen huis boven zonder de bouwmateriaal.. zie bouwmateriaal als je voeding en huis als je lichaam...

Comment

kijk dat is duidelijkheid

weet iemand een site ofso waar je kan checken wat je ongeveer per dag nodig hebt ?

Comment

die sites staan in de stickys van dagelijkse voeding, daar vind je alles wat je moet weten
                        Last edited by frankspike; 18-05-2009, 22:52.

Comment

Ik denk dat ik weet waar je het over hebt. De fitness shop en welk pro hormoon. Gaat om The One toch?
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                            Ik denk dat ik weet waar je het over hebt. De fitness shop en welk pro hormoon. Gaat om The One toch?
                            is mij nog onbekend maar ik was al te laat met afzeggen van bestelling dus krijg ze alsnog gelevert , zal laten weten welke het zijn zodra ik ze binne heb .

btw , aangezien ik ze toch moet betale zeggen jullie dan '' gebruiken'' of zegge jullie van pro hormonen ''wegflikkeren'' ?

Comment

Wegflikkeren zou ik zoiezo niet gelijk doen, behoorlijk zonde van je geld. Wel zou ik even wachten met het gebruik ervan en wat meer kennis opdoen van bijvoorbeeld de werking ervan en natuurlijk over voeding en training om optimale resultaten te behalen, mocht je het alsnog willen gebruiken.
                              Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by Sjimmie View Post
                                is mij nog onbekend maar ik was al te laat met afzeggen van bestelling dus krijg ze alsnog gelevert , zal laten weten welke het zijn zodra ik ze binne heb .

btw , aangezien ik ze toch moet betale zeggen jullie dan '' gebruiken'' of zegge jullie van pro hormonen ''wegflikkeren'' ?
                                Nee niet wegflikkeren !! toen die tijd wist ik niet hoe ik met voeding moest omgaan nu wel..dus ik zou zeggen.. stuur het maar naar mij

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X