Heb even een dipje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Bilo View Post
    hahaha bedankt mannen!

Fijn om te lezen. Ik ga zometeen weer flink trainen.
    Als er weer een scheet dwarszit horen we et wel.
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by stevie S View Post
      Herken dit ook. Is volkomen normaal, deze momenten - de dipjes - zijn bepalend om het spreekwoordelijke kaf van het koren te scheiden. Dit zijn de momenten waarop iemand zegt: "what the hell, ik stop ermee".

Dus volhouden é makker. Voor je het weet wordt het routine, een levenshouding en kost het je, behoudens de trainingen, nagenoeg geen energie of moeite meer. Anders gezegd, het wordt een gewoonte.

Wat het zeiken betreft, pffft, doe maar. Al wat helpt om je op het rechte pad te houden.

Wat jij zegt klopt ook helemaal, ik had in het begin ook allerlei dipjes en opeens trek in andere dingen etc en wou niet zoveel tijd kwijt etc, maar als je doorzet dan merk je op een gegeven moment dat het minder moeite kost, dat het allemaal routine is geworden. Ik maak mijn eten altijd op auto-pilot tegenwoordig, zo makkelijk gaat dat later denk ik vanzelf.

Comment

Originally posted by jcr20 View Post
        Wat jij zegt klopt ook helemaal, ik had in het begin ook allerlei dipjes en opeens trek in andere dingen etc en wou niet zoveel tijd kwijt etc, maar als je doorzet dan merk je op een gegeven moment dat het minder moeite kost, dat het allemaal routine is geworden. Ik maak mijn eten altijd op auto-pilot tegenwoordig, zo makkelijk gaat dat later denk ik vanzelf.
        en hoe lang train jij al jcr? Ben je al tijd bezig?
        You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

train al anderhalf jaar, sinds januari in de cut

Comment

En ben trots op jezelf Bilo, Sommige mensen zullen je wel raar aankijken dat je zo elke dag maar doet, eten eten eten trainen eten slapen. maar kijk eens naar jezelf en wat je nu al bereikt hebt en wilt bereiken. En kijk eens naar hun wat zei bereiken. Daar gaat het om. Daarom leven wij zo. Klaar!
            Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

mooi dat je weer zin heb. als bij mij niet wilt is voor mij alleen maar motivatie om nog beter mijn best te doen

Comment

Misschien help het ook om wat kortere termijn doelen te stellen. Bijv. over 2 maanden wil je zoveel kilo zwaarder of lichter zijn.
                Kijk als je doel is om er als wolfman uit te zien ja dan duurt het lang voordat je resultaat hebt...

Comment

Ik denk dat iedereen weleens een dipje heeft of zijn twijfels. Hoort misschien ook wel een beetje bij het tijd van het jaar en zijn er meer mensen wat neerslachtig. Vaak helpt het om je schema een compleet om te gooien, gewoon hele andere oefeningen, genoeg inspiratie op het net en ga anders eens een paar dagen van alles weten wat je wil. Misschien denk je na dag een al dat al die pizza's bicmac je strot uit komen, dat is met alles zo. Misschien help het om je begin foto's erbij te halen, dan zie je pas het verschil. groei is ook vaak een cyclus, soms groei je niet (of lijkt je niet te groeien) en soms lijkt het juist heel erg hard te gaan. Ik zeg altijd maar zo"zonder diepe dalen ook geen hoogtepunten" Vanaf nu kan het alleen nog maar beter worden, en zoals sommige het al aangeven, het is een fase waar je nu even doorheen moet ! Geef het wat tijd, en blijf positief denken en over een paar dagen / weken kun je er om lachen en weet je dat het een fase was dat iedereen weleens meemaakt. En don't worry: dipjes zul je altijd meemaken ! het hoort nu eenmaal bij het leven. Het is hoe je ermee omgaat, dat je vormt als mens en je persoonlijkheid rijker maakt. Doorbreek een eventuele "sleur" en breng gewoonweg wat variatie in alles aan! "Als je auto nooit vies is geweest, weet je ook niet meer hoe mooi het is als het weer schoon is"

Succes !
                  Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

He Bilo, misschien een ideetje...Kun je niet elke maand een foto van jezelf maken? Als je elke dag voor de spiegel staat, dan zie je niet zo veel verschil. Maar als je een foto van de ene maand legt naast de andere dan zie je dat vast goed.
                    Vind het trouwens super knap dat je volhoudt! Ik moet er niet aan denken om steeds maar trek te hebben. Ik ken dat zelf niet.

Comment

Ik weet ook precies hoe je voelt man...Dipjes hebben we allemaal....ik ben blij da ik geen behoefte meer heb aan vette troep enzo...gezonde voeding kan je ook erg lekker maken zonder al die slechte troep!Ik zit nu ook met het dilemma dat ik zo hard train en zo men best doe elke dag en aan men voeding houd,en dan zo wijnig resultaat(duurt echt lang) maar op het einde zal ik toch de droom lichaam hebben die ik wil...en daar doe je het voor...So Keep Up The Hard Work!!! In The End Its All Worth It !!!

Comment

Vandaag lekker getraind,....leuke date gehad,..en ik draag neie kleding. Dus ik ben weer uit mn dipje.

YouTube - THE LIL HOMIE DON DOING THE HAPPY DANCE..HES A BEAST
                        You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X