Trainingstijden?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

16.00-17.00 uur.

Waarom? Omdat de sportschool dan weer open is (14.00-16.00 gesloten) en het dan lekker rustig is met (bijna) alleen maar serieus trainende mensen
    As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
    Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
    Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Train je bij Mile ofzo?
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ofzo
        As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
        Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
        Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Hahahaha.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ik train s'ochtens tussen 8.30 en 10.00 lekker vroeg,wel tussen de ouwtjes maar het is dan wel lekker rustig en ik hoef nooit te wachten.
            voer eendjes,geen oorlog

Comment

Bij ons is de sportschool tussen 12.00 en 16.00 ook gesloten. Vind ik een beetje vreemd maar goed. Onhandig ook want ik train er niet nog niet zo lang en het is me al 2x gebeurd dat ik daar niet bij stil stond. Kwam ik aan bij de gym, benen stond op het menu had al helemaal uitgedacht hoe ik mezelf ging slopen, zijn ze gesloten. Daar kan ik nou chagrijnig van worden.

Het liefste ben ik er dan om 16.00 uur als ze net weer opengaan. Er is dan namelijk of niemand of misschien 1 of 2 andere mensen. Heb dan lekker de hele gym voor mezelf, heerlijk!
              Owner of the Iron Playground.

Comment

Ik ga altijd rond 18:30 naar de sportschool, helaas op spitsuur dus maar ik kan niet anders dus het moet maar zo totdat ik klaar ben met stage en weer lekker na of voor schooltijd kan :P (gelukkig is het altijd alleen druk op maandag) en valt het wel mee op de rest van de dagen

Alleen op zaterdag ga ik altijd rond 11:00 - 12:00 en dan is het altijd helemaal leeg heerlijk dus

Comment

Ik train meestal rond 18:00 tot 21:00 na het avodeten ... maar dan heb ik gelijk een vraagje:
                  is het beter om voor- of na het avondeten te trainen? en waarom als ik vragen mag?
                  : Take What You Can, And Give Nothing Back! :

Comment

Ik train altijd doordeweeks na mijn stage om half 6 begin ik dan.
                    En in het weekend rond deze tijd. 11 uur half 12. Dus bij deze ik ga nou
                    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Als ik s middags tijd heb, ga ik doordeweeks rond 14 uur sporten. Als ik in het weekend train, dan zo rond 19.30 uur. Dat zijn namelijk de tijden, waar het meestal rustig is.

Comment

08:30 tot 09:30
                        <------ BB Gun doet auw!

Comment

ik ga meestal s'morgens trainen en 2x in de week geef ik s"avonds les dus dat is dan mijn cardio voor de week
                          Groetjes van Liesbeth

Comment

doordeweeks om kwart voor 6/6 uur thuis van t werk, eten staat klaar omdat ik nog luxe thuis woon. Dus kwart over 6 klaar met eten dan direct caffeine naar binnen kwartier laten noxplode half uur laten een shake en dan om kwart over 7 richting de gym, tien voor half 8 beginnen met training en dan om half 9 ongeveer klaar.

dus tussen kwart over 7 en kwart voor 9 ofzo
                            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                            Go heavy or go home!

Comment

Altijd tussen 21:00 en 22:00 uur beginnen. Heerlijke tijd. Dan begint het al een beetje leeg te worden in de sport school. Het enige nadeel is dat ik daarna voor geen meter slaap omdat ik vol met adrenaline zit.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X