Trainen jullie ook als....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trainen jullie ook als....

Trainen jullie ook als je de gehele dag niet je aantal hoeveelheden kcal hebt gekregen ?

een voorbeeld ik moest vandaag alleen in de ochtend werken , alleen later toen ik daar was werd bekend dat een collega van mij ziek was dus moest ik tot het einde van de middag werken als ik dat wou , dat wou ik natuurlijk, maar daarmee heb ik mijn dagelijkse dieet niet mee kunnen volgen omdat ik er niet op was voorbereid . wat doen jullie als je zoiets overkomt ? ga je dan s'avonds toch nog trainen of laat je het als een rust dag ?

ik hoop dat ik het niet te verwarrend heb gemaakt
    The Training is Nothing...The Will is Everything !!

Als je tijd hebt voor een training, heb je toch ook tijd om te eten? '
    Ik weet niet, ik eet nooit minder.

Comment

Natuurlijk train ik ook waneer ik niet aan m'n calorien gekomen ben. Ik zie eerlijk gezegd niet in waarom je het niet zou doen?
      As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
      Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
      Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

ik train gewoon. zorg dat ik tussendoor banaantje op het werk extra eet. voor trianing nog wat brinta en erna een zeer goede maaltijd eet, zie geen reden waarom niet te trainen.. ik sla liever een maaltijd over en wel trainen dan niet trainen en wel eten:P

Comment

Train gewoon.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik train gewoon. Dan vreet ik de dag er na of zo wat meer.

Comment

Gewoon trainen, eventueel dag erna meer naar binnen werken als het echt dramatisch is.
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Als ik gewoon voldoende energie heb enzo ga ik wel gewoon trainen ja.
                Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                  Als ik gewoon voldoende energie heb enzo ga ik wel gewoon trainen ja.
                  Same here
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

gewoon gaan vreten als je thuis komt en gaan..

Comment

Nope, alleen als genoeg binnen heb.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                        Ik train gewoon. Dan vreet ik de dag er na of zo wat meer.
                        probeer nog veel te eten die dag. Anders de dag erna wat extra. Echter beter voorkomen dan genezen.
                        Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

als je na een dag minder eten slecht traint heb je de dag ervoor ook niet goed gegeten.Tzit ook tussen je oren

Comment

ik ga nu toch 3x per week trainen net als anders ondanks ik me altijd netjes aan m'n eetschema hou moet ik er de komende 2 a 3 weken van afwijken,we krijgen een nieuwe tegelvloer in de gang,keuken en woonkamer dus het is hier een grote bende,onder de vloer van de woonkamer zit een kruipkelder waar we tussen het werken door eerst nog een hoop kruiwagentjes zand in moeten storten.overigens is m'n gasstelletje ook al uit de keuken verdwenen,maar, ik heb vooruit gekookt(zo gezond mogelijk)en probeer tussen de bedrijven door ook zo goed en gezond mogelijk te eten.
                            voer eendjes,geen oorlog

Comment

Originally posted by mrwonderful View Post
                              als je na een dag minder eten slecht traint heb je de dag ervoor ook niet goed gegeten.Tzit ook tussen je oren
                              Enige juiste antwoord imo ...mits je structureel slecht eet!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X