Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
trainen natuurlijk beetje maf misschien soms eet ik in de morgen niks geen tijd of verslapen ga ik gelijk zonder voedsel maar moet wel zeggen als je gegeten hebt dat het stukken beter gaat en je meer kan pushen maar gewoon trainen. daar op je body gym shake na het trainen hmmm goed te doen hoor
@ Might ass well
Kan gebeuren, zit er niet over in.
kan gebeuren? het is gewoon kl.te,uh,heel vervelend.
neem nu vanavond,de hele dag druk gehad en weinig tijd,redelijk gegeten,maar als avond eten 1 worstebroodje (super slecht) en een kom tomatensoep.
na die calorieenbom van een worstenbroodje voel ik me zoooooooo slecht, en ondanks ik nog honger heb durf ik niks meer te eten,ja die calorieen en vet he'.
ik hoop alleen dat ik niet in m'n oude eetpatroontje val,dus nog even 2 weken doorbikkelen dan kan ik zo snel mogelijk m'n schema weer oppikken.
Hahaha, ken het gevoel. Vroeger vond ik dat junken ook het allerergste denkbaar wat er is. Heeft mij lang gekost dat te kunnen laten varen (nog steeds vind ik het soms lastig hoor). Maar dat broodje eet je toch. Kun je er net zo goed flink van genieten. Het is niet alsof je er minder calorieën door binnen krijgt als je hem met lange tanden op eet. En zo slecht is een worstendbroodje ook weer niet.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment