Originally posted by Bilo
View Post
Dit soort shit maakt je kwaad!:O
Collapse
X
-
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
-
-
Ik herken het best wel. Had dat bij de 1e sportschool ook (al waren dingen daar best extreem). Je gaat ook aan jezelf twijfelen als iemand zo volhoud omdat je toch denk/hoopt dat hij er verstand van heeft. En omdat het lullig voelt om dat ineens je eigen schema te maken, want stel je voor dat ook niet goed is. Of stel je voor dat je het toch niet goed uitvoert (terwijl dat hij er achteraf ook niet op let).
Maar net wat ze hier al zeggen.. het is wel dé redenn om toch zelf achter je schemas aan te gaan. Ook al maak je dan niet gelijk je eigen schemas, je kan dan in ieder geval aanwijzen wat er verkeerd aan is.
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostNeen, het overschot aan kcal gaat naar je vetreserve, waar die kcal uit komen is irrelevant. Overigens is twee gram echt niet overdreven. Denk dat er genoeg hier boven de 2,5 zitten.You can not become LEGenDArY without Legday
Comment
-
Originally posted by Bilo View PostDat is pertinent niet waar atta. Overschot aan eiwitten wordt als vetreserve opgeslagen
Dus jij zegt, dat als je bijvoorbeeld 500 kcal onder je behoefte eet, maar wel meer eiwitten dan je nodig hebt, dat die extra eiwitten als vet worden opgeslagen (even checken of ik je goed begrijp hoor)? Heb je daar een bron van?"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Ja, juliie eigen admin:
Eiwitten zijn belangrijk om spieren te onderhouden/opbouwen, naast allerlei andere noodzakelijke lichaamsprocessen. Een teveel aan eiwitten geeft problemen bij de verwerking en wordt makkelijk opgeslagen als vet, doordat eiwitten vrij moeilijk om te zetten zijn tot energie. Meer is niet altijd beter dus begin liever aan de voorzichtige kant.
http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...g-schemas.html
Ik zou 2 en maximaal 2,5 gr x kilo nemen. Meer dan dat en je lichaam kan het niet meer verwerken. Hoe veel KT je ook doet.
Is trouwens niet de enige bron. Google maar eensYou can not become LEGenDArY without Legday
Comment
-
-
Originally posted by Bilo View Post
Ik zou 2 en maximaal 2,5 gr x kilo nemen. Meer dan dat en je lichaam kan het niet meer verwerken. Hoe veel KT je ook doet.
Is trouwens niet de enige bron. Google maar eens
Toen ik echter aan het cutten was zat ik op 3/3,5 per kg lichaamsgewicht en verloor alleen maar vet zonder spiermassa te verbranden.
Het lichaam kan het prima verwerken en is zelfs nodig als je zwaar traintBest: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
Originally posted by Shredmaster View Postgelul, ik neem zelf minimiaal 2,5 nu ik weer iets hoger in koolhydraten zit.
Toen ik echter aan het cutten was zat ik op 3/3,5 per kg lichaamsgewicht en verloor alleen maar vet zonder spiermassa te verbranden.
Het lichaam kan het prima verwerken en is zelfs nodig als je zwaar traintYou can not become LEGenDArY without Legday
Comment
-
-
Originally posted by Bilo View PostOmdat jij het niet doet wil nog niet zeggen dat het gelul is! Sterker nog;...vind ik het alleen maar een bewijs.
Jij hebt een stelling (iets is 'pertinent niet waar'). Dan geeft iemand een tegenvoorbeeld voor jouw stelling. Hoe kun je een tegenvoorbeeld als bewijs voor je stelling zien? Ik nie snap nie... Of verval ik nu weer teveel in mijn studievakken 'beschrijven en bewijzen' en 'formele methoden'"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...14 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-