Grootste kneusjes die er rondlopen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Grootste kneusjes die er rondlopen

Echt, sommige opmerkingen slaan alles.

Zo surfte ik beetje rond op internet en kwam ik de volgende uitspraak van iemand tegen(niet op dit forum):

'Zo lang je geen spierpijn hebt, kun je diezelfde groep elke dag trainen en hebben de spieren geen rust nodig.'

Wat een drekemmer, wie houdt hem vast? Dan zal ik hem eens even een paar op zijn spieren meppen dat hij zoveel pijn heeft dat hij voorlopig geen enkele groep meer traint
    Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

hahahah Over dat soort dingen gesproken, je moet voor de grap is in mijn trainingslog kijken http://forum.bodynet.nl/trainingslog...ay-life-4.html en dan naar onder scrollen. Staat een msn gesprek in van mij met zoals generalix hem genoemd heeft 'superbaffer'
    moet je ook maar is lezen, wat die gast allemaal uitkraamde. Ik denk dat je vast van mening bent dat dat ook zo iemand is die bij die groep hoort van kneusjes.
    Owner of the Iron Playground.

Comment

haha zo gaan die dingen

ik heb de laatste tijd ok geen spierpijn meer... ik d8 eerst ook van ,,,, zal wel niet genoeg getraint te hebben maar toen las ik... dat het onzin is dus ja dan maar rust geven eeh

grtzz

Comment

Originally posted by jordy View Post
        hahahah Over dat soort dingen gesproken, je moet voor de grap is in mijn trainingslog kijken http://forum.bodynet.nl/trainingslog...ay-life-4.html en dan naar onder scrollen. Staat een msn gesprek in van mij met zoals generalix hem genoemd heeft 'superbaffer'
        moet je ook maar is lezen, wat die gast allemaal uitkraamde. Ik denk dat je vast van mening bent dat dat ook zo iemand is die bij die groep hoort van kneusjes.

En of hij in die groep hoort. Wat een laban zeg. Haha, dat je zo geduldig dat gesprek uit praat, egt, hij had bij mij allang een blokje gehad.

Comment

Die superbaffer is idd een flinke kneus
          Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

ik las het van die nerd a k a superblaffer, geweldig dat soort mensen maken me dag goed

Comment

Haha maar toch, als ik de voglende dag geen spierpijn voel dan heb k toch het gevoel dat ik niet hard geneog getraint heb tenzij de training echt fackign lekker ging. Maar bijv. borst en rug en buik en schouders weet ik zoat altijd de volgende dag wel te voelen. Armen jammer geneog niet maar ja dat is ook logisch zon kleine spiergroep die je echt heel vaak gebruikt hersteld veel sneller.
              on the road to get huge

Comment

Ik vind dat je op de sportschool ergere figuren zien. 6 van die jochies die dan om en om op 1 apparaat doen. Die dan gaan schreeuwen om elkaar op te fokken, omdat hij wel 30 hele kilos op een legg press doet.

Of van die lui die dan zeggen; ik gebruik geen shakes enz. En dat komt er dan uit op een toon alsof een shake een verdovend middel is.

Je had hier op het forum toen ook zon gast, die vond dat je op broodjes bapao kon groeien.

En hardcore... je weet dat spierpijn geen drol over je training zegt?

Comment

Situatie: Kleedkamer van de vrouwen na een training

Vrouw tegen ondergetekende: 'Ik zag jou zo bezig met die losse gewichten... Je kan toch alleen zo sterk zijn als je aan de anabolen zit? Hoe kom je daar aan?'

Situatie: Ondergetekende aan de lat pull down, redelijk zwaar dus zweten en gekke bekken trekken en rare geluiden maken. Achter me twee vriendinnen, één op de adductor machine, één op de abductor machine. Allebei een gewicht van 10 kilo erop, een ROM van 5 centimer en dan als een idioot reps maken, terwijl ze een boekje lezen.

Ene vriendin tegen de andere: 'Moet je dat zien, ik vind dat echt vreselijk om zo te zweten'

Situatie: Ondergetekende is met schijven aan het slepen voor de deadlift. Hangt achter ondergetekende een kerel tegen een machine te leunen, ondergetekende in de gaten te houden.

Ondergetekende tegen kerel: 'Ben je aan het wachten tot ik klaar ben met het squatrek of zo?'
                  Kerel tegen ondergetekende: 'Nee, maar ik heb nog nooit een vrouw zo met ijzer zien slepen en het ziet er eigenlijk wel geil uit'

Ok die laatste was wel grappig
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                    Situatie: Ondergetekende aan de lat pull down, redelijk zwaar dus zweten en gekke bekken trekken en rare geluiden maken. Achter me twee vriendinnen, één op de adductor machine, één op de abductor machine. Allebei een gewicht van 10 kilo erop, een ROM van 5 centimer en dan als een idioot reps maken, terwijl ze een boekje lezen.

Ene vriendin tegen de andere: 'Moet je dat zien, ik vind dat echt vreselijk om zo te zweten'

Situatie: Ondergetekende is met schijven aan het slepen voor de deadlift. Hangt achter ondergetekende een kerel tegen een machine te leunen, ondergetekende in de gaten te houden.

Ondergetekende tegen kerel: 'Ben je aan het wachten tot ik klaar ben met het squatrek of zo?'
                    Kerel tegen ondergetekende: 'Nee, maar ik heb nog nooit een vrouw zo met ijzer zien slepen en het ziet er eigenlijk wel geil uit'

Haha die van die vrouwen slaat helemaal alles. Ik vind dat echt vreselijk om te zweten waarom fitness je? dat het toch lijkt of je iets doet? sjongejonge ga dan samen wandelen ofzo
                    En die laatste is inderdaad echt heel tof.
                    Maar ik ga naar de ijzerkamer.
                    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Originally posted by laurann View Post
                      Haha die van die vrouwen slaat helemaal alles. Ik vind dat echt vreselijk om te zweten waarom fitness je? dat het toch lijkt of je iets doet? sjongejonge ga dan samen wandelen ofzo
                      En die laatste is inderdaad echt heel tof.
                      Maar ik ga naar de ijzerkamer.

Ja die meiden id. verschrikkelijk. Staan ze aan die kabel te sjorren met 5 kilo en dan gewoon minuten lang. Tig reps. Dan denk ik echt vannuh: wat doe je hier!! Knetter gewoon een eind op, dan kan iemand anders van dat apparaat gebruik maken die er wel wat nuttigs mee doet.

Comment

Ik vind mensen altijd kneusjes als ze niet open staan voor andere visies. Een manier van trainen is niet per definitie fout, elke manier is een manier, persoonsafhankelijk heb je betere en slechtere manieren.
                        Ik ben deze week begonnen met een schema waarop ik elke dag (ja elke dag, precies wat jij tegenspreekt) achter elkaar dezelfde oefeningen train. Het is gewoon een manier. Aangezien ik nu aan het cutten ben zullen er niet veel krachtgains komen, maar wel genoeg cns prikkels. Zoek eens op 'Grease the groove'.
                        Het geen rust nodig waar jij het over hebt is relatief, als je rust tussen je setjes heb je ook rust. 2 uur rust is ook rust, lekker vaag dus. Ben het wel eens dat je geen lange rusttijd nodig hebt. Alles hangt af van volume+intensiteit, als je herstel/rust goed is.
                        In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Ik weet niet precies meer hoe we erop kwamen, maar op een gegeven moment had ik het met een klasgenoot over trainen.

Ik: "jah ik doe ook gewichtoefeningen naast het fietsen, ik vind het best leuk duss.."
                          zij: Oh ja dat doe ik ook elke dag, mijn armen en mijn buik, voelt altijd zo fijn als je er spierpijn van krijgt, dan heb je het gevoel dat je ook echt wat hebt gedaan.
                          Ik: "hmm zeker. Dus jij traint elke dag wel? Hoe doe je dat dan, met vaste apparaten, barbell of dumbbells ofzo?
                          zij: Dumbbells??? Wat zijn dat?

Ze is lid van een gym. Het ligt waarschijnlijk niet eens echt aan haar, maar iets klopt er niet als je na 2 jaar gymlidmaatschap nog niet weet wat dumbbell is.

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                            Situatie: Kleedkamer van de vrouwen na een training

Vrouw tegen ondergetekende: 'Ik zag jou zo bezig met die losse gewichten... Je kan toch alleen zo sterk zijn als je aan de anabolen zit? Hoe kom je daar aan?'

hmmm, komt me bekend voor Pinada!!
                            Ik zit volgens alle vrouwen die op de sportschool komen ook aan de anabolen etc., want shakes zijn namelijk ook verboden middelen volgens hun; wordt je ZOMAAR INEENS SUPER GESPIERD VAN zei laats een vrouw tegen me in de kleedkamer!
                            het is volgens hun niet normaal dat ik zwaar kan trainen en een gespierd lijf heb..laat staan dat ze begrijpen dat ík het mooi vind om er strak uit te zien!

Ben daar om ook maar gestopt met uitleggen wat en hoe...erg vermoeiend!

Vandaar dat ik meestal met mannen train(lees hier: serieuse trainers): geen gezeur en gewoon lekker zwaar trainen!
                            The harder I work, the luckier I get!/ tú dijiste que no era capaz..ahora va por ti!

Comment

Een vrouw die in de 80 kilo weegt en de leggextense doet met 5 kilo en zegt : moet niet te zwaar doen anders gaan me knieen pijn doen.
                              @ holandesa , je heb gelijk.
                              Last edited by kees; 31-05-2009, 10:43.
                              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X