Grootste kneusjes die er rondlopen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Laatst eerste hilarische meegemaakt bij mij gym.
    Was aan het deadliften opwarmen enzo. daarna hang ik er 80 kg aan. (nog niet zo opzienbarend maar ben net begonnen) komt er een kerel binnen. redelijke maat had ik laatst al een tijdje mee gepraat trainde al zo'n 2 jaar. het eerste wat hij zegt. godnondedju hoeveel is dat 80 dat haal ik nooit van mijn leven.

Ik moest ff weg lopen heb al lang niet meer zo gelachen.

NOOB
    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

nog een kneusje

YouTube - Stiff Legged Deadlift

mag hier toch wel filmpjes posten he?

Comment

Flinke workout hoor zal morgen wel spierpijn hebben
        " Failure is not an option "

Comment

bij ons lopen ook heel wat kneusjes rond zo zag ik vorgige week een jonge ongveer mij leeftijd supersmal geen spier te bekenne was hij aan het bank drukken met 30 kilo en zat zijn maatje hem te filmen met een telefoon.

pak hij daarna een dumbel van 20 kilo probeerde hij standing dumbel curl te doen. loopt hij allemaal te zwaaie met die dingen. ik zeg tegen die kerel. doe hem nou eens 1x goed . hij kon het nog niet 1 x

allemaal van dat soort kerels lopen er bij mij rond allemaal vriendjes van elkaar die elkaar willen overtreffen. wie de sterkste is.

over de rest zal ik maar niet beginne want dan ben ik morge nog aant type

Comment

oke vooruit nog eentje dan omdat dees ook kneuzig is

oud collega kom ik om 19.00 tegen in de sportschool ik vroeg of hij er al lang was. hij zegt ja omdat ik maar 2x per week ga blijf ik gewoon heel lang ik ben hier al vanaf half 4 en ik ben net even langs de friettent gegaan om ff een frietje te eten en ik ga nu weer verder trainen tot 8uur.

ik zeg ja daar word je wel breed van ja. hij zegt ja ik had honger en ik ben er toch al lang dus dat compenseert dan weer.

Comment

Tsja sommige mensen....
              " Failure is not an option "

Comment

Goed voorbeeld van geen kennis hebben en maar wat doen.

Comment

Originally posted by Sancho View Post
                  Gisteren stond er iemand voor me te squaten. Grote vent, goed gespierd... een mens zou denken: een beest.

Tot ie 40kg op de bar schoof en bij elke 5 tem 10de rep: aaaaaaaaaaargggggghhhhhhhhh hoehoehoe (allé zwaar ademen ) aaaaaaarrrrrrgrroeeeeeeeeeeee.

Dan keek ie wel raar dat ik zonder veel probleem 90kg squatte. Nu heb ik nog nooit hacksquat gedaan, maar daarna ging die dude dus met 20kg in de machine opnieuw dezelfde geluidjes maken
                  Zo hebben wij dus onze gymtarzan Patrick. Grote surinamer met dreadlocks die bij elke rep bicepscurls: "Yeah! Wowwwwwwwww! I love the shit!" roept, daarna de dumbells keihard op de grond laat vallen en voldaan zegt: "The shit is getting ugly but I still love it". Toch jammer dat het maar 10 kg dumbells zijn.
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

In de vorige sportschool was er regelmatig iemand, die al stonk voordat hij binnenkwam. En dan bedoel ik niet een beetje zweet.... Neee... Alsof hij 3 dagen daarvoor een marathon gelopen had, en nog steeds dát shirt aan had. Telt dat ook als kneus?

@ ophaler; ik zou niet weten of ik me zou ergeren, of keihard zou moeten lachen om zon iemand

Comment

Originally posted by laurann View Post
                      nog een kneusje

YouTube - Stiff Legged Deadlift

mag hier toch wel filmpjes posten he?
                      wel een rechte rug, maar liever pak ik hem met 5x zoveel gewicht eraan (als het een 20kg stang is) en zak wat dieper dat de schijfies net de grond aantikken.
                      superheld kan je niet trainen daar word je mee geboren zo zie je maar weer
                      Calisthenics / Street workout

Comment

@ laurann, waarom is dat n kneusje? Is gewoon een filmpje waarin hij de form voor stiffed legged dl wil laten zien.

Vind hem verder wel meevallen, lopen hier echt 100x ergere shampoo's rond.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post

@ ophaler; ik zou niet weten of ik me zou ergeren, of keihard zou moeten lachen om zon iemand
                          Beiden. In het begin lach je je rot...maar na een maandje of wat begint het echt irritant te worden. Het is het enige nadeel van mijn nieuwe gym...dat deze gast ook vanuit mijn ouwe gym is mee verhuisd
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                            Zo hebben wij dus onze gymtarzan Patrick. Grote surinamer met dreadlocks die bij elke rep bicepscurls: "Yeah! Wowwwwwwwww! I love the shit!" roept, daarna de dumbells keihard op de grond laat vallen en voldaan zegt: "The shit is getting ugly but I still love it". Toch jammer dat het maar 10 kg dumbells zijn.
                            Hehe, totaal herkenbaar...
                            The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                              In de vorige sportschool was er regelmatig iemand, die al stonk voordat hij binnenkwam. En dan bedoel ik niet een beetje zweet.... Neee... Alsof hij 3 dagen daarvoor een marathon gelopen had, en nog steeds dát shirt aan had. Telt dat ook als kneus?

Ik stond net achter de persoon in mijn post te squaten, ik moest mij serieus inhouden van lachen Hij was soms stil, tot ie in de spiegels iemand zag kijken naar hem...
                              The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X