Vetpercentage

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vetpercentage

eya Luitjes,

ik heb vandaag men vetpercentage laten meten met zoon nijptang achtig iets en het resultaat was 11,2 % .

Heb geen idee natuurlijk of dat prima is maar de gast die het deed opmeten zij dat dat best wel goed was .

dus hierbij voor de kenners op dit forum , ben ik goed bezig of zegge jullie '' nooouuu dat valt wel mee ''

Ciao
    Shut the Fuck up and TRAIN !!!

Originally posted by Sjimmie View Post
    eya Luitjes,

ik heb vandaag men vetpercentage laten meten met zoon nijptang achtig iets en het resultaat was 11,2 % .

Heb geen idee natuurlijk of dat prima is maar de gast die het deed opmeten zij dat dat best wel goed was .

dus hierbij voor de kenners op dit forum , ben ik goed bezig of zegge jullie '' nooouuu dat valt wel mee ''

Ciao
    Ik vind 11,2% behoorlijk netjes. Of je goed bezig bent valt moeilijk te zeggen aangezien ik je situatie in het verleden niet kent. Nogal een verschil of je bijvoorbeeld een x aantal weken geleden een vetpercentage van 22% had of dat je een x aantal weken geleden op 6% stond en nu op 11,2% met een minimale gewichtstoename bijvoorbeeld.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

hmm ja dat weet ik dus niet , is de 1ste keer dat ik een meting doe .
      Nu kan ik 7 weken op rij maximaal trainen zonder tussenpauzes i.v.m het werk dus als die voorbij zijn doe ik nog eens een meting en dan kijken wat het resultaat is

Comment

hmm ja dat weet ik dus niet , is de 1ste keer dat ik een meting doe .
        Nu kan ik 7 weken op rij maximaal trainen zonder tussenpauzes i.v.m het werk dus als die voorbij zijn doe ik nog eens een meting en dan kijken wat het resultaat is

Maar wat denk je zelf? Is je spiegelbeeld verbeterd naar je eigen mening?
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

jawel , euhm weet niet of je het goed kan zien maar kijk naar men foto en ongeveer anderhalf jaar terug was ik nog zo goed als normaal ( normaal : niet veel spier en niet dik dus gewoonlijke manne postuur zeg maar )

Comment

idd, de spiegel is het beste waar je aan kan beslissen of je droger word of dikker.
            heb je ook wel eens op zo'n weegschaal (tanita) gestaan.

ik doe ze meestal allebei, tang en weegschaal.
            op de weegschaal kun je tenminste zien wanneer je spiermassa groeit en wanneer afneemt...
            Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
            http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

jawel , euhm weet niet of je het goed kan zien maar kijk naar men foto en ongeveer anderhalf jaar terug was ik nog zo goed als normaal ( normaal : niet veel spier en niet dik dus gewoonlijke manne postuur zeg maar )
              Nou, dan heb je toch een hele mooie progressie geboekt... Dan zeg ik: goed bezig

Comment

thanks

Comment

Originally posted by _joker_ View Post
                  idd, de spiegel is het beste waar je aan kan beslissen of je droger word of dikker.
                  heb je ook wel eens op zo'n weegschaal (tanita) gestaan.

ik doe ze meestal allebei, tang en weegschaal.
                  op de weegschaal kun je tenminste zien wanneer je spiermassa groeit en wanneer afneemt...
                  Tangetje des te beter als je daarnaast je gewicht en vp daarvoor ook wist. Even op de weegschaal gaan staan, calculator ernaast en dan heb je ook nog een relatief precieze uitslag.

Overigens, dezelfde joker als op br?
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    Tangetje des te beter als je daarnaast je gewicht en vp daarvoor ook wist. Even op de weegschaal gaan staan, calculator ernaast en dan heb je ook nog een relatief precieze uitslag.

Overigens, dezelfde joker als op br?
                    jep zo doe ik het ook.
                    alle bonnetjes bewaren en om de zoveel weken meten.

and jep, ben dezelfde als op br
                    hoe raad je dat zo?
                    http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

jep zo doe ik het ook.

hoe raad je dat zo?

Iets met schuddende dingen in je avatar verraadt je

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                        Iets met schuddende dingen in je avatar verraadt je
                        ow en jij kent mij ook al?

Comment

jep zo doe ik het ook.

hoe raad je dat zo?
                          Ging ook avatar zeggen, maar nu zeg ik natuurlijk dat het hem zit in je stijl van posten.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X