Inplaats van massa op krachttrainen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Inplaats van massa op krachttrainen?

Hallo mensen, ik ben 15jaar train nu 7maand gaat nog steeds erg goed!.
    Alleen ik ben van plan om meer op kracht te gaan trainen, omdat ik iets te vaak rot opmerkingen krijg van mensen op mijn school(over dat het te veel is, en niet mooi meer etc....) of misschien beiden als dat mogelijk is?
    Hoe train ik op kracht?Ik doe nu sets van 1x10 1x 1x6 1x3. Bijvoorbeeld met bankdrukken eerst: 1x 97kg(mijn max wel met hulp begeleiding) dan 3x 80kg 6x 70kg en dan 6x 60kg...
    Alvast bedankt voor je reactie!

O ja op mijn profiel foto dat ben ik, om beetje idee te krijgen hoe ik er bij sta!
    Last edited by o-eilering; 02-06-2009, 16:42.

En wat hebben anderen voor inspraak? We trainen niet om anderen te plezieren, maar onszelf. Fuck hun. Zo overdreven "breed" ben je ook weer niet.

Als je op kracht wilt trainen probeer dan 5/3/1 van Wendler of West Side Barble Template.

Comment

15 jaar en 93kg pressen :| das fors.. maar fuck de mensen op school doe wat je zelf wilt.. en waarom begin je bij je 1 rm.. je kan beter opbouwen naar die 93 kilo .. is zwaarder en ook meer kracht gericht. en minder kans op blessures.. voor de rest sta je er wel goed bij voor een1 5 jarige als ik er zo zie.. nice man +)

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
        15 jaar en 93kg pressen :| das fors.. maar fuck de mensen op school doe wat je zelf wilt.. en waarom begin je bij je 1 rm.. je kan beter opbouwen naar die 93 kilo .. is zwaarder en ook meer kracht gericht. en minder kans op blessures.. voor de rest sta je er wel goed bij voor een1 5 jarige als ik er zo zie.. nice man +)
        Dankje, ja klopt die max benchpress van mij is ook met begeleiding alleen lukt het me denk ik niet.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
          En wat hebben anderen voor inspraak? We trainen niet om anderen te plezieren, maar onszelf. Fuck hun. Zo overdreven "breed" ben je ook weer niet.

Als je op kracht wilt trainen probeer dan 5/3/1 van Wendler of West Side Barble Template.
          Klopt doe het ook voor mijn eigen, maar het is natuurlijk wel vervelend als je steeds die dingen hoort, en klopt ben niet eens heel breed,
          Maar je weet hoe kinderen van een leeftijd van 14 15jaar zich gedragen...
          Maargoed ik zal het op die manier gaan doen thanks!

Comment

Ik zou juist trainen voor extra breedte en ze dan de tyfus slaan.

Ghehehe, nee zit je maar te zakken bro. Kijk eens naar BillStarr.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Weet je wat het is. Iedereen is jalours. Ik ben van mijn bouw al redelijk breed in mijn schouders. En daar klote ze me al jaren mee. Maar face it ik ben er mega blij mee. Iedereen die me kloot zijn allemaal ecto's met hun halve anorexia sixpacks. Doe het goed of doe het niet denk ik dan.
              Verder heb ik er niet zo veel verstand van ben ik bang
              Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Wat anderen vinden zou jou koud moeten laten. Een echte atleet/bodybuilder/krachtsporter traint voor zichzelf, niet om er voor te zorgen dat anderen bij ze komen slijmen. Maar misschien is dat juist iets wat je dolgraag zou willen?
                Anyway...kracht trainen? Probeer er naar toe te werken om anderhalf tot 2 keer je eigen gewicht te kunnen deadliften/squatten/bankdrukken. Ga in de reprange van 3 tot 8 herhalingen zitten met gewichten die je van angst bijna niet aan durft te kijken zo zwaar dat ze zijn. En vreet als een beest. En als iemand na een jaar nog commentaar op je heeft duw je ze met hun kop in de plee. Met de groeten van ome ophaler
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                  Wat anderen vinden zou jou koud moeten laten. Een echte atleet/bodybuilder/krachtsporter traint voor zichzelf, niet om er voor te zorgen dat anderen bij ze komen slijmen. Maar misschien is dat juist iets wat je dolgraag zou willen?
                  Anyway...kracht trainen? Probeer er naar toe te werken om anderhalf tot 2 keer je eigen gewicht te kunnen deadliften/squatten/bankdrukken. Ga in de reprange van 3 tot 8 herhalingen zitten met gewichten die je van angst bijna niet aan durft te kijken zo zwaar dat ze zijn. En vreet als een beest. En als iemand na een jaar nog commentaar op je heeft duw je ze met hun kop in de plee. Met de groeten van ome ophaler
                  Hehehe bedankt man!

Comment

Originally posted by laurann View Post
                    Weet je wat het is. Iedereen is jalours. Ik ben van mijn bouw al redelijk breed in mijn schouders. En daar klote ze me al jaren mee. Maar face it ik ben er mega blij mee. Iedereen die me kloot zijn allemaal ecto's met hun halve anorexia sixpacks. Doe het goed of doe het niet denk ik dan.
                    Verder heb ik er niet zo veel verstand van ben ik bang
                    O man dat herken ik zo, ik heb ook van die ecto's in de klas van 65kilo en bf van 9procent ofsow, enorm aan het opscheppen over hun botjes waar van ze denken dat het spieren zijn, echt heel funny, en dan vraag ik een keer voor de grap om eens armpje te drukken, alleen daar zijn ze dan niet goed in

Comment

inderdaad fuck hun...

groen en geel van jalouzie

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

Haha ik was vroeger zo'n botje en was stinkend jaloers op jongens zoals jij!

Fuck hun en wees trots op je lichaam kerel

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X