Meuk/algemeen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@Pieterman, niemand zegt hier dat je geen vragen mag stellen. Maar, je hebt je vragen al in een topic gesteld. Daar reageert gedurende drie uur (drie fucking uurtjes!!!) niemand op en dan ga je dat topic meteen bumpen en dan ook meteen iemand PM-en. Heb gewoon geduld jongen!
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

hahahah ik wilde bijna gaan zeiken dat je punt 3 gemist had ahhahah.
      You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Originally posted by erikv View Post
        En jij denkt dat onze verse nieuwe lamme aanwinst deze handtekeningen daadwerkelijk leest? Ze zullen dit topic ook niet lezen, hoe geniaal de flame ook is.
        da's ook weer zo. Maar het was eigenlijk ook maar gewoon als grapje bedoelt hoor
        Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by Bilo View Post
          hahahah ik wilde bijna gaan zeiken dat je punt 3 gemist had ahhahah.
          Hheehehe.

@Pieterman
          Is ook maar een halve flame, niet overdrijven.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ben ik ff blij dat ik geen mod ben
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Pinada View Post
              @Pieterman, niemand zegt hier dat je geen vragen mag stellen. Maar, je hebt je vragen al in een topic gesteld. Daar reageert gedurende drie uur (drie fucking uurtjes!!!) niemand op en dan ga je dat topic meteen bumpen en dan ook meteen iemand PM-en. Heb gewoon geduld jongen!
              Geduld is ook niet mijn sterkste kant dat geef ik eerlijk toe . Maar ik wilde gewoon heel graag beginnen met me schema samenstellen. Maar als ik mijn basis nog niet voor elkaar heb dan komt daar niet veel meer van dan dat ik nu had . Ik zit jullie ook niet expres op te jagen maar ik wilde gewoon voor woensdag aaf een schema in elkaar flansen . Ik train op ma, wo,vr en dan alvast gelijk in de roulatie zitten aangezien ik sinds gister vakantie heb . (Havo Examen)Maar iig bedankt voor t antwoorden van me vragen

Comment

Ongeduldige bodybuilders zijn slechte bodybuilders
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Wellicht is het wel interessant als de mods regelmatig een topic openen met veel gestelde vragen per PM of vragen die regelmatig in een of andere vorm terugkeren. Iemand die een vraag heeft, zal niet altijd een topic willen en/of durven openen, maar vaak wel leerzaam voor de gemiddelde lezer. Sommige vragen kunnen, geanonimiseerd, best in een topic van de mods worden geplaatst, dan is het leereffect groot.

Mooie stukje vraag en antwoord !
                  Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                    Ongeduldige bodybuilders zijn slechte bodybuilders
                    Beter een ongeduldige bodybuilder dan geen

Comment

Originally posted by taxation View Post
                      Wellicht is het wel interessant als de mods regelmatig een topic openen met veel gestelde vragen per PM of vragen die regelmatig in een of andere vorm terugkeren. Iemand die een vraag heeft, zal niet altijd een topic willen en/of durven openen, maar vaak wel leerzaam voor de gemiddelde lezer. Sommige vragen kunnen, geanonimiseerd, best in een topic van de mods worden geplaatst, dan is het leereffect groot.

Mooie stukje vraag en antwoord !
                      Misschien moeten mensen die een vraag hebben deze proberen zelf te beantwoorden via dit forum/de zoekfunctie of google en een beetje tijd erin steken. Kom je er dan niet uit open je zelf een topic scheelt de mods weer
                      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                      Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Pieterman View Post
                        Hier heb je er nog een:

Doe het goed, of doe het niet.

Comment

Zever
                          The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                            Hier heb je er nog een:

Doe het goed, of doe het niet.
                            Ik snap nu nog steeds het punt niet wat is er mis met dat ik zo vroeg mogelijk wil gaan beginnen met bodybuilden. Dat ik beetje ongeduldig was ok sorry, maar wat is hier nu mis mee? En ik stel die vragen juist omdat ik niet van half werk houd.. Lijkt haast een boycot op mij te bestaan hier

Comment

Ik snap nu nog steeds het punt niet wat is er mis met dat ik zo vroeg mogelijk wil gaan beginnen met bodybuilden. Dat ik beetje ongeduldig was ok sorry, maar wat is hier nu mis mee? En ik stel die vragen juist omdat ik niet van half werk houd.. Lijkt haast een boycot op mij te bestaan hier
                              Nee. Geen boycot op jou. Maar wel op haastige spoed. Want dat is zelden goed.
                              Bodybuilding vereist zorgvuldige studie, toewijding en discipline. O ja, en GEDULD.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X