af vallen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• af vallen

goeie dag mensen

ik train nu zoon 4 keer per week fulbody en voor het trainen 20 min cardieo en naar die 20 min kracht trainen en daar naar nog is 20 a 30 min roeien is dat goed om af te vallen

ik eet 8 a 10 brootjes op een werk dag met kip filee zonder boter en naar me werk 2 kiwies
    en voor ik nar bet gaan mager kwark?

en savonds ge woon ardapelen en groetes ?
    is dat een goed patroon om af te vallen ov hebben jullie nog tips?

gr thijs

berekenen wat je behoefte is en daaronder gaan zitten en minder koolhydraten 8/10 broodjes is aardig wat.

Plus dat 20 minuten krachttraining niet echt veel is.
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Ik mis vetten in je voeding sowieso. En 20 min kt is inderdaad magertjes.
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
        berekenen wat je behoefte is en daaronder gaan zitten en minder koolhydraten 8/10 broodjes is aardig wat.

Plus dat 20 minuten krachttraining niet echt veel is.
        oke ik zouw graag breder willen worden ik weeg nu zo tusen de 85 en de 90 kg ik zouw graag naar de 80 kg gaan en dan breeder worden

en op me werk loop ik aleen maar en kan niet siteen aleen 15 min in me pauze ik werk van 6 tot 2 als broot bakker en als ik spier pijn heb kan ik dan nog wel ge woon door gaan met cardio? gr thijs

Comment

Stickies lezen en de algemene informatie onder het kopje: LEES DIT EERST.

Scheelt een hoop routine-vragen.
          Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by Pinada View Post
            Ik mis vetten in je voeding sowieso. En 20 min kt is inderdaad magertjes.
            wat voor vetten misje in me voeding ze zijden dat ik 2x op een dag sheaky moest nemmen ok in me rust dagen ?

valt er onder vetten kwark ?

gr thijs

Comment

Ok de hoeveelheid vragen, de uiteenlopendheid (of w/e) van je vragen en de hoeveelheid kennis die je hier laat staan, doen mij vermoeden dat je nog bijzonder weinig zelf hebt opgezocht en gelezen. Klopt dat? Of heb je al heel veel gelezen en snap je het gewoon niet?
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ok de hoeveelheid vragen, de uiteenlopendheid (of w/e) van je vragen en de hoeveelheid kennis die je hier laat staan, doen mij vermoeden dat je nog bijzonder weinig zelf hebt opgezocht en gelezen. Klopt dat? Of heb je al heel veel gelezen en snap je het gewoon niet?
                ik heb al heel wat ge lezen en ik neem dingen moeilijk in me op en ik snap somige dingen niet !

en het is tog niet goed om al 3 dagen last van je borst spieren te hebbn ge woon spier pijn duurt tog 2 dagen?

maar be dankt al vast voor jullie moeite gr thijs

Comment

Originally posted by thijs22 View Post
                  ik heb al heel wat ge lezen en ik neem dingen moeilijk in me op en ik snap somige dingen niet !

en het is tog niet goed om al 3 dagen last van je borst spieren te hebbn ge woon spier pijn duurt tog 2 dagen?

maar be dankt al vast voor jullie moeite gr thijs
                  spierpijn verschilt per persoon.
                  als je net sport kun je wel een paar dagen spierpijn hebben.
                  bij mij duurt het b.v. 2 tot drie dagen,soms iets langer als ik zwaar getraint heb.
                  bereken je behoefte en kijk hier eens hoe anderen hun schema in elkaar puzzelen en ga dan aan de slag,ben benieuwd.
                  succes
                  voer eendjes,geen oorlog

Comment

Originally posted by might ass well View Post
                    spierpijn verschilt per persoon.
                    als je net sport kun je wel een paar dagen spierpijn hebben.
                    bij mij duurt het b.v. 2 tot drie dagen,soms iets langer als ik zwaar getraint heb.
                    bereken je behoefte en kijk hier eens hoe anderen hun schema in elkaar puzzelen en ga dan aan de slag,ben benieuwd.
                    succes
                    dankje voor het uit leg denk dat ik wel verder kom met het av vallen en veder kan ik onder het avallen tog wel door gaan met me kracht training?

gr thijs

Comment

dankje voor het uit leg denk dat ik wel verder kom met het av vallen en veder kan ik onder het avallen tog wel door gaan met me kracht training?

gr thijs

Euhm, ik zou bijna zeggen dat je moet doorgaan zelfs...

Comment

Ik heb al 3 dagen spierpijn aan mijn benen van de training van dinsdag. En wat verder jou vragen betreffen. Ik zou voedingssticky nog een aantal keer doorlezen. En wat pinada al zei je moet kt(kracht training) blijven doen.
                        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Dank je voor de uitleg. Denk dat ik wel verder kom met het afvallen. En verder, ik kan tijdens het afvallen toch wel doorgaan met mijn krachttraining?
                          Ja dus.
                          Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Euhm, ik zou bijna zeggen dat je moet doorgaan zelfs...
                            oke dan je wel

Comment

gr thijs
                              krachttraining is juist prima,hoe meer spieren je kweekt hoe meer je verbrand.
                              maar onthoud spieren wegen meer als vet dus gewoon af en toe je vetpercentage laten meten (4 punts meting) want de weegschaal zegt ook niet alles,een goed eetschema en niet te weinig eten.
                              en je moet niet te snel af willen vallen want dan zit het er zo weer aan,als je langzaam afvalt blijft het er ook af!(mits je gezond eet)
                              voer eendjes,geen oorlog

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X