ab circle pro of ab coaster

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ab circle pro of ab coaster

goedemiddag allemaal,

Ben nieuw hier, maar heb eigelijk maar 1 vraagje. Wil een apparaat om je buikspieren te trainen kopen.
    Zag op Buikspierapparaten.nl wel wat leuke apparaten, ab circle pro en ab coaster, zie je wel eens op tell sell. Maar heb me twijfels of ze echt wel zo goed werken?? Heeft iemand ervaring met zo'n apparaat??

Bedankt alvast

hangt ervan af wat je bedoelt met goed werken... als je kijkt naar tell sell zie je dat die mensen niet enkel buikspieren krijgen maar hun hele lichaam wordt er gespierd en slank door (zelfs gebruind...). Dit doet het niet! In combinatie met krachttraining en een goed voedingsschema KAN dit misschien wel wat bijbrengen maar daar heb ik ook wel mn twijfels over (heb wel geen ervaring met zo een producten dus ik kan natuurlijk verkeerd zijn.
    @ ketIF

Comment

Denk ook niet echt dat alleen zo'n ding goed gaat werken maar als je er toch een wil hebben moet je even kijken of marktplaats want ik denk dat er genoeg mensen zijn die er een willen verkopen omdat ze er niets mee doen!
      ff snel gekeken en ja hoor!

http://link.marktplaats.nl/256851288

Maar je moet je sowieso even voorstellen in het betreffende forum,,
      Last edited by Homer; 06-06-2009, 14:24.

Comment

Wat dacht je van gewone sit ups? Deze machines kosten pakken geld en doen niet veel goeds.

Daarnaast ga je ook nog je voeding moeten aanpassen als je wilt showen met die sixpack...
        The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Die tell sell troep willen we hier niet. Het is onzin voor luie mensen en mensen die geen verstand van zaken hebben

Comment

Fitness, Afvallen & Bodybuilding, Strakke buik met de Ab Circle Pro - Hyves.nl

Moest even daar aan denken waar Pinada en ik even lol hebben gehad

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
              Fitness, Afvallen & Bodybuilding, Strakke buik met de Ab Circle Pro - Hyves.nl

Moest even daar aan denken waar Pinada en ik even lol hebben gehad

Hahaha

@TS: Zonde van je geld.
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Tell sell troep werkt niet. Een verstandig voedingpatroon icm goede training voor het hele lichaam werkt wel.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

wil je van de zomer er slanker en strakker uitzien?
                  Dan zal dit apparaat je niet verder kunnen helpen.

want stel je voor je krijgt van dit apparaat sterke buikspieren,
                  dan zulle deze verstopt blijven onder een laag vet.
                  (daarnaast train je je buikspierennet zo goed op een matje en sit ups)

Wat dus veel meer effect heeft is die laag vet weg te halen,
                  door middel van cardio/fitness. Maar dat gaat veel tijd en moeite kosten.
                  en dat willen de meesten niet, zij willen 3 min per dag, en floep weg buik..

zoals het spreekwoord zegt, wie mooi is moet pijn lijden. (lees: wie een mooi en gespierd lichaam wil, moet veel sporten en trainen, en gezond eten)
                  More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

*denkt terug aan de tijd toen hij 17 was en een sixpack had waar hij niets voor hoefde te doen*

Comment

Dat is het nadeel van volwassen worden. Je raakt steeds meer kwijt en krijgt er enorm weinig voor terug.

Comment

Geen ervaring mee ...maar zou hem op voorhand kopen alleen al omdat het van Tell Sell is! Geniaal ...Tell Sell kicks ass!

Comment

ff marktplaats en speurders.nl paar weken volgen komt zat voorbij

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X