Wat te doen na het cutten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat te doen na het cutten?

Ben over 3 weken klaar met cutten en ben dan dus redelijk droog voor de vakantie. Alleen nu zou ik niet weten wat ik nou in de vakantie moet doen, verder cutten ga ik niet en bulken ook niet want dan kon ik net zo goed niet cutten. Op onderhoud eten lijkt me ook niet echt effectief, je verliest geen vet maar komt ook geen spieren aan. Iemand een goed alternatief?

Ricardo

Clean bulken?

Comment

weer gaan bulken, tenzij je er goed uit wil zien voor de zomer dan kan je clean bulken wat de dame al zij
      Calisthenics / Street workout

Comment

Ik ga proberen zoveel mogelijk massa te behouden. De zomer staat bij mij in het teken van barbequen, chillen op het strand, feesten en op vakanties Na de zomer fris er weer keihard tegenaan. Door het spiergeheugen zal de verloren massa er weer aanknallen (net als vorig jaar).
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

hoe droger in de zomer hoe beter, dus blijven cutten. Want veel mensen gaan wel s de mist in bij clean-bulken. Persoonlijk doe ik er niet aan dus of cutten of bulken, in dit geval cutten.

Comment

Als je blijft cutten verlies je toch ook steeds massa. Als je voor jezelf niet droger hoeft heb je al 2 minpunten: het droger worden zelf wat je niet wil en het massaverlies. Ik hoef bijvoorbeeld echt niet onder de 10% te komen. Vind 10-15 prima
            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Na het cutten...hmm...(clean)bulk. Na een lange cut periode is je lichaam gevoeliger voor alles dus zet je sneller massa aan zonder vet en zo. Trainingsdagen +500kcal en niet-trainings dagen op onderhoud en kijken hoe dat gaat.

Comment

Ja daarom cutten ga ik zowiezo niet meer doen, en heb inderdaad gecut voor de vakantie dus bulken ga ik ook niet doen, heb geen zin meer om honger te lijden en cardio te doen, wat denken jullie als ik op onderhoud ga eten en af en toe wat cheaten, kan ik dan toch wat massa aankomen? Clean bulken ga ik niet doen, dan is het voor mij nog steeds een heel streng dieet want wil nou na het cutten ook weer is cheaten

Comment

Ga dan gewoon bulken. Dan kun je af en toe gewoon cheaten zonder problemen.

Comment

Ben btw bij henk dus post via zijn account

Comment

@ Falstyr ja ik ga denk doen, traininsdagen + 500 kcal,niet trainingsdagen op onderhoud en weinig carbs. Geen cardio doen he

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X