Omdat jullie er vast nog wel meer over zullen horen heb ik maar gelijk besloten om hiervoor een apart topic aan te maken. Ik ben dus bezig met het bouwen van mijn nieuwe eigen homegym en dat gaat nogal een serieus project worden. Deze word neergezet in de schuur met aparte deuren en sloten enzovoort. Nu heb ik wel gelijk een vraag. Ik wil namelijk een spiegel aan de muur hangen zoals je die gewend bent in de sportschool. Een grote liggende spiegel dus voor aan de muur. Maar ik heb op sites als google gekeken, speurders.nl, marktplaats dat soort dingen maar ik kan maar niets vinden wat ik bedoel. Ik kom wel spiegels tegen enzo, maar gewoon voor in de woonkamer, slaapkamer, badkamer niet zo'n echte sportschool spiegel. Ben wel een paar sites tegengekomen ook die glas en spiegels laten maken, alleen daar staat verder maar weinig informatie bij en ik heb dus geen flauw idee wat zo'n grapje kost.
Mijn vraag aan jullie is dus dan ook waar kan ik zo'n spiegel vinden? En wat kost zoiets? Alvast bedankt.
Updates betreffende mijn homegym zullen vanaf nu in dit topic gepost worden.
Mijn vraag aan jullie is dus dan ook waar kan ik zo'n spiegel vinden? En wat kost zoiets? Alvast bedankt.
Updates betreffende mijn homegym zullen vanaf nu in dit topic gepost worden.
Comment