Mijn Homegym

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn Homegym

Omdat jullie er vast nog wel meer over zullen horen heb ik maar gelijk besloten om hiervoor een apart topic aan te maken. Ik ben dus bezig met het bouwen van mijn nieuwe eigen homegym en dat gaat nogal een serieus project worden. Deze word neergezet in de schuur met aparte deuren en sloten enzovoort. Nu heb ik wel gelijk een vraag. Ik wil namelijk een spiegel aan de muur hangen zoals je die gewend bent in de sportschool. Een grote liggende spiegel dus voor aan de muur. Maar ik heb op sites als google gekeken, speurders.nl, marktplaats dat soort dingen maar ik kan maar niets vinden wat ik bedoel. Ik kom wel spiegels tegen enzo, maar gewoon voor in de woonkamer, slaapkamer, badkamer niet zo'n echte sportschool spiegel. Ben wel een paar sites tegengekomen ook die glas en spiegels laten maken, alleen daar staat verder maar weinig informatie bij en ik heb dus geen flauw idee wat zo'n grapje kost.

Mijn vraag aan jullie is dus dan ook waar kan ik zo'n spiegel vinden? En wat kost zoiets? Alvast bedankt.

Updates betreffende mijn homegym zullen vanaf nu in dit topic gepost worden.
    Owner of the Iron Playground.

Bel een schilder of glaszetter en je weet wat het kost

Succes alvast
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by erikv View Post
      Bel een schilder of glaszetter en je weet wat het kost

Succes alvast
      Zo, jij bent er snel bij! Misschien dat ik idd eerst een glaszetter kan bellen, maar moeten ze dan niet eerst afmetingen weten enzo? En hoezo een schilder?

Comment

Originally posted by jordy View Post
        Zo, jij bent er snel bij! Misschien dat ik idd eerst een glaszetter kan bellen, maar moeten ze dan niet eerst afmetingen weten enzo? En hoezo een schilder?
        Moet iets te doen hebben

Maar neem aan dat je toch wel weet wat de afmetingen zijn die je wilt hebben? Anders kun je ook niet weten wat je zoekt
        Verder heb je schilders die ook glas zetten, net als deuren en kozijnen. Even zoeken in de gouden gids. Is (meestal) goedkoper als je alles door één en dezelfde laat doen dan elk deel apart.
        Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by erikv View Post
          Moet iets te doen hebben

Maar neem aan dat je toch wel weet wat de afmetingen zijn die je wilt hebben? Anders kun je ook niet weten wat je zoekt
          Verder heb je schilders die ook glas zetten, net als deuren en kozijnen. Even zoeken in de gouden gids. Is (meestal) goedkoper als je alles door één en dezelfde laat doen dan elk deel apart.
          Nee, daar moet ik nog naar kijken. Maar ik hoopte juist dat ze die spiegels gewoon zo los verkopen snapje of dat ze bijv. standaard maten hebben. Maar bedankt voor je advies ik zal er eens naar kijken.

Comment

Je hebt verschillende dikte's in spiegels, aangezien jij nogal een grote spiegel nodig hebt heb je 8mm nodig.

Deze kost 110 eurro per vierkante meter en dan moeten ze hem nog plaatsen.
            ik denk dat je ongeveer 4 vierkante meter nodig hebt dus je bent zeker 500 eurro kwijt.
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
              Je hebt verschillende dikte's in spiegels, aangezien jij nogal een grote spiegel nodig hebt heb je 8mm nodig.

Deze kost 110 eurro per vierkante meter en dan moeten ze hem nog plaatsen.
              ik denk dat je ongeveer 4 vierkante meter nodig hebt dus je bent zeker 500 eurro kwijt.
              In dat geval zoek ik wel een andere oplossing. Vind ik namelijk iets te veel van het goede.

Comment

een echte spiegel kost je een rib uit je lijf. voor een stukje van 2 x 3 meter ben je al gauw 400 euro kwijt . Als je het goedkoop wilt doen haal je een glasplaat . En besticker je deze met spiegelfolie. Ben je voor dezelfde afmeting 80 euro kwijt.
                The oxynator

Comment

Heb je bij jou in de stad geen 2e hands meubel winkel? Want grote spiegels zijn gruwelijk duur. En vaak dat zulke 2ehands winkels (of 'winkels' die het verkopen voor bv Roemenie) wel grote spiegels, maar dan onderin een klein hoekje eruit. Zon hoekje zie je niets meer van als je daar een lijst van hout omheen maakt. En meerdere spiegels naast elkaar kan toch ook, ipv 1 grote? Kan je op ten duur altijd verder kijken voor wat duurders.

Comment

Smalle hoge spiegels kopen bij Ikea voor laag prijsje en dan telkens als je geld over hebt de muur uitbreiden tot het helemaal bespiegeld is. Of een groot stuk metaal pakken met folie en polijsten en shit tot het glimt en je er reflecties in kan zien.

Comment

Check de bekende veilingsites.
                      He who keeps silent consents.

Comment

Bedankt voor de adviezen ik ben wat goede ideeen tegengekomen. Toen ik aan het rondzoeken was zag ik in een topic iemand die ook spiegels zocht en daar werd spiegelfolie aangeraden. Kost je een tientje voor een rol en dat zou dus een hele goede en goedkope oplossing zijn, alleen weet ik niet wat de kwaliteit is hiervan. Glasplaat halen is ook een goed idee. Ik moet ook nog een rubberen vloer hebben dus ga is wat winkels af zoals de gamma, ikea, leen bakker en een bouwmarkt ofzo. Verder nog wat rondvragen aan mensen of ze voor een prikje glas kunnen krijgen. We hebben hier ook nog Wilhelm dat is een schildersbedrijf die hebben vaak ook wat over.

Comment

Deze kwam ik tegen bij de ikea: IKEA | Decoratie & spiegels | Spiegels | MINDE | Spiegel

120 breed bij 40 hoog, best mooie afmeting dus. Kost 20 euro, 40 voor 2. Zoiets zou dus heel mooi zijn. Ga er binnenkort is kijken misschien hebben ze er zelfs nog wel wat in de opruiming kost het je nog minder.

Comment

Soms zijn er uitverkopen van fitness zaken , en verkopen ze alles voor een goedkoop prijsje, als je geluk hebt, vind je zo een zaak. Ik zag het al meerdere malen op 2dehands.be

Comment

Originally posted by wilczek View Post
                              Soms zijn er uitverkopen van fitness zaken , en verkopen ze alles voor een goedkoop prijsje, als je geluk hebt, vind je zo een zaak. Ik zag het al meerdere malen op 2dehands.be
                              Heb je misschien een voorbeeld een link ofzo? op die site heb ik idd ook al gekeken maar daar kwam ik niet echt wat tegen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X