Mijn Homegym

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ff een update.

Vandaag was echt een geluksdag. Heb de laatste tijd niet alleen stil gezeten dus ondertussen is het bij mij in de buurt algemeen bekend welke sport ik beoefen. Bij mij op het dorp woont een man van de oude garde die vroeger een sportschool heeft gehad. Dat wist ik wel, alleen daar heb ik verder nooit contact mee gehad, ook omdat ik dacht dat hij al jaren niets meer deed. Dat was echter ook wel duidelijk dat hij al jaren niets meer heeft gedaan want sommige dingen die die me vertelde zijn allang achterhaald. Maar goed, daar ben ik verder maar niet over in discussie gegaan. Waarom namelijk? Hij had schijnbaar nog heel wat spullen over van z’n oude sportschool. Schijven, steekgewichten van kabelstations, dumbells, van alles. Via iemand die ik ken had hij dus schijnbaar gezegd dat ik hem maar is moest bellen, of ik misschien geïnteresseerd was. Natuurlijk was ik dat en heb vanavond gelijk gebeld. Hij zei me dat ik maar moest langs komen om te kijken of er wat voor me tussen zat. Nou echt ik stond paf, ik wist niet dat ie nog zoveel had liggen. Overal lagen schijven, ik geloof wel meer als 500 kg en als het aan hem lag mocht ik het volgens mij allemaal wel meenemen. Verder had ie nog van alles en nog wat. Heb dus 255 kg aan 50mm schijven mee genomen, 2 Olympische barbells van 2.20m en 4 dumbells. Je kunt je dus voorstellen dat ik daar ontzettend blij mee ben.

Ik vroeg hem dan ook wat ie er voor moest hebben, helemaal niks zegt ie. Hij zei ik kan wel een advertentie plaatsen op marktplaats ofzo, maar dat vind ik allemaal maar niks. Hij zei ik geef het veel liever weg aan een liefhebber, dat zie ik graag. Heb verder ook nog ff lekker met hem staan lullen over trainen en alles. Hij vertelde me ook een verhaal over een oude vriend van hem die vanwege z’n sterke grip 8 kratten bier tegelijk tilde. Als ik nog wat wou weten, of iets moest hebben of tips of wat dan ook moest ik het maar laten weten. Heel sympathieke vent dus.

Afijn dit is in elk geval al een heel grote stap vooruit en dat hoef ik dus al niet meer aan te schaffen. Scheelt me klauwen met geld. Ben die man dan ook ontzettend dankbaar. Maar goed hij wou het zelf ook graag aan mij kwijt, omdat ie wist dat ik er fanatiek in was en dat zag die schijnbaar graag. Hij wou me er in elk geval een plezier mee doen. Fantastisch!
    Owner of the Iron Playground.

Comment

Mooi man, zit het ook eens mee
      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Inderdaad. Dat mag nu ook wel is.

Comment

w00t! super voor jou zeg!
          Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

mazzel pikkie
            Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

Zo, goed bekeken gabber!
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Relaxt zeg,

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

Dat is dus het voordeel als je in een klein dorp woont.
                  Toppie!
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Zo dat is echt fijn. Heb je weer eens geluk moet ook nog wel eens.
                    Dat heb ik ook in het dorp iedereen weet dat ik met volle overgave voor deze sport ga.
                    Niet iedereen ziet daar wat in maar ja die mensen zijn allemaal dik.
                    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Mooi man, zulke mensen kom je niet vaak meer tegen.
                      Groeten

Comment

Lucky ass
                        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                        Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Revius View Post
                          Mooi man, zulke mensen kom je niet vaak meer tegen.
                          Inderdaad, ben er dan ook ontzettend blij mee. Hij zegt nog toen ik naar die schijven had gekeken, ja loop maar ff mee, lagen nog allemaal dumbells enzo daar. Hij zeg neem dat ook maar mee, is voor dezelfde prijs. Welke prijs dan? geen prijs.

Hij had verder ook nog boeken liggen enzo en bood zelfs aan om samen een kabelstation te bouwen. Echt een toffe vent.

Maar goed hij vertelde me dus dat ie dat vroeger altijd heel graag had gedaan en daarom wou die het graag kwijt aan een liefhebber. Hij wou ook graag dat z'n zoon ook zou gaan trainen, maar die voelt daar zelf niet zo veel voor en daar baalde die volgens mij een beetje van.
                          Last edited by jordy; 01-10-2009, 10:21.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                            Inderdaad, ben er dan ook ontzettend blij mee. Hij zegt nog toen ik naar die schijven had gekeken, ja loop maar ff mee, lagen nog allemaal dumbells enzo daar. Hij zeg neem dat ook maar mee, is voor dezelfde prijs. Welke prijs dan? geen prijs.

Hij had verder ook nog boeken liggen enzo en bood zelfs aan om samen een kabelstation te bouwen. Echt een toffe vent.

Maar goed hij vertelde me dus dat ie dat vroeger altijd heel graag had gedaan en daarom wou die het graag kwijt aan een liefhebber. Hij wou ook graag dat z'n zoon ook zou gaan trainen, maar die voelt daar zelf niet zo veel voor en daar baalde die volgens mij een beetje van.
                            Noem 'm voortaan papa, kijken wat dat allemaal oplevert
                            Nee super relaxt van die man! Mooi gebaar dat hij z'n spullen graag aan een liefhebber overdraagt en er dan geen centen voor vraagt.

Comment

Kijk dat is nog n echte ouwe rot met n grote liefde voor de sport... Hij weet nu waar het is terecht gekomen, en is daar zelf nu ook blij mee..

Comment

Originally posted by DDennis View Post
                                Noem 'm voortaan papa, kijken wat dat allemaal oplevert
                                Hahaha

Originally posted by DDennis View Post
                                Nee super relaxt van die man! Mooi gebaar dat hij z'n spullen graag aan een liefhebber overdraagt en er dan geen centen voor vraagt.
                                Originally posted by Knulletje View Post
                                Kijk dat is nog n echte ouwe rot met n grote liefde voor de sport... Hij weet nu waar het is terecht gekomen, en is daar zelf nu ook blij mee..
                                Inderdaad, dat was dan ook zijn bedoeling. Zal er zeker nog wel is langs gaan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X