2 Algemene vragen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Morocius View Post
    Na een jaar nog iedere keer een paar dagen last van spierpijn?
    zou je niet verwachten nee...

Comment

Als je intensief genoeg traint en veel variatie aanbrengt, zul je over het algemeen een aantal dagen spierpijn hebben. Dit verschilt vaak ook nog per spiergroep. Gegarandeerd dat als je van een paar maanden / weken van een full body naar een split systeem gaat, dat je dan enkele dagen gruwelijke last van je benen krijgt.
      Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
        Echt een complete onzin comment over die spierpijn en als je al langer dan een jaar traint en nog 3 dagen spierpijn hebt dat je dan iets fout doet.
        Eensch. Spierpijn is een resultaat van nieuwe prikkels toedienen waar het lichaam niet aan gewend is. Wil je progressie dan moet je dat soort prikkels blijven creeeren. En daarom moet je om de paar weken heel je schema en trainings methodiek op de schop gooien. En dan bedoel ik een 180graden verandering en niet een paar oefeningen wisselen en beetje met rep ranges spelen. Als je het goed doet kun je zelfs na jaren van training nog spierpijn ervaren.

Als ik na een paar maanden weer Cleans doe bijvoorbeeld dan heb een week lang enorme spierpijn in me bovenrug + abs.

Comment

ik heb ook geen voedings schema maar ik kijk wel wat ik eet. elke avond bak kwark s ochtends brinta veel boterhammen met allerlei goede dingen gewoon avond eten.

ik kan me nooit aan schema's houden. maar ik ben in een jaar toch tien kilo aangekomen waarvan 3 % vet ik begon op 66 kilo en 10 % bf vorige jaar maart en weeg nog 76kilo met een bf van 14 %. ik ben tervreden over het resultaat en ga daarom ook niet aan een voedingsschema beginnen. als ik over een tijdje merk dat ik niet meer groei dan zal ik misschien een voedings schema nemen. maar tot die tijd doe ik het zonder

Comment

66 kilo en 10% BF = 6.6 kg vet
            76kg en 14% BF = 10.6 kg vet

dus 6 kilo spiermassa en 4 kilo vet, is aardig maar toch had je meer spier kunnen aanzetten en minder vet als je goed had gegeten.
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

ja das waar ik ben in januarie eigenlijk pas echt een beetje begonnen omdat ik toen pas ben gaan eten en vanaf januarie ben ik ong 5 kilo aangekomen en 4 keer per week trainen ,weet niet hoeveel vet ik aangekomen ben maar het gaat mij meer om wat ik in de spiegel zie en ben er wel tevreden over.

Comment

dat je tevreden bent is het belangrijkste, ik zeg alleen dat er meer uit gehaald kan worden als alles perfect is qua voeding en training.
                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                Go heavy or go home!

Comment

die 5 kilo moet 7 zijn want woog begin van het jaar 69

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                    dat je tevreden bent is het belangrijkste, ik zeg alleen dat er meer uit gehaald kan worden als alles perfect is qua voeding en training.

ja dat is waar misschien dat ik na de zomer ga bulken tot 85/90en dan voor de zomer volgend jaar ga cutten naar 80/85 dat lijkt me wel redelijk

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X