Beach boys op flip flops

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

LOL idd die was ik nog vergeten, het te kleine petje scheef op het hoofd

Comment

Ik vind dat gezeur over beach boys eigenlijk bijna net zo kansloos als lui in een 3kwart, teenslippers én een schuin petje.
      Teenslippers zitten gewoon heerlijk (al vind ik het niet gepast in een sportschool, vind het minder fris). Vind die schuine petjes wel kansloos.

Comment

Vorige keer gozer, had blijkbaar nieuw leren jack. Hadtie aan toen die gingen incline benchen (duh wat dacht je dan dattie ging squatte kom op zeg) deed daar 25 min en is toen naar huis gegaan. Was ook nog eens 28-30 graden in die tent omdat airco kapot was en het buiten 28 graden was.
        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

boeie.......als iemand alleen de borst, biceps en buik wil trainen, moet ie zelf weten....wat kan mij dat nou schelen......wat kan mij mij nou schelen wat ze aandoen tijdens het trainen......als zij zich daar in kunnen vinden, dan moeten ze dat doen......

Comment

vind het gewoon geen attitude die in een sportschool hoort... Net zoals ik vind dat GSM's niet in de gym horen ... staan ze daar lekker met hun belijzer in de hand cool te wezen, hoort toch gewoon niet bij het idee van goed trainen!

Comment

weet je wat ik nog veel stommer vind, mensen die zomaar bepaalde oefeningen achter elkaar doen en dan van de ene spiergroep naar de andere springen, en dan nog de oefeningen totaal verkeerd uitvoeren.
              Groeten

Comment

Ik vind ouwe mensen veel erger dan beachboys,

Ik doe bijv een supersetje squat en leg extension.

Ik leg mijn handoek op het leg extension apparaat, ook zet ik mijn bidon erop.

Dus dan ben ik klaar met squaten, loop ik snel naar het apparaat.... en dan zit daar zo'n oud mens op dat apparaat...

Ook zitten ze rustig een tijdschrift te lezen op de stoel van de legpress terwijl andere mensen graag willen legpressen :P

Comment

Originally posted by Jokke01 View Post
                  vind het gewoon geen attitude die in een sportschool hoort... Net zoals ik vind dat GSM's niet in de gym horen ... staan ze daar lekker met hun belijzer in de hand cool te wezen, hoort toch gewoon niet bij het idee van goed trainen!
                  wtf ik mag toch wel me eigen muziek luisteren.Bij ons draaien ze geen hardcore.alleen maar van die kut trance en electro ofwat het is dus daarom zullen veel mensen hun gsm in hun hand hebben om een mooi liedje op te zetten en dan hun adrenaline omhoog te halen zodat ze meer pompen

Comment

Originally posted by CruX View Post
                    Ik vind ouwe mensen veel erger dan beachboys,

Ik doe bijv een supersetje squat en leg extension.

Ik leg mijn handoek op het leg extension apparaat, ook zet ik mijn bidon erop.

Dus dan ben ik klaar met squaten, loop ik snel naar het apparaat.... en dan zit daar zo'n oud mens op dat apparaat...

Ook zitten ze rustig een tijdschrift te lezen op de stoel van de legpress terwijl andere mensen graag willen legpressen :P
                    Als er ergens een handdoek op ligt, en ik zie in de buurt niemand die daar bezig is, trek ik de boel er ook af. Vind jouw voorbeeld van de oude mensen aso, maar je handdoek op iets leggen en vervolgens er niet bezig gaan, vind ik ook aso.

Comment

Het is allemaal geen probleem, vind het alleen storend als je dus gewoon 10 minuten een apparaat of bankje bezet houd om te bellen.
                      He who keeps silent consents.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                        Als er ergens een handdoek op ligt, en ik zie in de buurt niemand die daar bezig is, trek ik de boel er ook af.

Dat vind ik aso.

Edit: En ik ga wel bezig met dat apparaat.

Comment

Originally posted by CruX View Post
                          Dat vind ik aso.

Edit: En ik ga wel bezig met dat apparaat.
                          Waarom? Waarom zou jij op 2 apparaten tegelijk kunnen, en een ander op niets? En wat voor toegevoegde waarde brengt het aan jouw training?

Comment

Ooit gehoord van een superset??????

En waarom ik dat aso vind? Omdat er blijkbaar iemand anders bezig is met dat apparaat, daar heb je dan maar vanaf te blijven. En wil je toch dat apparaat gebruiken? Ga het dan vragen aan diegene.

Comment

haha we hebben het over beach boys niet over handoeken die op een apperaat liggen

Comment

We dwalen idd een beetje af

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X