Beach boys op flip flops

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

het boeit mij ook niet zoveel, maar als je op freaking flipflops naar de sportschool gaat...haha. Straks worden het nog balletschoentjes. Hoe bedoel je squats? PliƩ en strek dames.

Comment

Ik vind het wel degelijk uitmaken hoe iemand naar de sportschool komt je hebt je immers te houden aan de kledingstijl van de sport.
      Op een golfbaan kom je toch ook niet aan op je slippers en je spijkerbroek?
      of voetballen doe je toch ook niet met een spijkerbroek?
      of basketballen doe je toch ook niet met een petje op?
      allemaal dat soort dingen vind ik gewoon niet gepast en je moet je aan de regels houden..

weet niet meer wie zij dat supersets meer nadelen heeft als voordelen wil ik wel een topic over beginnen om daarover te discuseren want ik zie er heel veel voordelen in, heb ooit eens een topic erover gemaakt met info erop. staat bij sticky's nu.

beachboy verhaal, nou heb zelf ook 3weken nu niet mijn benen getraint door mijn lies waar ik last van hebt dus denk dat iemand hier mij aanwijst.
      overigens draag ik wel soms een voetbal shirtje.
      slippers/petjes moeten verboden worden en handoeken verplicht!

eigen muziek in is niet erg door middel van je gsm maar ga er niet mee showen en honderd mensen bellen per training.

nou dit was het wel van mij

EDIT: oowhja over 2 apparaten bezet houden waarom zou dat niet mogen? ik doe aak supersets en dan hou ik 2dingen bezet, als iemand netjes vraagt er tussen te komen vind ik het primma als hij mij maar niet in de weg zit.
      Calisthenics / Street workout

Comment

Bij ons lope ze ook rond ja, zien eruit alsof ze na het strand gaan.

Zou eens lachen zijn als zo`n 25 kg schijf ze op de teentjes valt, 2 apparate bezet houden vind ik wel de grootste onzin die er is.

Het ergste van alles ma beetje offtopic is mensen die komen vragen hoevaak je nog moet of hoelang nog en die dan achter je blijven staan wachten tot je klaar bent

Comment

Originally posted by Pink View Post
          het boeit mij ook niet zoveel, maar als je op freaking flipflops naar de sportschool gaat...haha. Straks worden het nog balletschoentjes. Hoe bedoel je squats? PliƩ en strek dames.
          nou...kijk...ik zou niet voor balletschoentjes gaan, maar die dunne stoffige slofjes zou ik wel gebruiken. Stuk beter dan schoenen. Zo wie zo is trainen met zo dun mogelijk, liefst zonder, schoeisel. Zeker qua bodem. Zo krijgt je voet een meer natuurlijke vorm en je lichaam de houding die het moet hebben.

Vind trainen met schoeisel echt rampzalig sinds ik gewend ben op me blote voeten te trainen. En tja als er een 20kg schijf op de nagelriem valt is het even auw. Gewoon diep ademhalen en de pijn sensatie is weg. En de bloeding en shit lost vanzelf wel een keer op

Tja en rest van kleding. Het is dat het vanuit een sociaal oogpunt nodig is. Zelf sport ik liever met zo min mogelijk kleding. Echt die stomme korte broekjes rijden omhoog in je bilnaat en binnenkant dijen. Lange trainingsbroeken gaan nog wel. Shirts bij de mouwen kruipen omhoog en zit ook niet prettig. Dus dan mouwloos wijde shirts als het kan.

2 sport plekken bezet houden is irritant. Was bezig en een gast had bij los db rek 2 db's liggen en dan aan andere kant van de zaal nog een rug oefening apparaat bezet. Heb gewoon zijn spullen ergens anders gelegd. Optyfen. Super sets doe je maar met losse gewichten vlak bij elkaar of thuis. Supersets/circuit training is gewoon naadje om op een sportschool te doen met alle andere aanwezigen.
          Last edited by Falstyr; 17-06-2009, 12:32.

Comment

Originally posted by Stennerd View Post
            Het ergste van alles ma beetje offtopic is mensen die komen vragen hoevaak je nog moet of hoelang nog en die dan achter je blijven staan wachten tot je klaar bent

Dat doe ik dus ook

Comment

tuub:P

Gebeurd niet zovaak, soms heb je geeneens door dat ze op jou aant wachten zijn maar is bloedirritant, k doe dan uiteraard extra rustig.

ik vraag ook wel hoelang mensen nog moeten ma ik ga dan erna een andere oefening doen

Comment

Originally posted by CruX View Post
                In mijn geval ben ik er om de minuut ongeveer, maarja we hebben het hier over jou geval.

Mijn mening is dan dat je er vanaf moet blijven.

En iedereen mag twee apparaten gebruiken, al gebruiken ze er drie wat geef ik erom als ze maar niet een apparaat gebruiken waar ik mee bezig ben.
                Vind dat je rekening met elkaar moet houden. Daarom doe ik eigenlijk ook bijna nooit supersets in de sportschool omdat het eigenlijk gewoon niet kan. Ik vind het asociaal als iemand anders 2 dingen tegelijk bezet houd, dus dan doe ik dat zelf ook niet.

@ Crux: de sportschool is niet van jou dus jij hebt er helemaal niets over te zeggen. Daarnaast is wat jij zegt wel een beetje egoistisch vind je niet? Iedereen mag zoveel apparaten gebruiken als die wil zolang jij er maar geen last van hebt. Zo werkt het niet he je bent met meerdere mensen daar en daar dien je dus ook rekening mee te houden. Als je dat niet kan moet je op een tijd gaan trainen dat er amper mensen in de sportschool zijn of anders een andere oplossing zoeken.
                Owner of the Iron Playground.

Comment

Kvind het bloedirritant als ze iets bezet houden en dan lekker uitgebreid gaan zitte kletsen :P

Comment

Originally posted by jordy View Post

@ Crux: de sportschool is niet van jou dus jij hebt er helemaal niets over te zeggen. Daarnaast is wat jij zegt wel een beetje egoistisch vind je niet? Iedereen mag zoveel apparaten gebruiken als die wil zolang jij er maar geen last van hebt. Zo werkt het niet he je bent met meerdere mensen daar en daar dien je dus ook rekening mee te houden. Als je dat niet kan moet je op een tijd gaan trainen dat er amper mensen in de sportschool zijn of anders een andere oplossing zoeken.

De anderen leden hebben er net zoveel over te zeggen als mij, dus ook niks.

Egoistisch? Nee aangezien iedereen dat mag doen.

Zolang ik er maar geen last van heb? Nee als ze een apparaat gebruiken wat ik nodig heb maar dus eerder zijn kan ik er weinig aan doen en heb ik er dus wel last van. Dan moet ik accepteren dat hun eerder waren

Comment

Je betaalt voor je sportschool en je mag dan sporten hoe je wilt. Als je 2 dingen tegelijk nodig hebt voor je training, mag je deze ook gebruiken. Normaal zou je ook in de rust wachten, nu ga je gewoon in de rust wat anders doen. Wat is het probleem, die andere had er hoe dan ook niet op gekund en je kunt ook een regeling treffen, dat die andere in de pauzes mag.

EDIT: Als het heel erg druk is, dan moet je natuurlijk niet al te veel bezet houden, want er is zo geen uitwijkmogelijkheid voor anderen om even wat anders te doen, omdat alles dan vol zit. Dus alleen als het niet al te druk is, mag je 2 dingen gebruiken als het echt noodzakelijk is voor je training.
                      Last edited by Misterfit; 17-06-2009, 12:59.

Comment

Vind dat je supersets mag doen wanneer niemand daar last van heeft, op de minder drukke tijden dus. Indien je een trainingsmaatje hebt pak je samen 2 toestellen en wissel je het van elkaar af..
                        2 toestellen voor jezelf bezet houden omdat je een supersetje wilt doen, terwijl iemand anders graag ook op Ć©Ć©n van die toestellen z'n oefeningen wilt doen vind ik wel een beetje aso.

Comment

Wat is er mis met een pet op in de sportschool? Zoveel bb'ers hebben ook een pet op als ze trainen; frank mc grath bijvoorbeeld..

Comment

En sommige gasten hier kunnen wel stoer zeggen ik donder z'n spullen der van af en ga zelf erop, de MEESTEN, niet allemaal doen dit echt niet bij een groot sterk iemand

Comment

Ik kijk en vraag altijd even aan mensen in de buurt van wie de spullen zijn en anders leg ik ze voorzichtig opzij.Heb niet zo'n kort lontje .

Comment

Originally posted by henk33 View Post
                                En sommige gasten hier kunnen wel stoer zeggen ik donder z'n spullen der van af en ga zelf erop, de MEESTEN, niet allemaal doen dit echt niet bij een groot sterk iemand
                                Gelukkig lopen er geen grote sterke iemanden op de meeste fitness "sport"scholen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X