Genetics - de oneerlijkheid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Genetics - de oneerlijkheid

Post hier al je verhalen waarmee je (in ontkenningsfase van jaloezie) de verhalen van mensen die het eigenlijk (door de moeite die ze doen, of beter gezegd die ze niet doen) niet verdienen maar toch hard gaan. Paar voorbeelden:
    - mensen die alleen maar armen/borst trainen, 2 a 3x in de week, ieder weekend zich lamzuipen, van zichzelf al redelijk gespierde benen hebben (of iig in die mate dat het niet opvalt dat ie ze niet traint) en dan 5x buffer zijn dan jij (op 1e gezicht dan, niet bb achtig buff maar zien er gewoon "gespierd"" uit) terwijl jij eigenlijk op 90% van lichaam (rug/benen enz.) sterker bent en op "hun onderdelen" (borst/biceps) niet eens zo erg voor ze onderdoet
    - de mensen die niet op hun voeding letten, veel uitgaan, een beetje trainen en toch een mooi gespierd lichaam hebben
    - de mensen die de 1e keer als ze een gym betreden sterker zijn als jij was na een jaar trainen

Verder geen frustraties hoor, sowieso niet naar type 3, die hebben gewoon geluk maar het valt me op hoe sommige mensen keihard werken (en nee, ikzelf val daar niet onder, bij mij schort het echt nog vaak aan voeding/rust) en maar langzaampjes vooruitgaan terwijl andere gewoon maar wat aankloten en dikke resultaten boeken (en naar wat ik weet vaak ook natural) natuurlijk woon je niet bij die mensen thuis dus voor hetzelfde geld is hun voeding voor 100% op orde, je hebt ook vaak "boeren" die altijd hard hebben gewerkt, veel/gezond hebben gegeten enz. en dan pas de gym in gaan met al een zekere basiskracht...

Haha het leven is niet eerlijk. Waarom moet de één 10 uur leren om iets te begrijpen en een ander maar een uurtje? We moeten roeien met de riemen die we hebben en iedereen heeft z'n sterke en zwakke punten.

Maar ik zou ook wel wat meer aanleg willen hebben ja :P

Comment

haha fuck de ectos :P zoeken maar een andere hobby. Voetbal ofzo
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

naja intussen ben ik naar 100kg bench (3 reps) 200dl en 160squat gegaan maar heeft me wel 2 tot 3 jaar gekost terwijl er mensen zijn die dat in half jaar hebben

Comment

Terwijl ik me al vier maanden vier keer in de week de in het zweet liep te werken in de sportschool pakte mijn huidige trainingsmaatje gelijk bijna twee keer zoveel gewicht als mij. Hij weegt 105 kilo zonder dik te zijn en heeft standaard twee keer zulke dikke bovenarmen als ik.
          Soms zie ik ook jongens van 19 veel meer dan mij pakken met bijvoorbeeld
          bankdrukken terwijl ik 27 ben. Maar ik denk zo: Als ik niks doe groei ik ook niet! Ooit ga ik hun allemaal voorbij, heb mezelf daar 2,5 jaar voor gegeven.
          Veel mensen gaan in die 2,5 jaar dingen laten versloffen, ik niet.
          Last edited by Rotterdam; 18-06-2009, 13:37.
          ''Elke reis begint met een stap''

Comment

Er zijn aardig wat gasten van 20 die meer dan mij tillen. Maar hun trainen ook al sinds hun 17e, dus boos zijn omdat ik dan pas 2 jaar train is beetje vaag. Dus maak me er niet druk over. Zet doelen voor jezelf en werk daar naar toe.

Ecto's met een laag bodyfat en ik als endo met veel bodyfat. Tja kijk ik wil op den duur ook minder vet hebben, maar als ik dan kijk naar de kracht van de meeste ecto's dan ben ik blij een endo te zijn. Dan mogen ze hun afgetrainde look hebben van mij, want ze zijn toch pussy weak.

Dus fuck genen. Zoals Tate zegt...met hard werk kun je nog steeds meer bereiken dan degene met goede genen. En hij zal het wel weten met zijn kut genen en dan toch veel bereiken met powerliften.

Comment

heb je tate gezien lately? als dat van kutgenen komt dan heeft em sowieso wat gesnoept (kdenk sowieso wel)

Comment

Uhm...hij is top powerlifter geweest en doet nu meer bodybuilding beter voor zijn gezondheid. Natuurlijk heeft hij AS gebruikt.

Comment

Het is idd niet eerlijk allemaal maar iedereen die alles eruit haald ongeacht levensstijl
                  heb ik respect voor, dik, dun, groot en klein. Je best doen hoord erbij.

Comment

Ik wou dat ik gelijk vanaf het begin wat meer informatie had opgezocht. Heb eigenlijk een dikke 2 jaar 'voor niks' getrained behalve minimale krachttoename. Sinds ik op mijn voeding en dergelijke lette ging ik met sprongen vooruit. Mijn ecto body moet nog héél wat groeien.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                      Er zijn aardig wat gasten van 20 die meer dan mij tillen. Maar hun trainen ook al sinds hun 17e, dus boos zijn omdat ik dan pas 2 jaar train is beetje vaag. Dus maak me er niet druk over. Zet doelen voor jezelf en werk daar naar toe.

Ecto's met een laag bodyfat en ik als endo met veel bodyfat. Tja kijk ik wil op den duur ook minder vet hebben, maar als ik dan kijk naar de kracht van de meeste ecto's dan ben ik blij een endo te zijn. Dan mogen ze hun afgetrainde look hebben van mij, want ze zijn toch pussy weak.

Dus fuck genen. Zoals Tate zegt...met hard werk kun je nog steeds meer bereiken dan degene met goede genen. En hij zal het wel weten met zijn kut genen en dan toch veel bereiken met powerliften.
                      je hebt ook ecto's die sterk zijn net zoals je endo's hebt die slap zijn!

Comment

Originally posted by tums View Post
                        Ik wou dat ik gelijk vanaf het begin wat meer informatie had opgezocht. Heb eigenlijk een dikke 2 jaar 'voor niks' getrained behalve minimale krachttoename. Sinds ik op mijn voeding en dergelijke lette ging ik met sprongen vooruit. Mijn ecto body moet nog héél wat groeien.

Kzou ook op mn voeding moeten letten eigenlijk, maar heb problemen met het opstellen van een voedingsschema

Desondanks heb ik toch wel mooie resultaten behaald.
                        En dat met 2x in de week traine en niet op mn voeding letten

Comment

Ken wat lui die langer zijn, minder dan ik wegen, maar veel gedefinieerde borst hebben (duidelijke scheidingslijnen). Als ze die gaan trainen komt het er 100% snel goed uit.
                          Bij mij wil 't maar niet lukken om mooie vormen en duidelijke lijnen te krijgen.. toen ik met 54 kg begon met fitness hoopte ik dat het bij de 60 kg wel naar voren kwam.. toen ik 60 woog hoopte ik dat het bij de 65 wel naar voren kwam.. nog steeds teleurstellend (ben al over de 65kg heen nu) .. (moet wel bij vertellen 1.70m, want als je 2 meter bent bij 65kg ben je nog steeds plat natuurlijk).

Maargoed het zij zo.

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                            haha fuck de ectos :P zoeken maar een andere hobby. Voetbal ofzo
                            knieen waren afgekeurd mocht niet meer

@ littles 1.90 dan :P borst kom wel iets naar voren hoor inmiddels wel 72kg oid. maa rben allang niet meer plat zoals 2 jaar geleden.
                            ik heb schijt aan genen elk voordeel heb zijn nadeel

Comment

Ik herken het maar al te goed. Maar meestal zijn degenen met minder aanleg maar met wel meer potentie degenen die hun doel bereiken. Dit is een sport waar alleen genen niet genoeg zijn, je moet gewoon hard werken om je doel te bereiken ongeacht wat voor genen je ook hebt. Als je veel aanleg hebt zal het de eerste paar jaar duidelijk wat sneller gaan als bij iemand die dat niet heeft ja, maar daarna is het gewoon aanpoten en dat is vaak een moment waarop ze zeggen ik ben er klaar mee. Terwijl iemand die dus 100% er voor gaat en minder aanleg heeft het op die manier dus alsnog meer bereikt.

Volledige inzet en veel geduld is de key.

Ikzelf heb ook geen aanleg voor bodybuilding of krachtsport. Tenminste, niet zover ik weet. Maar ik heb toch wel wat bereikt door er veel tijd en moeite in te stoppen. Ok, misschien is het nog steeds niet veel, maar ik bedoel als je zag hoe ik eruitzag en hoe mijn krachtstats (die waren gewoon diep triest) waren voordat ik begon met trainen is er toch al een groot verschil gemaakt.

Vergeet niet dat wij de volhouders zijn en dat wij dus iets zullen bereiken! Dat is de instelling. Moet er trouwens wel bij zeggen, het is jammer dat degene met veel aanleg niets mee doen. Dat is vaak dan ook juist de reden dat anderen min of meer jaloers zijn. Jij maakt je eigen zowat kapot om je doel te bereiken terwijl de ander totaal niet serieus mee bezig is en toch goeie gains maakt. Maar he, that's life zit er niet over in. Zet je focus op wat je wil bereiken en het zal je lukken. Als je het maar wilt.
                              Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X