micro whey

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• micro whey

Ik heb een pot Micro whey gekocht.
    En heb het met water geprobeert maar wat is dat vies krijg ik niet weg.
    Weten julllie mss een andere opzie.
    Ik heb ook nog geprobeert met een scheutje roosvicee kan dat ook?
    Want met melk word het niet zo goed op genomen zeggen ze
    Ik hoor van jullie mening
    Greetz Rene

Bah, t klinkt ook vies. Alsof je de whey in de magnetron hoort te gooien.
    Melk lijkt me lekkerder/beter dan roos? En anders bv sap? Al heb je dan wel heel wat extra suikers.
    Kan je hem niet aan iemand anders aansmeren?

Comment

ik denk als je magere melk neemt dan is het toch goed ik denk dat ik dat is probeer.
      Dus als er suiker in de sap zit is ook niet goed. wordt het dan niet zo goed opgenomen ofzo
      Greetzzzzzzz

Comment

Geen idee, ik heb nooit gehoord dat het dan slechter opgenomen wordt. Alleen langzamer met halfvolle of volle melk. Post zo vast wel iemand die t wel weer
        Suikers zitten er altijd wel in, ook als je zelf perst. Nope, was verder niets met die suikers. Alleen lullig als je ze vergeet toch.

Comment

Is het dan echt zo erg met water? Gwn neus toe en wopa, is toch zo leeg.

Comment

Wordt inderdaad misschien wat trager opgenomen door de vetten in de melk. Maar ik zou het er niet voor laten...
            The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Gewoon met melk nemen. En nou kan ik me herinneren dat GenIx een aantal keer geroepen heeft dat 'volle melk magere melk hard dist wat betreft eiwitsynthese'... Geen idee meer waar hij dat vandaan heeft, maar dan kun je dus zelfs nog beter volle melk nemen dan magere (als het past met je vetten)...
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

gewoon met melk innemen makkelijke kcal

Comment

Mijn whey lost niet echt lekker op in melk, met yoghurt gaat het wel goed dus doe ik dat meestal. Geen idee wat de impact op eiwitsynthese is...

En volgens mij is Shredmaster druk aan het experimenteren met zelfgemaakte pindakaas-whey-candybars, misschien is dat nog een optie om uit te proberen.

Comment

Originally posted by Emagix View Post
                    Mijn whey lost niet echt lekker op in melk, met yoghurt gaat het wel goed dus doe ik dat meestal. Geen idee wat de impact op eiwitsynthese is...

En volgens mij is Shredmaster druk aan het experimenteren met zelfgemaakte pindakaas-whey-candybars, misschien is dat nog een optie om uit te proberen.
                    Om dat nou elke morgen en na je training te eten :/. Mij niet gezien .
                    Ik drink het gewoon met melk lost redelijk op. kleine stukjes blijven er soms wel maar is niet zo erg imo.
                    Succes!
                    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                      Gewoon met melk nemen. En nou kan ik me herinneren dat GenIx een aantal keer geroepen heeft dat 'volle melk magere melk hard dist wat betreft eiwitsynthese'... Geen idee meer waar hij dat vandaan heeft, maar dan kun je dus zelfs nog beter volle melk nemen dan magere (als het past met je vetten)...
                      Goed geheugen. En was mijn conclusie uit een mooie studie van 3XL.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Emagix View Post

als een shake beker hebt zorg dat dat zeefje erin zit bovein ff paar keer goed schudden en je merkt echt amper wat.. en anders gewoon ff de blender of mixer pakken... mocht het een probleem zijn.. anderzijds brinta zitten ook stukjes in :P

Comment

Ligt aan het moment waarop je het neemt. Als je het rond je training neemt zou ik toch kiezen om zo min mogelijk toe te voegen, naast misschien wat suikers in de vorm van dextro. Hoe meer die eiwitten 'pieken' hoe anaboler je bent.. Vetten te dicht rond je training is sowieso niet wijs. Als je dan perse melk wilt nemen, neem dan de magerste die er is.
                          In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                            Ligt aan het moment waarop je het neemt. Als je het rond je training neemt zou ik toch kiezen om zo min mogelijk toe te voegen, naast misschien wat suikers in de vorm van dextro. Hoe meer die eiwitten 'pieken' hoe anaboler je bent.. Vetten te dicht rond je training is sowieso niet wijs. Als je dan perse melk wilt nemen, neem dan de magerste die er is.

Nou euhm... betreffende eiwitsynthese dus blijkbaar liever niet de magerste die er is (zie post Gen). Geen puf om die studie van 3XL op te zoeken alleen...
                            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Rond de training? Ben ik toch heel benieuwt naar. Overal waar ik lees van gerespecteerde coaches die aanraden om geen vetten rond je training te nemen en vooral snel opneembare eiwitten/amino's.
                              In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X