Trillerig ..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trillerig ..

Ik denk niet de enige te zijn tijdens en zeker na het fitnessen trillerig te zijn .. zeker na been oefeningen ..

Kan het te maken hebben met een te weinig aan suiker?
    En hoe kun je het het beste tegen gaan?

Wat dacht je van spieren die gewoon opraken en de druk niet meer aan kunnen. Of te wel je bent goed bezig geweest en moet nu rusten en goed eten.

Comment

Zo hoort het ook man

FF doorbijten hoort erbij, zolang je niet knock gaat o.i.d. niks aan de hand. Gewoon je PWO shake erin knallen en dan komt alles goed
      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Het voelt shit, maar ook weer geweldig want je weet dat je tot het uiterste bent gegaan

Heel normaal
        Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

lol ik heb dat bijna elke fitness ook vooral met me benen voel me net forrest gump ofzo:P

Comment

Haha oke gelukkig nothing to worry about :P

Voelt echt belabberd :P En dan moet je je kleding nog uit trekken :P Haha

Comment

ik vind dat eigenlijk fijn aanvoelen
              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Als je maar onthoudt dat het omgekeerde ook waar is:

je hoeft je niet perse kut en trillerig te voelen om een goede workout te doen!!
                You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Originally posted by Mikev View Post
                  Ik denk niet de enige te zijn tijdens en zeker na het fitnessen trillerig te zijn .. zeker na been oefeningen ..

Kan het te maken hebben met een te weinig aan suiker?
                  En hoe kun je het het beste tegen gaan?

alleen trillen ohw valt mee. zijn mensen hier die gewoon flauwvallen.. ben zelf vandaag de laatste 4 treden naar beneden gedonderd, verloor opeens het gevoel in mijn benen na wat intensiefe calfraises (ja benen moet je in onze gym boven trainen:S)

Comment

ik had het oook een keer in me armen ging na fitness op de fiets Weer terug naar huis ging een verkeersdrempel over en daar lag ik op de grond.

vindt het na trainen altijd wel fijn voelen

Comment

heb ik ook vaak na een benentraining (of fullbody uberhaubt). Neem ik in mn laatste rust van mn laatste oefening mn beker, vul ik met whey en water, laatste oefening doen, neerstorten en lekker 20 minuten blijven zitten, whey zippend. Laatste tijd ben ik wel erg kapot van het trainen bedenk ik me net.
                      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Mikev View Post
                        Haha oke gelukkig nothing to worry about :P

Voelt echt belabberd :P En dan moet je je kleding nog uit trekken :P Haha
                        Probeer maar eens tegen een deur te duwen en dat ie dan niet open gaat

Comment

Ik vind dat juist een geweldig gevoel.

Na het fietsen heb ik dat gevoel ook vrij erg, maar ik vind het heerlijk!!!!
                          I'm in transformation mode!!!!

Comment

ben ook wel eens tijdens een full body training nokkie gegaan. maar dat mag de pret niet drukken. en vind het altijd een chill gevoel na de training als ik me helemaal gegeven heb dan heb ik tenminste het gevoel dat ik iets gedaan heb

Comment

Als ik dit lees moet ik toch maar eens beter m'n best ga doen haha..
                              Ben enkele keren misselijk geworden van benentraining maar elke keer uitgeput, echt niet.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X