Pulleyrek in mijn nek!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pulleyrek in mijn nek!

Het is donderdagmiddag, een mooie zonnige middag. Ik besluit lekker naar de sportschool te gaan om mijn borstspieren weer eens flink aan te pakken.
    Na een aantal oefeningen besluit ik het af te maken met de bekende cable cross-over.

Ik zet de pin op 40kg en begin, na 6 keer werd het zwaar, zeer zwaar. Ik schakelde over op mijn 'move the weight' modus en gaf alles wat ik had, maar het ik leek wel superman.

Opeens leek het wel alsof ik 5kg in mijn handen had. Maar 1 sec daarna kwam ik erachter wat er aan de hand was.

BOEM! Dat hele verdomde rek pleurde over mijn hoofd voor mij op de grond. Ik ben 193cm en het scheelde slechts 3 cm!

Veel mensen schrokken zich te pletter, logisch!. Ik stond maar wat om me heen te kijken en maakte wat opmerkingen zo van: huh? Dat rek lag daar maar, verbogen en al.

Omdat er geen personeel in de zaal was ging ik het maar melden. Niemand bekommerde zich om mij maar ging direct kijken naar dat kapotte toestel, wtf?
    Toen ik later verhaal ging halen was de eerste opmerking: dan deed je de oefening verkeerd, je zal wel teveel naar voren staan.

Hallo? Ik sport al 3 jaar gemiddeld 5 keer per week en dan krijg ik deze bullshit. Dat ding staat niet vastgeboord in de grond, gewoon volledig los. Stelletje $#$#$. Had mijn laatste keer kunnen zijn. En ik maar denken dat een fitnesszaal hier in het welvarende nederland Idiotproof is.

Zo, nu lekker bijkomen met een stuk chocolade.

Wtf lol!

Comment

Damn...
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

holy crap
        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

haha, moest gelijk aan mijn sportschool denken, daar staan ze ook nog niet vast.
          Ze hebben ze voor de zekerheid maar even los van elkaar gezet dat je geen crossover kan doen, maar wel bijv pushdown
          Groeten

Comment

lol...

Mijn sportschool, fit for free in ado stadion heeft nog steeds geen bankdrukken...
            Ze hebben alleen zo een smith-machine,. maar ik vraag al sinds het begin (1 jaar terug) om 'los' bankdrukken.

Comment

Geen benchpress bench?:O
              Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

nope,

moet t nu vooral doen met dumbells en smith-machine

wat is trouwens een 'normaal' gewicht voor dumbells bij de fitness?

bij mij gaan ze tot 32,.

Comment

Originally posted by Sjappie_ View Post
                  nope,

moet t nu vooral doen met dumbells en smith-machine

wat is trouwens een 'normaal' gewicht voor dumbells bij de fitness?

bij mij gaan ze tot 32,.
                  Bij ons tot de 40. Irritante is, ik zit op de 36 voor chest maar moet ik 1 keer de stap naar 40 maken straks :S.

Comment

Heb het ook wel is zien gebeuren bij mij in de gym maar dat kwam door een stumper die denk wel anderhalve meter voor het apparaat ging staan en ja dan is het vragen om narigheid.

Alle 4 de gelijders helemaal krom en niet meer te gebruiken aiii dat was een duur grapje
                    Who's the Chef

Comment

mm das ook wel bout,

ik doe nu met 32 10 herhalingen en wil graag zwaarder gaan, wat dus niet kan..

wees dus maar blij dat ze nog 40ers hebben liggen

Comment

Originally posted by Been View Post
                        Heb het ook wel is zien gebeuren bij mij in de gym maar dat kwam door een stumper die denk wel anderhalve meter voor het apparaat ging staan en ja dan is het vragen om narigheid.

Alle 4 de gelijders helemaal krom en niet meer te gebruiken aiii dat was een duur grapje
                        Ja, bij mij waren alle 4 de gelijders ook helemaal krom. Ik stond er gelukkig geen anderhalve meter voor , dan was het waarschijnlijk slecht afgelopen. Ik neem altijd 1 kleine stap naar voren vanaf het apparaat zelf. Centimeter of 80 zal dat zijn.

Comment

Originally posted by Sjappie_ View Post
                          mm das ook wel bout,

ik doe nu met 32 10 herhalingen en wil graag zwaarder gaan, wat dus niet kan..

wees dus maar blij dat ze nog 40ers hebben liggen
                          Haha vervelende met dumbells is dat je ze ook omhoog moet krijgen Dus eigenlijk heb je met zulke gewichten een spotter nodig.

Comment

ja spotters zijn idd heel handig, ben sinds een jaar veranderd van sportschool en mijn vaste trainingsmaatje van de vorige traint ook weer heel ergens anders vanwege school (op kamers) je weet wel.,

Nu heb ik dus ook geen spotter meer, alleen af en toe andere gasten die er ook gwoon fitnessen.

Bij de dumbell press gaat het tot nu toe wel zonder spotter, mis het vooral bij dumbell schoulder press. Krijg je die gewichten zowat niet omhoog bij het begin

Comment

Haha lekker dan.. Wel irritant dat ze dan nog op je gaan zeiken.
                              In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X