UFC is fijn om op te trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• UFC is fijn om op te trainen

Als ik thuis train dan zet ik altijd wat UFC aan. Ik wordt er echt rete aggressief van en ik heb zoveel adrenaline door mn lichaam jagen dat ik echt 1,5 keer zo veel kan tillen dan normaal. Echt niet normaal. Is echt aanrader voor de thuis trainers:

YouTube - UFC 74: Couture vs. Gonzaga - See it again on VOD!
    You can not become LEGenDArY without Legday

Ik ga gewoon boodschappen doen. Dan heb ik zoveel agressie, irritatie en moordlust in me dat het trainen perfect gaat

Comment

Ook al is het vol technieken het komt soms een beetje over als ordinair knokken..
      Wat het in principe ook is want bijna alles mag.

Kan me voorstellen dat je er opgefokt van raakt
      Maar voor sport element geef mij maar k1. UFC zo nu en dan op z'n tijd.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        Ik ga gewoon boodschappen doen. Dan heb ik zoveel agressie, irritatie en moordlust in me dat het trainen perfect gaat

hahaha

@ ts leuk filmpje. maar daarvan gaat mij adrealine nog niet sneller rushen

Comment

same here

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

Originally posted by moscomau View Post
            same here
            Ach man don't even start!! Elke keer als ik boodschappen doe moet ik me ZOOOO inhouden!!!!!!!!!!!!! Lijkt erop dat het gesticht precies elke keer als ik kom, zo nodig 3 kwart jaar rondjes door de super komt rennen, puur om me te irriteren
            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Ik train gewoon l3ekker met i podje op maar heb dat niet nodig om me op te fokken ofzo zou ook wel op klassieke muziek maximaal kunnen trainen.
              En als je je gaat ergeren in een winkel is al helemaal zonde van je tijd , ik kan me echt niet meer druk maken om anderen, toen ik 18 was wel maar nu laat ik ieder lekker ze gang gaan en doe gewoon me eigen ding.

Comment

Ik neuk altijd eerst mijn zusje

Comment

Originally posted by LittleMofo View Post
                  Ik neuk altijd eerst mijn zusje
                  jou testo level is te hoog..

ik kan me ook niet meer druk maken om andere in de supermarkt. bejaarden hebben altijd all tijd.. en heb je haast lijkt alles nog langzamer te gaan. snel boodschappen doen wil nog amper.. dus neem je tijd.. bespaar stress en word ouder

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X