Trio in links bolwerk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

atta met zijn zwoele stem

leuke pic en filmpje volgende keer gaat deze bezem ook weer ff meedoen.. ga binnekort nog keer met dewayne voor mij word het daarna ook pas augustus

Comment

Mooi...dan ga ik eerst dutje doen en typ het verhaal morgen wel.

Hack Squat 1x 200kg (excl gewicht machine)
      Deed 3x 160kg zoals op filmpje en nog eens 3x 180kg er voor. Niet slecht voor eerste keer op zo'n ding.

En ik heb Atta's foto's op mijn mobiel en komen er dan ook aan.

Comment

vond de fotos van linda het leukst om naar te kijken

Comment

Schiet eens op dan.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Stil of ik ga op je zitten mr. Skinny :P

Comment

Originally posted by cojones View Post
              vond de fotos van linda het leukst om naar te kijken
              Dank u.

Originally posted by GeneralIx View Post
              Schiet eens op dan.
              Inderdaad Flappus Domesticus, schiet eens op.

Originally posted by Falstyr View Post
              Stil of ik ga op je zitten mr. Skinny :P
              Ouch, dat idee is genoeg om nachtmerries van te krijgen
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

atta heeft goed fysiek hoor..zal je straks wel zien op die foto. Alleen hij verlies imho ook veel massa met zo'n lage bf%. Dat is zonde. maar goed fysiek hoor.

Falastyr duwt heel wat gewicht zo te zien. Knap hoor! Alleen nog wel wat aan het buikje werken

Linda; ..best lekker kopje heb je hahaha. Maar zoals ik al op msn zei;.je kijkt wel erg serieus.

Maar leuke fotos hoor...ziet er gezellig en actief uit. Erg leuk!!!!
                You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                  atta heeft goed fysiek hoor..
                  I know, hoef ik geen foto voor te zien... Maar dat wil ik wel

Falastyr duwt heel wat gewicht zo te zien. Knap hoor! Alleen nog wel wat aan het buikje werken
                  Buikje?

Linda; ..best lekker kopje heb je hahaha. Maar zoals ik al op msn zei;.je kijkt wel erg serieus.
                  Zoals ik al zei, ik had pijn En trainen is een serieuze zaak hoor...
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Zag er gaaf uit! Moet zeker een leuke dag zijn geweesd! Echt kut dat ik er weer niet bij kon zijn. Maar ja. Ik kan alleen die specifieke data die ik al aangegeven had via de PM.
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Niet fucking met me stootkussen
                      Tja ik verlaag me carbs weer een beetje kijken of dat wat helpt. Had het er in de auto met Atta nog over dat het lastig voor me is om juiste kcal te weten. Dus ik ga gewoon om de 2 weken beetje zakken kijken wat er gebeurd.

Comment

Niet fucking met me stootkussen
                        Tja ik verlaag me carbs weer een beetje kijken of dat wat helpt. Had het er in de auto met Atta nog over dat het lastig voor me is om juiste kcal te weten. Dus ik ga gewoon om de 2 weken beetje zakken kijken wat er gebeurd.
                        Nou vince,..met alle respect,...gewoon minder eten.
                        En ik kan het weten want ik zie er ook uit als winnie de poeh.

Dat verhaal van de juiste kcal eten,..en niet te veel onder je onderhjoud zitten omdat je dan in starvation mode komt heeft niet echt met mannen zoals wij te maken hahah.

Jij kan best aantal weken op 1500 kcal zitten hoor. Paar weken is daar niks mis mee. Als je dan 6 kilo kwijt bent;..ga dan iets nauwkeiriger op ideale kcal zitten
                        You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

leuke foto's...
                          zag zo in 1 blik al wat apparaten die ze bij mij niet hebben shame mwaja!

Comment

Fuck dat. Ik ga niet 1500kcal eten...dan verlies ik te veel kracht. En dat is me toch iets belangrijker dan ripped staan voor het strand.

-------------------------------
                            Bij deze dan maar het beloofde verslag. Gisteravond lag ik pas rond 2:00 te slapen dus even in bed blijven liggen...oh nee ben uit bent op dezelfde tijd als normaal hehe.

Op Reis...
                            Gisterochtend ook redelijk op tijd opgestaan om wakker te worden met een havermout ontbijt. Had het idee voldoende koolhydraten nodig te hebben voor de work-out. Lekker lui doen en dan op laatste moment alles doen. vlug me tas in pakken, douchen, nog een rijst met kip maaltijd weg werken en dubben of ik een bak magere kwark of erwten soep mee zou nemen. Ik deed nog vlug wat voer in de kattenbak en ging lopend naar het treinstation.

Het was zo geregeld dat Atta op Eindhoven station zou staan om vandaar met de auto verder naar Nijmegen te racen. Stuk beter dan met de trein aantal keren te moeten overstappen en moeilijk te doen. We waren nog niet aan het rijden of Atta vroeg of ik toevallig wist waar in Nijmegen we moesten zijn, omdat hij het vergeten was. Volg de borden Nijmegen maar en daar zien we wel verder was ons plan van aanpak. Onderweg wat zwak ouwhoeren. Op een gegeven moment kwamen de laatste modellen van Ferrari en Jaguar voorbij. Dus Atta het gas nog iets dieper in trappen en er achter aan zodat we de auto's wat beter en langer konden bekijken.

Er werd ook even kort gesproken over wat we qua training zouden gaan doen...en we kwamen uit op verschillende dingen. Zo wilde hij zijn Doggcrapp training doen en ik wilde op zijn minst Squaten omdat het me benen dag was. En ook was me plan om foto's van een squatende en deadliftende Linda te maken. Gewoon voor de leuk en als bewijs voor andere vrouwen als ze weer eens domme opmerkingen/smoesjes maken dat je meteen zo breed wordt als je die oefeningen doet.

Afijn uiteindelijk reden we Nijmegen in en volgde de TomTom het centrum in. Even aan de kant en Atta belde Linda op. In de tussen tijd prepereerde ik me Supercharge Labrada en riep uit het open raam: "Poeder te koop...20 euro!!". De sportschool bleek in de buurt te zijn...geografisch gezien. Het daadwerkelijk komen is een ramp. Overal kleine kut wegen met afslagen zonder logica, mensen die als slakken rijden..je kent het wel.

Dus Atta rijd door en ik zie een groot gebouw zonder naam en wat apparatuur achter grote ramen verdekt opgesteld achter allerlei groenbloei. Auto in de ankers en omkeren naar een parkeer plaats. Terwijl we uitstapten kwam Linda aangelopen: "Waren jullie dat met die piepende banden die opeens omkeerde en me bijna plat reed?". Geen idee, maar ik heb niemand gezien op een meter afstand om de auto heen dus stelde ik voor dat die piepende banden misschien niet het geluid van haar krijsende stem was op het moment van wegspringen

Sportschool
                            We liepen dus maar naar de sportschool. Fitness Fusion of weet ik veel hoe dat ding heet. Je moet het maar toevallig weten, want je ziet die naam echt helemaal nerges vermeld op of in het gebouw zelf. Het mooie is dat het een los staand gebouw is zodat er niemand last van heeft. Je kan lekker met gewichten gooien als je wilt en geen buren die klagen dat het door dreunt.

Kleedkamer was hetzelfde als een oud tweedehands voetbalclubje met idem douches waarbij we ons afvragen of dat ooit schoongemaakt werd. Opbergen van spullen is ook rampzalig. Geen fatsoenlijk formaat kluisjes dus nemen veel mensen hun tas de zaal in en zitten het op een kozijn aan de raamkant. Mooie is wel dat twee grote muren alleen maar ramen zijn dus lekker veel licht.

Apparatuur was merendeels Panatta dus dat kan ook niet fout en kwamen een aantal mooie machines tegen. Zoals een Hack Squat onder andere. Los Squat Rack, beetje weinig schijven en ze hebben er zo waar magnesium dat gebruikt mag worden.

In de Zaal...
                            We hadden onze tassen dus neergezet op een kozijn. Aan de andere kant van de zaal zag ik iemand aankloten in het squatrack waar ik zijn moest. Dus even er naar toe en was hij aan het opwarmen in de Smith. Snap nog steeds het nut niet, maar goed. Rustig gewacht tot hij klaar was met zijn set en gevraagd hoe lang hij bezig zou zijn. No way dat ik 15mins ging staan wachten tot hij klaar was met 1/4e lunges. Op het moment dat Atta wilde beginnen trok een apparaat mijn aandacht en vroeg of dat een Hack Squat was. Volgens hem wel dus kroop er onder en verneukte me knieen er mee tot Atta met het idee kwam dat je er ook omgekeerd in kan staan. En dat was een stuk prettiger.

Atta begon met zijn Doggcrapp schema voor borst/rug/triceps en Linda ging biceps/benen Doggcrapp schema uitvoeren. Dus ik weet niet precies wat ze nu allemaal hebben zitten doen. Tussen de Hack Squat sets nam ik steeds 2minuten rust en dat gaf me de tijd om beetje rond te kijken wat er allemaal rond liep en wat ze aan het doen waren. Zo viel me een kerel op met wit shirt en kot blauw broekje, te zien in 1 van de filmpjes op de achtergrond bij de dumbells. Hij had een redelijke borst, maar daar bleef het bij. Wat me meteen opviel was het gebrek aan benen. Linda kwam ook regelmatig langs om in haar schrift te kijken welke volgende oefening te doen en maakte ik de opmerking. Dus hebben we beiden zitten lachen om die gast. Vlak er na was Atta zijn Extreme Stretch aan het doen geloof ik en wilde ze er een foto van maken. Een gast zag dit en liep expres in de weg...vaag gedoe.

Na het squaten liep ik door de zaal om te gaan deadliften. Ik wilde wat magnesium scoren en kreeg het in een plastic beslagbak mee. Na me tweede opwarm set opeens allerlei vage oerwoud geluiden van rechts. Dus ik draai me om en zie je dezelfde macho mannetjes met te veel gewicht staan te curlen...meer mijn omschrijving van Hanged Clean Bicep Curl was het. Ze deden ook nog wat vage bewegingen die iets weg hadden van een shrug. Er kwamen nog wat andere mensen die in het kabelstation gingen staan en bizarre oefeningen deden die volgens mij niet eens bestaan. Het was beach boy galore en ze stonden mij vreemd aan te kijken tijdes me benen oefeningen. Dwazen.

Dus ik wil beginnen met me volgende sets deadlift voor de volgende dwaas voorbij komt. Dit keer was het Atta met zijn Stretch. Handen aan de stang in de Smith, voeten tegen de stang in de Smith...en daar hing hij als een aapje aan zijn straps. Ergens aan het eind van deadlift reeks van de 140kg's waren hun twee bij de Leg Press dus ook even langs om kijkje te nemen en wat commentaar te leveren op uitvoering. Schijnbaar waren Linda en Atta klaar met hun schema terwijl ik pas halverwege was dus hun hele tijd lopen kleppen...en mij "toe" zitten lachen zullen we maar zeggen :P Hoe langer ze moesten wachten op mij, hoe meer commentaar op me lange rust intervals. Ze deden nog wat extra oefeningen ter opvulling eer we er maar eens een eind aan breide.

In de kleedkamer nog wat foto's van Atta gemaakt. Beetje over belicht. Eerst door me flits en daarna omdat de ruimte gewoon enorm licht is. Op weg naar de bar zag ik iemand op een mat liggen en kon het niet laten om te zeggen: "niet in slaap vallen heh? beetje door trainen". We zette onze tassen buiten bij wat rieten stoelen en wilde daarna wat shakes en zo bestellen.
                            Atta: Welke smaken hebben jullie
                            balie: We hebben alle smaken
                            Atta: Dan wil ik cocus op water
                            balie: Die smaak hebben we niet
                            Atta: Je zei dat je alles had, wat heb je dan wel?
                            balie: Alle vruchten smaken...vanille...... <-- echt heh sinds wanneer is vanille een vrucht?
                            Dus Atta nam de vanille shake. Ik vroeg om chocomel en dat hadden ze niet.

Chillen
                            We hebben met zijn drieen een redelijke tijd in die rieten stoelen gezeten en zwak zitten ouwehoeren. Begon keihard te regenen dus schoven de stoelen gewoon voor de ingang en zaten lekker iedereen in de weg. Even lepeltje gescoord om me magere kwark weg te werken. Uiteindelijk besloten we naar de MC Donalds te gaan waar we uren hebben gehangen en gelult. Beetje andere mensen in de zeik zitten nemen en zo...je kent het wel.

Het was iets van 21:30 eer we richting Eindhoven gingen. En ook nu zat het tempo er weer lekker in. 170km/u was vrij standaard. Alleen jammer dat ik weer 30mins op het station moest wachten tot de trein eindelijk vertrok.

Zoals gewoonlijk was het weer gezellig. Plannen qua training en foto's/filmpjes maken gingen anders dan gepland. Ik had mijn mobiel gewoon in de tas gelaten en dus was Linda de enige die haar camera gebruikte.

Comment

Edit GI: sorry, ben te ijdel. Kan deze foto's echt niet aanzien.
                              Last edited by GeneralIx; 29-06-2009, 13:48.

Comment

tot Atta met het idee kwam dat je er ook omgekeerd in kan staan. En dat was een stuk prettiger.
                                Sinds wanneer heet ik Atta?

Chillen
                                We hebben met zijn drieen een redelijke tijd in die rieten stoelen gezeten en zwak zitten ouwehoeren. Begon keihard te regenen dus schoven de stoelen gewoon voor de ingang en zaten lekker iedereen in de weg. Even lepeltje gescoord om me magere kwark weg te werken. Uiteindelijk besloten we naar de MC Donalds te gaan waar we uren hebben gehangen en gelult. Beetje andere mensen in de zeik zitten nemen en zo...je kent het wel.

Even een aanvulling... Atta bestelt 40 kipnuggets, vrouwtje kijkt raar, roept naar achter dat er 40 nuggets gebakken moeten worden... Mannetje dat ze moet bakken kijkt raar, maar gaat aan het bakken....

Ik was nog aan het twijfelen wat ik zou nemen, maar ik ging ook maar voor de nuggets... Een beschaafd aantal van 20. Dus ik: '20 mcnuggets aub'... Vrouwtje kijkt moeilijk, draait zich voorzichtig om en roept tegen de nuggetsman: 'Nog 20 nuggets'. Hoofdje achter een kast vandaan, moeilijk blik: 'WAAAAAAT?'

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X