Trio in links bolwerk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Atta: Welke smaken hebben jullie
    balie: We hebben alle smaken
    Atta: Dan wil ik cocus op water
    balie: Die smaak hebben we niet
    Atta: Je zei dat je alles had, wat heb je dan wel?
    balie: Alle vruchten smaken...vanille...... <-- echt heh sinds wanneer is vanille een vrucht?
    Dus Atta nam de vanille shake. Ik vroeg om chocomel en dat hadden ze niet.
    whahah!!
    helaas is het moeilijk om goed balie personeel te zoeken die ook nog eens verstand heeft van de sport (bodybuilding) over de voeding/training
    Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
      De foto's van Atta
      Ziet er goed uit Atta, lekkere rug *

*Niet dat de rest niet lekker is, maar ik ben nou eenmaal ruggenfreak
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

@Pin
        Ik dacht dat jij alleen maar opmerkingen maakte zoals :"hahah moet je dat gezicht zien. even vastleggen" :P

Comment

@Pin
          Ik dacht dat jij alleen maar opmerkingen maakte zoals :"hahah moet je dat gezicht zien. even vastleggen" :P
          Grotendeels wel ja, maar ik heb nog weleens goede ideeƫn
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Atta: Welke smaken hebben jullie
            balie: We hebben alle smaken
            Atta: Dan wil ik cocus op water
            balie: Die smaak hebben we niet
            Atta: Je zei dat je alles had, wat heb je dan wel?
            balie: Alle vruchten smaken...vanille...... <-- echt heh sinds wanneer is vanille een vrucht?
            Dus Atta nam de vanille shake. Ik vroeg om chocomel en dat hadden ze niet.
            Haha das wel mooi alle smaken en dan weet hij er net weer een te kiezen die ze niet hebben

Originally posted by Pinada View Post
            Even een aanvulling... Atta bestelt 40 kipnuggets, vrouwtje kijkt raar, roept naar achter dat er 40 nuggets gebakken moeten worden... Mannetje dat ze moet bakken kijkt raar, maar gaat aan het bakken....

Ik was nog aan het twijfelen wat ik zou nemen, maar ik ging ook maar voor de nuggets... Een beschaafd aantal van 20. Dus ik: '20 mcnuggets aub'... Vrouwtje kijkt moeilijk, draait zich voorzichtig om en roept tegen de nuggetsman: 'Nog 20 nuggets'. Hoofdje achter een kast vandaan, moeilijk blik: 'WAAAAAAT?'
            Die waren gelijk door de voorraad nuggets heen

Comment

Vond Atta minder indrukwekkend dan vorige keer met Sakura in Rotterdam. Dus gewoon weer eten en hard trainen om wat massa aan dat frame te plakken.

Comment

Ja atta verliest ook massa...dat is zonde. Maar ZEKER een topfysiek waar ik jaloers op ben!

Leuk verhaal falstyr! Heb het met plezier gelezen. Wel jammer dat jullie om die kerel moesten lachen. ik ben meer van het "let op jezelf en laat iedereen doen wat ie wil"-type.

Erg leuk die shake opmerking hahahahaha.

ps: dat atta nooit weet waar we heen moeten ben iki ook al keer achtergekomen hahah
                You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

De foto's van Atta
                  goed bezig Atta

je bent echt goed droog he

las ik net iets van 4 % ofzo, kerel hoe doe je dat haha

maar je weet ik zelf hou van massa, maar vind dit echt wel gruwlijk mooi bro

tot hoever wil je nou gaan met je bf

groetjes
                  Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Bulken Atta! Rug ziet er echt goed uit, maar de rest mag weer wat massa hebben!
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                      atta heeft goed fysiek hoor..zal je straks wel zien op die foto. Alleen hij verlies imho ook veel massa met zo'n lage bf%. Dat is zonde. maar goed fysiek hoor.
                      Wat een kutfoto's. Er is geen definitie te zien of wat dan ook. Overigens, je kunt best zeggen dat ik veel massa inlever, maar de facto is dat niet het geval.

Kan niet anders dan zeggen dan dat die foto's gruwelijk vertekenen.

@ DSO
                      Bulk komt er in september aan, dit bf ga ik ongeveer handhaven in de vakantie. Op Lakedance had ik twee soorten mensen, afgunstige en complimenteuze.

@ Falstyr
                      Kan dat ik toen wat indrukwekkender was. Vergeet niet dat ik met Lakedance ervoor een echte deplete dag heb gehad waardoor ik plat als een dubbeltje was.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                        Sinds wanneer heet ik Atta?

Even een aanvulling... Atta bestelt 40 kipnuggets, vrouwtje kijkt raar, roept naar achter dat er 40 nuggets gebakken moeten worden... Mannetje dat ze moet bakken kijkt raar, maar gaat aan het bakken....

Ik was nog aan het twijfelen wat ik zou nemen, maar ik ging ook maar voor de nuggets... Een beschaafd aantal van 20. Dus ik: '20 mcnuggets aub'... Vrouwtje kijkt moeilijk, draait zich voorzichtig om en roept tegen de nuggetsman: 'Nog 20 nuggets'. Hoofdje achter een kast vandaan, moeilijk blik: 'WAAAAAAT?'
                        Hahahahahaha!
                        Zijn daar geen fotos van? Dat is dan wel jammer

Comment

Ziet er een prettige dag uit Leuke foto's en verslag!
                          The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                            Wat een kutfoto's. Er is geen definitie te zien of wat dan ook. Overigens, je kunt best zeggen dat ik veel massa inlever, maar de facto is dat niet het geval.

Kan niet anders dan zeggen dan dat die foto's gruwelijk vertekenen.
                            Gen;..het maakt me niet veel uit. Ik zeg het alleen om je te attenderen erop omdat ik je wil helpen. Uiteraard hoop ik ook dat jij een nog groter beest wordt.
                            You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Atta wat een ander zegt moet je je niks van aan trekken

de 1 houd van massa de ander houd van laag in je bf zitten

respect man wat je allemaal doet en dat je dit zo kan vol houden

jij moet je happy voellen in dat lichaam van jou en dat doe jij tog mooiste wat er is

massa is ook niet altijd alles aangezien je tog nooit te vreden bent met je eigen massa

trainse bro en zet hem op man succes
                              Pain is temporary...pride is forever...

Comment

hehe leuk topic, ziet er amazing gym uit, damn hadden ze er hier maar zo ene in de buurt

@vince; je bf begint toch flink de hoogte in te gaan net als je gewichten
                                @atta; je wordt nog een echte vent, dat je nu massa inlevert is geen drama, wacht maar tot je aan het bulken gaat, je gaat echt lekker
                                @linda; je hebt echt een gezellig stemmetje... niet alleen het stemmetjes is sweet trouwens

vind jullie commentaren ook heel leuk maar hoe speel je 40 nuggets naar binnen

hoop next time meer leden te zien op de picĀ“s
                                No means Try Again

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X