Trio in links bolwerk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Fistful of Steel View Post
    @linda; je hebt echt een gezellig stemmetje... niet alleen het stemmetjes is sweet trouwens
    Whahahaha, ik vind het echt zo stom om mezelf te horen Maar thanks voor de complimenten

vind jullie commentaren ook heel leuk maar hoe speel je 40 nuggets naar binnen
    I don't know... Ik had al hulp nodig van Vince bij min 20 nuggets... Mijn chocolade milkshake zat nog dwars... Maar zoals verwacht was er na tien minuten wel weer ruimte voor een McFlurry
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by martin27 View Post
      Atta wat een ander zegt moet je je niks van aan trekken

de 1 houd van massa de ander houd van laag in je bf zitten

respect man wat je allemaal doet en dat je dit zo kan vol houden

jij moet je happy voellen in dat lichaam van jou en dat doe jij tog mooiste wat er is

massa is ook niet altijd alles aangezien je tog nooit te vreden bent met je eigen massa

trainse bro en zet hem op man succes
      GOED GESPROKEN.

Het zijn leuke foto's leuke gym ook zo te zien alleen jammer dat het geen oplympische schijven zijn, het gaat natuurlijk om het gewicht maar vind
      oplypische schijven lekker om mee te werken.
      Ik zou daar ook wel een keer willen trainen alleen is het helaas
      ver bij mij uit de buurt

Comment

Vind olympische schijven niks. Al die kleurtjes...lijkt net alsof je in een speeltuin bent en kan mezelf dan niet echt serieus genoeg nemen om het te tillen :P

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
          Vind olympische schijven niks. Al die kleurtjes...lijkt net alsof je in een speeltuin bent en kan mezelf dan niet echt serieus genoeg nemen om het te tillen :P
          Lijkt mij wel handig. In onze gym zijn alle schijven zwart.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

bij ons ook, 'al' de schijven, totaal van 265 kg, dus vaak als ik deads doe kan er geen beachboy meer benchen
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
              Lijkt mij wel handig. In onze gym zijn alle schijven zwart.
              ik vind het ook wel handig... bij mijn gym hebben ze ook olympic schijven kan temminste gelijk zien hoeveel der ligt.. blauw=20 geel=15 groen=10 rood=5 enz.. hoef je niet zo te zoeken hehe

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                bij ons ook, 'al' de schijven, totaal van 265 kg, dus vaak als ik deads doe kan er geen beachboy meer benchen
                Dat is juist positief. Gisteren wilde ook 2benchen en moesten wachten tot ik klaar was. Ze konden net hun opwarm setjes doen met 5kg :P

Comment

Bij ons zijn het ook allemaal kleurtjes. Vind ik wel handig
                  The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Bij ons hebben ze ook allemaal kleuren, alleen heb je twee soorten zwarte schijven, buitenrand glad = 20 kg, met ribbel = 10 kg. En nog rode van 25 kg.
                    " Failure is not an option "

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                      Dat is juist positief. Gisteren wilde ook 2benchen en moesten wachten tot ik klaar was. Ze konden net hun opwarm setjes doen met 5kg :P

Dan zijn die 2 luie apen want er lagen genoeg schijven her en der verspreid
                      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                        stoever
                        No means Try Again

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                          Dan zijn die 2 luie apen want er lagen genoeg schijven her en der verspreid
                          Dat is net zoals dat je tegen mij zei bij de Hack Squat dat er nog schijven waren aan de andere kant van de zaal. Denkt toch niet dat iemand zo gek is om dat stuk te lopen ? Voor cardio ga ik wel wat anders doen :P

Comment

Originally posted by martin27 View Post
                            Atta wat een ander zegt moet je je niks van aan trekken
                            Heb je ook zeker gelijk in. Thanks bro.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

@linda; je hebt echt een gezellig stemmetje... niet alleen het stemmetjes is sweet trouwens
                              Ghehe dat was eerlijk gezegd ook waar ik aan dacht.

maar hoe speel je 40 nuggets naar binnen

Geen probleem hoor!
                              Owner of the Iron Playground.

Comment

@ Atta & Linda

Ik hoorde trouwens dat jullie 2 een heel andere training deden dan Vince.
                                What's up with that?
                                Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X