NO-product om te beginnen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• NO-product om te beginnen?

Hallo,

Ik ben Jos, 20 jaar, 1.77m, 67kg, rook.. en groei niet..
    Probeer al 2 jaar zwaarder te worden dmv weightgainers.
    Heeft totaal geen zin bij mij (denk ik)..
    Ik train 3 keer in de week kracht en 2 keer in de week conditie.

Nu las ik dat NO-producten mij wel zouden kunnen helpen.. maar..
    -Is het legaal?
    -Werkt het ook echt?
    -Hoe snel werkt het voordat je iets gaat zien/merken?
    -Wat doet het; laat het je makkelijker meer trainen of laat het je spieren groeien met de zelfde training?
    -Welke is voor mij de meest geschikte?
    -'Moet' ik meerdere producten gebruiken voordat zoiets werkt.

Zijn er ook nog andere (legale) producten die ik zou kunnen proberen waar ik geen problemen mee zou krijgen op het werk?

Veel gestelde vragen, maar ik heb nog geen straight antwoorden gezien.

bij voorbaat dank!

Originally posted by josjosjos View Post
    Zijn er ook nog andere (legale) producten die ik zou kunnen proberen waar ik geen problemen mee zou krijgen op het werk?
    Goede voeding.

En welkom!
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

denk dat pinada gelijk heeft dat dit de hoofdreden is waarom je niet groeit.
      nu komt waarschijnlijk het welbekende antwoord:
      "ik eet wel goed en gezond hoor"

en dan krijg je dan het antwoord van een bner: "wat eet je dan op een dag"?

en dan schrijf jij: "gewoon aardappelen, vlees, groente, boterhammen, bla"

en dan schrijft weer een bner: "je eet te weinig"

(oeps ik draaf door)
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Nee hoor, je hebt gewoon gelijk klaar. 9 van de 10 keer is het gewoon zo. Mijn advies, ff sticky's lezen. Groei je niet? Geen weightgainers, geen No-producten, niet eten. Wat? Niet eten? Nee idd, niet eten maar FRETEN freten en nog is freten. Grote broer van eten
        Owner of the Iron Playground.

Comment

Ga op je eten lette , ik zelf heb ook geen vast voedingsschema maar let gewoon op met wat ik eet en of het mijn fysiek ten goede komt kwa voedingsstoffen wat erin zitten ..
          als je veel van het goede eten niet lust , fuck it gewoon naar binnen gooie .. alles went , geloof me maar

NO producten zoals NO xplode en dergelijke werken wel bij zoon 90 % schat ik en is legaal .
          Geeft gewoon een boost , concentratie vermogen gaat omhoog en je wil en moet kei hard trainen
          Verder met het bijkomen ja zoals iedereen al zegt stickies lezen , daar staat alle info in die je nodig hebt .

wat betreft weightgainers , is mooi voor erbij vind ik en als je ze regelmatig naar binnen gooit dan moeten ze ook wel enigsinds helpen .

BTW Whey shakes is ook wel handig
          Shut the Fuck up and TRAIN !!!

Comment

stickys lezen stoppen met roken en meer eten(clean voer)
            easy kcal zijn: noten pindakaas volle chocomel
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

Sjimmie...niet uit je nek lullen.

Groeien is niet zo zeer een probleem van schoon (gezond) eten. Het feit is dat je gewoon te weinig eet als je niet groeit. Je kan dan NO produkten of Weightgainers gebruiken, maar als je niet genoeg eet dan kan je zoveel supplementen nemen als je wilt zonder resultaat.

"ja maar ik eet veel" en dan zegt een BNer "Je denkt dat je veel eet. Ga maar je kcal behoefte en macro voedingsstoffen berekenen voor een dag dan spreken we verder".

En de meesten supplementen staan bol van de verkooppraatjes en werken niet.

Comment

veel eten de meeste ook niet, wat zij denken dat veel is eten "wij" in een cutschema
                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                Go heavy or go home!

Comment

dus je moet niet kijken naar de voedingstoffen die in je eten zitten en maar gewoon wat in het wilde weg vreten ?

en wat de sups betreft , je moet ook niet kijken naar de verkooppraatjes maar de stoffen die erin zitten opzoeken op internet en dan kun je zelf bepalen of mss wel een goed suplement is ja of de nee ..

ten minste zo doe ik het maja dan koop ik ook niet echt vaak een suplement behalve whey shakes dan .

als ik nog steeds uit me nek lul dan spijt me dat heel erg falstyr

Comment

Originally posted by Sjimmie View Post
                    dus je moet niet kijken naar de voedingstoffen die in je eten zitten en maar gewoon wat in het wilde weg vreten ?
                    Als dat jouw conclusie is uit het bovenstaande moet je nog eens heel goed gaan lezen...

Comment

Originally posted by Sjimmie View Post
                      Daar ben ik het ook niet echt mee eens.. Maar fallus doelt waarschijnlijk gewoon dat het vooral gaat om de hoeveelheid. Om maar aan te geven dat de ts gewoon te weinig eet. Dirty bulk zou dus opzich niet verkeerd zijn maar om nou maar gewoon in de wilde weg te vreten idd, nee dat niet.
                      Owner of the Iron Playground.

Comment

Welkom
                        The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

hoi welkom flikker de weightganer weg ga normaal eten en je komt vanzelf aan. ben persoonlijk meer aangekomen door normaal vreten dan weightganers die ik vaak weer evenhard uitkotste

Comment

Originally posted by jordy View Post
                            Daar ben ik het ook niet echt mee eens.. Maar fallus doelt waarschijnlijk gewoon dat het vooral gaat om de hoeveelheid. Om maar aan te geven dat de ts gewoon te weinig eet. Dirty bulk zou dus opzich niet verkeerd zijn maar om nou maar gewoon in de wilde weg te vreten idd, nee dat niet.
                            ja daarom , denk dat falstyr en ik ff een misverstandje hadden en da wou ik even duidelijk maken

bij deze opgelost

Comment

Ik heb geen misverstand. Boeit me weinig of mensen kunnen lezen of niet :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X