Helpp ik heb flinke haaruitval.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Helpp ik heb flinke haaruitval.

Hallo allemaal,

Ik hegb een probleem en ik heb jullie tips en ervaringen nodig, dus alsjeblieft help me.
    Ik train al vanaf februarie 2009 4 x per week. 2 weken terug heb ik de pre-workout Crack besteld. Ik heb het een weekje gebruikt, 2 dosisen voor de training. Bij de 2e week ben ik ook begonnen met creatine daarnaast. 3 dagen later begon het. Men haren begonnen uit tevallen en ze zijn heel erg dun geworden. Nu heb ik op internet opgezocht en het kan zijn dat er te veel DHT is geproduceerd en dit kan leiden tot haaruitval. Ik train nu al 2 weken niet omdat ik flinke haaruitval heb, en men haar niet normaal dun is geworden. Ik heb ook wat meer beharingen op mijn arm en benen gekregen en op mijn borst. Ik weet niet wat ik er mee moet. Mijn vraag is gaat de dht pijl na een tijdje weer omlaag zodat het probleem word opgelost? Heeft er iemand ook ervaring met soorgelijke problemen? Graag jullie reacties en ervaringen.

Ik dank jullie alvast voor de aandacht.

Gr, Frank

Heb je geen andere middelen gebruikt? die zouden namelijk haaruitval kunnen veroorzaken.

Ga eens langs bij je huisarts die kan je doorverwijzen naar een dermatoloog, misschien heb je gewoon last van erfelijke kaalheid, dat kan op een bepaald punt wel snel gaan. Laat het iedergeval gewoon even goed onderzoek, want er zijn gewoon middelen die het proces kunnen vertragen of stagneren bijv finasterine.

Succes!

Comment

Daarnaast heb ik 1 keer Endo stim ingenomen. Kan dat invloed hebben gehad?

Comment

Ik kan je we vertellen dat crea niet voor haaruitval zorgt.

Endo stim zou invloed hebben op hormoonlevels dus als iets het is zou ik het in die richting zoeken

Je traint net 4 maanden waarom ben je nu al met allemaal sups bezig ik betwijfel of je uberhaubt wel een basis hebt, op kennis danwel musculair gebied.
        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Geloof er geen reet van dat je alleen crack hebt gebruikt.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Van sups krijg je geen haar uitval.

De oorzaak ligt ergens anders.

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

Wat is het dan ? Dat is ook waarom ik zo bezorgd ben nu. Maar goed ik ga morgen naar de huisarts. Ik heb gelezen dat alleen anabolen voor haar uitval zorgen maar dat is bij mij niet van toepassing dus ik snap het niet.

Comment

Zou hem/haar dan wel alles vertellen en niet achterhouden dat je toevallig keertje dit of dat gebruikt hebt.

Owh en niet trainen omdat je haaruitval hebt, waar de fock gaat dat over, ik heb ook me kop geschoren en kan nog perfect traine. Als het om je looks gaat zet dan maar muts op je kop bij het trainen, heb wel raardere dingen gezien. Owh en kweet niet of al gezegt was maar je triant net aan 4 maanden en zit nu al aan endo-stim, crack en crea waar ben je mee bezig man
                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Je hebt helemaal gelijk ik heb er ook spijt van, maar ik dacht het kan geen kwaad. Shit shit shit

Comment

Die haaruitval ligt hoe dan ook niet aan die sups hoor. Denk dat je of niet helemaal eerlijk bent, of opeens je genen opspelen.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Waarom zou ik gaan liegen anders zou ik toch niet om jullie hulp gaan vragen. Ik weet echt niet meer wat ik er mee moet. Is hier uberhaupt wel wat aan te doen volgens jullie?

Comment

Hoe oud ben je? misschien is t gwn normaal..

Comment

Ik ben 19 jaar oud. Niemand die erfelijk kaal is in de famillie. Heb normaal ook heel vol dik en stijl haar en nu dus niet meer.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                            Geloof er geen reet van dat je alleen crack hebt gebruikt.
                            Daar ben ik het mee eens. De symptomen lijken niet op die van sups maar op de bijwerkingen van anabole steroiden!
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Fth20 View Post
                              Ik ben 19 jaar oud. Niemand die erfelijk kaal is in de famillie. Heb normaal ook heel vol dik en stijl haar en nu dus niet meer.
                              Ik heb erfelijke kaalheid en dat betekent dat je over het verloop van de jaren geleidelijk aan kaler wordt....en niet in een paar weken. Dat versnelde haarverlies van jou is een reactie op een of ander goedje dat jij gebruikt...en ik durf te beweren dat het iets illigaals is.
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X