Mag ik trainen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

denk je nog te veel te groeien?
    heb rond mijn 16de ook nog een serieuze groeispurt gehad
    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by roelinho View Post
      denk je nog te veel te groeien?
      heb rond mijn 16de ook nog een serieuze groeispurt gehad
      Dat hoop ik wel namelijk, ben nu 1.70 m en ik wil nog groeien. De enige reden waarom ik deze topic geopend heb is omdat ik zelf nog steeds bang ben dat het niet goed voor me is daarom heb ik jullie mijn conditie verteld en wilde ik jullie mening hierover weten.

Comment

je kan trainen maar zou toch nog oppassend at je alles wel correct doet en je niet blind staart op gewicht..

Comment

maar hoe groot verwacht je te worden?
          hoe groot zijn je ouders bv?
          stel dat je de komende maanden plots 10 cm groeit, dan zou ik toch nog ff wachten met powertraining
          "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by roelinho View Post
            maar hoe groot verwacht je te worden?
            hoe groot zijn je ouders bv?
            stel dat je de komende maanden plots 10 cm groeit, dan zou ik toch nog ff wachten met powertraining
            Ik ben wel al langer dan mijn beide ouders: mijn vader is 1.64, mijn moeder 1.63 en ik dus 1.70. Toen ik 13 was ofzow ging ik naar de ggd en die zei mij dat ik 1.80 zou worden, en dat vond ik wel mooi. Ik vertelde de ggd ook dat ik toen al aan het trainen was, gelijk zei ze dat ik moest oppassen en niet langer dan een half uur per dag met eigen lichaamsgewicht mocht trainen. Dit heb ik ook tot nu gedaan alleen ben ik ruim anderhalf jaar niet meer gegroeid in de lengte.
            Maar hoelang ben jij dan roelinho? en maak je je daar ook zorgen over dan?

Comment

gewoon trainen. krachtsport belemmerd je groei niet. Je wordt er niet korter van ofzo. Je krijgt dezelfde groei als wat je moest hebben. En zolang je rustig aan de gewichten opbouwd en de pezen genoeg tijd gunt om te ontwikkelen is er niks aan het handje

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X