vooruitgang

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Broes View Post
    Ik wou net zeggen, denk dat het meer tegen de 40% is.

Ga vooral zo door!
    40% slaat weer nergens op.
    de helft ervan kan het zijn.

voor de rest welkom!
    Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by LittleMofo View Post
      Heel netjes, wat heb jij er alemaal voor gedaan als ik vragen mag?
      Bf schat ik rond de 18-20 % maar jeweet het pas zeker
      als jij ergens een 4 punt vetmeting kan laten doen. Desnoods als jij een
      keer weer bij de huisarts langs komt ff vragen of hij jou'n vet op wil meten?

Ik heb eerst een voedings schema inelkaar gezet, uit de stikys

want eerst at ik echt alles, en wanneer ik wou, maar ik heb nu gewoon me schema en wijk er niet van af.
      en hou me echt aan de tijden, want zet gewoon me wekker op me tel, die staat gewoon voor iedere dag om de zelfde tijden, als herinering.
      zelfs in het weekend gaat hij om 6 uur, en dan ga ik eruit en eten.
      en ik ben gestopt met bier drinken, want daar ben ik van 70kg naar 119 gegaan, en lekker eten natuurlijk.

EN ik train 5 keer per week, en ik slaap nu gewoon gedisiplineerd, en eerst niet lekker laat opblijven, Sávonds nog ff lekker wat eten voor het slapen gaan, en na 4a5 uur slaap er weer uit.

Nu niet gewoon betijds naar bed, wel ff kwark voor het slapen, en in bed nog ff snel wat buikspier oefeningen op me hometrainer.

en slapen maar.

Ik zit nu op de 92kg dus heb er 27 kg af in 4a5 maanden, terwijl ik niet aan het cutten ben, maar zelfs nog iets boven mijn onderhoud eet.

Maar ik ben nog lang niet te vreden, want ik moet echt van me zwembandjes af. en wil graag me buikspieren zien, want heb niet voor niks me home trainer voor in bed aangeschaft

Ik zal zeker even langs de dokter gaan, wist niet dat je daar een vet meting kon laten doen, en bij mij in de gym doen ze het niet.

grtz.

Comment

bij mijn huisartspraktijk deden ze geen vetmeting!

25 kilo in 4,5 maand is echt insane veel.

Ik denk dat jij 21 % BF heb,...denk dat ik daarmee aardig in de buurt kom.

Ga zo door! Knap hoor! Motiveert ons allemaal als we dergelijke progressie zien.

Zorg wel dat je niet teveel onder je onderhoud gaat eten.
        You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Originally posted by Bilo View Post
          bij mijn huisartspraktijk deden ze geen vetmeting!

25 kilo in 4,5 maand is echt insane veel.

Ik denk dat jij 21 % BF heb,...denk dat ik daarmee aardig in de buurt kom.

Ga zo door! Knap hoor! Motiveert ons allemaal als we dergelijke progressie zien.

Zorg wel dat je niet teveel onder je onderhoud gaat eten.
          Bedankt man!!!

Het motiveert mij ook echt.

En het rare ervan ik eet iets boven me onderhoud, maar weinig vetten.

Grtz

Comment

Netjes.En Jessica is zeker je vrouw/vriendin?

Comment

[quote=anouk22;554534]Netjes.En Jessica is zeker je vrouw/vriendin?[/quote

Yep en ook de naam van mijn dochter!!!!

Comment

Originally posted by Broes View Post
                Ik wou net zeggen, denk dat het meer tegen de 40% is.

Ga vooral zo door!
                Dat meen je toch hoop ik niet he 40% ik ben natuurlijk geen varken he!!!!!!

Comment

Geen reacties meer?

Comment

Tadaa, maar overduidelijk naar complimenten vissen is beetje lame zeker als je topic al 3 pagina's lang is
                    Attached Files
                    Last edited by Yawgmoth; 16-07-2009, 11:15.
                    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                      Tadaa, maar overduidelijk naar complimenten vissen is beetje lame zeker als je topic al 3 pagina's lang is

Ik bedoelde dat in de vorm van bf% omdat iedereen er een ander inzicht in heeft, de 1 zegt 14% wat het zeker niet zal zijn en de ander 40% wat het ook zeker niet is.

En op complimenten ben ik zeker niet uit, zit goed in me vel, en ben niet onzeker, dus ben daar niet op uit.
                      Is niet arogant bedoelt.

Comment

Respect kerel!!!!!!

Zo zie je maar dat je met een dosis discipline flink wat kunt bereiken.

Ga vooral zo door!
                        I'm in transformation mode!!!!

Comment

Originally posted by Ramon1983 View Post
                          Respect kerel!!!!!!

Zo zie je maar dat je met een dosis discipline flink wat kunt bereiken.

Ga vooral zo door!

Bedankt!!!!

en ik ga zeker zo door over een maand of 4 weer wat foto's

grtz

Comment

Originally posted by izak View Post
                            Ik bedoelde dat in de vorm van bf% omdat iedereen er een ander inzicht in heeft, de 1 zegt 14% wat het zeker niet zal zijn en de ander 40% wat het ook zeker niet is.

En op complimenten ben ik zeker niet uit, zit goed in me vel, en ben niet onzeker, dus ben daar niet op uit.
                            Is niet arogant bedoelt.
                            14% is het never, onder de 20 ook niet.. ga er maar vanuit dat je tussen de 20 en 25% zit. Maar flinke vooruitgang iedergeval.

Comment

Originally posted by izak View Post
                              nog steeds niemand, die ook een gok wil wagen voor het bf?

toch bedankt!!!!
                              Ziet er ongeveer uit als mijn BF...zo rond de 20%
                              ikzelf ben laatst gemeten op 20,8%...maar ik vermoed nu rond de 19% te zitten. Als je het goed speelt kun je 0,5 tot 1% per week aan vet verliezen.
                              Last edited by de sterkste ophaler; 18-07-2009, 18:13.
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                                Ziet er ongeveer uit als mijn BF...zo rond de 20%
                                ikzelf ben laatst gemeten op 20,8%...maar ik vermoed nu rond de 19% te zitten. Als je het goed speelt kun je 0,5 tot 1% per week aan vet verliezen.
                                1% per week.....ik heb alles volgens het boekje gedaan en ik zat op 1.5 procent in 1.5 maand.
                                Is dus niet voor iedereen weggelegd.
                                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X