Gym in Leuven

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gym in Leuven

Beste Bodynetleden,

Eind augustus begin ik met mijn studie bio-ingenieurswetenschappen op de Katholieke Universiteit Leuven. Op dit moment ben ik mij aan het oriënteren op een juiste sportschool.

Nu zie ik dat KUL zelf een sportcentrum heeft, echter hier staan alleen machines. Er is ook een krachthonk, maar daar mag je alleen naar binnen als je traint voor een competitie.

Misschien dat er hier mensen op het board zitten die uit omgeving Leuven komen en wat inside-info kunnen geven over gyms daar in de buurt.

Voorwaarde:
    1. Je moet er kunnen deadliften, squaten en benchen.

AlphaMuscles
    AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

Heb gehoord dat de fitnesscentrum van (KU) Leuven erg druk bezet was, maar wel voor een goede prijs (ik meen 18 EUR). Mede student van mij fitnest ergens anders net buiten het centrum (met bus) waar het goed toeven is (ben er zelf enkele malen geweest). Zo gewenst kan ik wel even vragen of hij de hot spots kent.

Laat het me maar even weten.

IIG succes met de studie ! Mooie stad Leuven !
    Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

Originally posted by taxation View Post
      Heb gehoord dat de fitnesscentrum van (KU) Leuven erg druk bezet was, maar wel voor een goede prijs (ik meen 18 EUR). Mede student van mij fitnest ergens anders net buiten het centrum (met bus) waar het goed toeven is (ben er zelf enkele malen geweest). Zo gewenst kan ik wel even vragen of hij de hot spots kent.

Laat het me maar even weten.

IIG succes met de studie ! Mooie stad Leuven !
      Zou het zeker op prijs stellen mocht je de kans krijgen om even te informeren. Kreeg niet het idee dat er in de univfit vrije gewichten waren. Misschien dan toch maar meedoen met een competitie om het krachthonk in te komen.

Comment

Lees nu net dat je wel het krachthonk in mag wanneer je 100+ benched en 120+ squat. Dus ik denk dat het probleem is opgelost.

Comment

Maar hij schijnt wel druk te zijn die fitness als ik het berichtje van taxation lees. Persoonlijk heb ik daar een pleures hekel aan
          Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!

Comment

Originally posted by AlphaMuscles View Post
            Lees nu net dat je wel het krachthonk in mag wanneer je 100+ benched en 120+ squat. Dus ik denk dat het probleem is opgelost.
            wat een achterlijke verhouding, ik squat 190 maar bench 100 .. :S
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

Een sportkaart kost 18 euro voor een jaar geloof ik. Dus als ik voor dat geld het hele jaar kan squaten, deadliften en benchen ben ik zeer tevreden. De normale fitness zal wel erg druk zijn, maar dat hangt denk ik ook van de tijd af. Daarnaast vraag ik mij af of de krachtzaal ook zo druk is, gezien de eisen die ze stellen.

Comment

Lol wat een achterlijke regel lmfao, hoe weten ze nou of je voor competitie traint, zeg gewoon ik ga meedoen met Mr O over 20 jaar

Hoe moet je nou ooit 100kg leren benchen op machine, en al helemaal onmogelijk te leren squatten haha

Als je niks kunt vinden, moet je gewoon bij andere universiteiten rondkijken in de buurt. Veel van deze hebben een policy dat als je studeert, ongeacht of het hun uni is, je tegen betaling een fitnesskaart kunt kopen. Moet je wel tegen de zooi beachboys op slippers kunnen, maar er staat nagenoeg altijd een krachthonk. Als je dit al wist lama zitten
                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Je kan altijd in de life style in leuven gaan trainen, was mijn oude gym en daar kan je squaten en deadliften zoveel en zo zwaar je willt, de dumbells gaan tot 43 kilo of was het 53, weet het niet meer maar zeker hoog genoeg. Ik denk 53 bro want ik doe schoulder pres met de 50 tigers.

grtz
                  snipke
                  stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X