vraagje ivm slapen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vraagje ivm slapen

heren bb'ers,

ik ben een vrij slechte slaper, krijg m'n hoofd niet leeg in bed.
    ik kan ook overdag soms vrij moe zijn maar tegen de avond lijk ik er altijd door te komen. zeker na de training ben ik volledig pumped-up.
    zma helpt me dieper slapen, maar ik wordt er ook niet meer moe van.

Iemand tips?

thx

Nocturnabol werkt lekker. En anders wellicht GABA (heb daar zelf geen ervaring mee overigens).
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ik ben ook een hele slechte slaper.. ik wordt altijd wakker, midden in de nacht.. 3 a 4 uur snachts ( handig want dan kan ik nog wat langzame eiwitten eten. ) maar het heel vervelend..

Comment

Ik gebruik al sinds een tijdje melatonine en dan een speciale namelijk deze
        2 pilletjes en ik slaap perfect tegenwoordig, ik gebruik trouwens ook gaba.

Comment

ja idd melatonine helpt goed
          en als je hoofd vol zit met gedachten , moet je ze opschrijven op een blaadje
          doe ik ook en dan heeft je hoofd rust,
          bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

melatonine
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

Ja opschrijven wat je in je hoofd hebt werkt erg goed voor mij.. kan normaal altijd goed slapen.
              Maar soms heb je veel dingen wat je moet onthouden.. gewoon opschrijven en ergens neerleggen waar je sochtens langs komt.
              Dan hoef je daar niet meer aan te denken.

Comment

Gewoon rustig worden en je hoofd leeg maken voor je gaat slapen. Gestressed je bed in stappen werkt niet!
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                  Nocturnabol werkt lekker. En anders wellicht GABA (heb daar zelf geen ervaring mee overigens).
                  vind je ats.. ik merkte helemaal niks met nocturnabol..
                  GABA heb ik een paar dagen gebruik.. maar kon geen verschil merken met wel of zonder gebruik van GABA
                  met melatonine merkte ik wel verschil.. maar ik doseerde het wel tussen 2 a 3gr

Comment

Sta er eigenlijk van te kijken hoeveel mensen slaappillen en shit gebruiken
                    Was ook een keer op het nieuws dat nlers het veel gebruiken..

Zelf nog nooit nodig gehad of gebruikt gelukkig..

Comment

Ik gebruik melatonine ook heeeeeeel zelden, normaal gewoon een vast slaapritme dan is er niets aan de hand. Grootste probleem is de zondagavond als ik die dag tot 12uur heb geslapen en dan in de avond om 11 uur wil slapen.
                      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                      Go heavy or go home!

Comment

Slapen is overrated ik knal gewoon door voor me tentamen morgen, damn maar zombi, caffeine pil erin en gaan met die handel
                        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                          Slapen is overrated ik knal gewoon door voor me tentamen morgen, damn maar zombi, caffeine pil erin en gaan met die handel
                          x2...

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Veel mensen gaan nog televisie kijken voor het slapen, maar dat geeft geen rust. Lees in plaats daarvan een interessant boek. Veel rustgevender en persoonlijk val ik dan als een blok in slaap!
                            Owner of the Iron Playground.

Comment

Serieus ik kan op moment alles doen om te slapen

Tour de france kijken is altijd kassa, waarom no clue vind toch hartstike boeiend en gruwelijk spannend (ventoux vandaag ) maar gaat geheid ogen sluiten worden hehe

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X