Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
General, jij hebt ervaring met deze winkel / webshop? Ik heb even op de site rond geneuzeld, en op aantal producten de 'meer informatie' knop geklikt. Toen ik dat verhaal te zien kreeg, ben ik toch sterk gaan tweifelen aan de betrouwbaarheid, door de manier waarop he product gepresenteerd wordt.
Hij verteld het een beetje overdreven volgens mij, en klopt het allemaal wel? Ik kan zo'n vast adressje goed gebruiken, maar wil eerst zeker weten of het wel allemaal juist is, en niet overdreven reclame praat.
Dus zouden mensen met ervaring met deze webshop/ winkel even hun mening kunnen geven over de betrouwbaarheid van de producten, en of de beschrijvingen wel relevant zijn?
Bedankt
p.s: Weet nie zeker of ik hier nieuwe discussie voor moet maken, want het heeft niet direct met de topic zelf te maken, sory
Ik heb ervaring met deze webshop en nooit praktische problemen mee gehad (levering netjes, snel, prijs goed).
Wat betreft de teksten bij de producten: Volgens mij worden die niet door Muscletotaal zelf geschreven, maar zijn dit teksten die door de fabrikant van het product gemaakt worden. Ik weet niet of dit voor alle producten geldt, maar ik weet bijvoorbeeld voor een aantal producten dat je op iedere webshop dezelfde tekst tegen zal komen.
Doe zelf eens de test: Zoek een andere webshop die ook dit product levert en vergelijk de teksten eens.
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
General, jij hebt ervaring met deze winkel / webshop? Ik heb even op de site rond geneuzeld, en op aantal producten de 'meer informatie' knop geklikt. Toen ik dat verhaal te zien kreeg, ben ik toch sterk gaan tweifelen aan de betrouwbaarheid, door de manier waarop he product gepresenteerd wordt.
Hij verteld het een beetje overdreven volgens mij, en klopt het allemaal wel? Ik kan zo'n vast adressje goed gebruiken, maar wil eerst zeker weten of het wel allemaal juist is, en niet overdreven reclame praat.
Dus zouden mensen met ervaring met deze webshop/ winkel even hun mening kunnen geven over de betrouwbaarheid van de producten, en of de beschrijvingen wel relevant zijn?
Bedankt
p.s: Weet nie zeker of ik hier nieuwe discussie voor moet maken, want het heeft niet direct met de topic zelf te maken, sory
Als je nou goed dit topic heb gelezen dan weet je dat deze (web)shop betrouwbaar is.
Ik was vorige week nog 5 meier lichter aan handel...Alles volgens bestelling ontvangen. Kledingmaat was perfect en ik kreeg er nog een extra broek bij...Dvd's waren ook allemaal in orde, wel zwaar overbetaald maar ja dat heb ik er voor over.
@ Roell
De shop is zeer betrouwbaar. Ken de eigenaar, is een supervent. De teksten worden (inderdaad zoals Pinada al zei) geschreven door de fabrikanten c.q. webbeheerder, waar de eigenaar niks mee van doen heeft. Als je echt wilt weten of iets voor jou waarschijnlijk werkt of niet kun je beter even bij hem langs gaan. Hij geeft namelijk eerlijke adviezen, en daarin is hij een van de zeer weinige.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Pumping iron blijft ook nog steeds een leuke!
Pas nog 1 van Cutler gezien iets met shreds maar die valt tegen. Doet hij een paar oefeningen en je betaald er wel veel voor.
Die laatste van Jay cutler was ook niet veel soeps...
Hij geeft een rondleiding door zijn inmense villa, laat zijn auto's zien etc.
Een soort van Cribs. Daarnaast zie je zijn dieet en geeft hij een interview aan een journalist. Je ziet hem niet echt een hele work out doen....beetje ruk
Een soort van Cribs. Daarnaast zie je zijn dieet en geeft hij een interview aan een journalist. Je ziet hem niet echt een hele work out doen....beetje ruk
Ja en als ze nou 3 euro waren dan zei ik ja maar helaas.
Op internet staan er iig best veel.
Ik heb net Bigger Stronger Faster gezien.
Geeft wel aan hoe Amerikanen omgaan met zelfbeeld.
De film heeft mij niet direct overtuigd dat elke sporter AS gebruikt.
Volgens mij kwam Snuff met deze film, heb je nog meer films/docu,s die een beeld geven over het AS gebruik bij sporters?
Heb hem ook laatst gezien en nee, ik ben evenmin overtuigd dat iedere sporter gebruikt. Dit is natuurlijk maar een kleine greep uit de topsport wereld.
En ben ook niet overtuigd dat Floyd Landis bijvoorbeeld onschuldig is. Dit zijn toch dingen die je als buitenstaander niet met zekerheid kan weten en zal je ook nooit achter komen.
Verder vond ik het wel een toffe docu.
Bekijk die eens van Ronnie Coleman, the cost of redemption.
Is wel leuk als hij thuis is en zijn ontbijt klaarmaakt.
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Comment