Voorstel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voorstel

Hallo luitjes, ik lees de laatste tijd zoveel onzin van nieuwelingen waar ik eerst ook bijhoorde

en ik dacht: kan bodynet niet gewoon de zomersticky op de homepage zetten? anders moet falstyr zoveel kaken breken....
    Pumping Iron.

over onzin gesprokken.

Comment

Hij is zn bril vergeten
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Bram The DoK Man View Post
        Hallo luitjes, ik lees de laatste tijd zoveel onzin van nieuwelingen waar ik eerst ook bijhoorde

en ik dacht: kan bodynet niet gewoon de zomersticky op de homepage zetten? anders moet falstyr zoveel kaken breken....
        Behoorde jij ook niet tot die groep ?????
        een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Dat staat er tog bij?

maarja het zou wel handig zijn.
          Pumping Iron.

Comment

Ja super handig wordt het 5 paginas waar mensen overheen moeten scrollen waarbij meer dan de helft van de mensen de zomersticky al gelezen heeft. Plus de forumindex dikke bs dus
            "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

ik bedoelde eerder dat de link op de homepage staat niet de hele tekst.....
              Pumping Iron.

Comment

Als mensen niet willen lezen, dan doen ze dat ook niet. Hoe opvallend dingen ook zijn.
                Als mensen wel willen lezen, vinden ze de informatie vanzelf wel, hoe onlogisch het ook staat.

Comment

Zolang jij dit soort onzin blijft posten blijf je wat mij betreft gewoon bij die groep horen.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                    Als mensen niet willen lezen, dan doen ze dat ook niet. Hoe opvallend dingen ook zijn.
                    Als mensen wel willen lezen, vinden ze de informatie vanzelf wel, hoe onlogisch het ook staat.
                    Helaas maar al te waar
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Lees net weer zoveel onzin. Waar jij eerst ook bijhoorde? hehehehehe

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X