Moeilijk!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

In elk geval ga ik morgen!
    Ik drink echt veel meer deze tijd. En nog heb ik het gevoel uitgedroogt te zijn. Scheelt wel met pissen s'nachts....

Comment

Originally posted by Homer View Post
      Met de zomer moet ik zeggen dat ik het moeilijk vind om veel te trainen. Het is moeilijker om naar de gym te gaan. Omdat het daar onwijs heet is. Ook wil iedereen gelijk leuke dingen doen na werk.
      Wat zijn nu goede tips om toch in vorm te blijven? Ik zal zelf een aftrap geven.
      Hardlopen, beetje chin ups en push ups thuis. Weinig eten, veel drinken.
      Hoe gaan jullie hier mee om? Of ben ik de enige die hier moeite mee heeft?
      Ga HIT'en als je het moeilijk vindt om vaak en veel te trainen.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ik heb nu al bijna 2 weken niet echt goed getrained...
        Ga ik dan kan ik me training niet afmaken.. of ik krijg neigingen om flauw te vallen (Door de warmte)
        of ik wordt misselijk of ik krijg vreselijke koppijn in de gym (thuis zelfde verhaal)

Zins kleinsafaan heb ik altijd moeite met de warmte gehad.. op een manier dat niet echt normaal is..
        Heb afspraak met me huisarts laten maken en moet bloedcheck gaan doen..

Zodra ik het te warm krijg krijg ik overal op me lichaam puisjes en als ik ze negeer worden groter en groter...

Dus had besloten om full body te gaan trainen 3x in de week trainen.. nope zelfs dat helpt niet..
        terwijl er in de sportschool 2 airco's zijn.. is het voor mij veels te warm

Comment

Deze week ging het bij mij weer lekker. Ben 3 keer geweest, ook al was het erg warm. Uiteindelijk moet je gewoon gaan denk.
          Las laatst iets over meer kracht bij 32 graden ofzo. Weet het alleen niet meer zo goed. Misschien weet iemand anders het?

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
            Ga ik dan kan ik me training niet afmaken.. of ik krijg neigingen om flauw te vallen (Door de warmte)
            of ik wordt misselijk of ik krijg vreselijke koppijn in de gym (thuis zelfde verhaal)

Zins kleinsafaan heb ik altijd moeite met de warmte gehad.. op een manier dat niet echt normaal is..
            Heb afspraak met me huisarts laten maken en moet bloedcheck gaan doen..

Zodra ik het te warm krijg krijg ik overal op me lichaam puisjes en als ik ze negeer worden groter en groter...

Dus had besloten om full body te gaan trainen 3x in de week trainen.. nope zelfs dat helpt niet..
            terwijl er in de sportschool 2 airco's zijn.. is het voor mij veels te warm
            Een vochtige doek meenemen ofzo als je gaat trainen? Ik heb het moeilijk met slapen in die warmte, s avonds een handdoek nat maken en soms over mij wrijven helpt dan wel.

Deze week ging het bij mij weer lekker. Ben 3 keer geweest, ook al was het erg warm. Uiteindelijk moet je gewoon gaan denk.
            Las laatst iets over meer kracht bij 32 graden ofzo. Weet het alleen niet meer zo goed. Misschien weet iemand anders het?
            Had een artikel gelezen op ergogenics dat je dan meer groeihormoon aanmaakt bij een hogere lichaamstemperatuur...meer kracht weet ik niet. Als je training er onder te lijden heeft zal het toch geen voordeel zijn vrees ik
            @ ketIF

Comment

Originally posted by Brambo19 View Post
              Een vochtige doek meenemen ofzo als je gaat trainen? Ik heb het moeilijk met slapen in die warmte, s avonds een handdoek nat maken en soms over mij wrijven helpt dan wel.

Had een artikel gelezen op ergogenics dat je dan meer groeihormoon aanmaakt bij een hogere lichaamstemperatuur...meer kracht weet ik niet. Als je training er onder te lijden heeft zal het toch geen voordeel zijn vrees ik
              kheb een hele handdoek druipnet gemaakt heeft neit geholpen.. en savond slaap ik met een arico op mij gericht op de grond.. omdat het bed te warm voor me wordt :S

Comment

kheb een hele handdoek druipnet gemaakt heeft neit geholpen.. en savond slaap ik met een arico op mij gericht op de grond.. omdat het bed te warm voor me wordt :S
                wel op je voeten richten he!!!
                160kg squat
                225kg deadlift
                130kg benchpress

Comment

Is er geen koelere plek te vinden in je huis?

Comment

Is er geen koelere plek te vinden in je huis?
                    kruipruimte
                    160kg squat
                    225kg deadlift
                    130kg benchpress

Comment

Ga HIT'en.

Originally posted by Brambo19 View Post
                      Had een artikel gelezen op ergogenics dat je dan meer groeihormoon aanmaakt bij een hogere lichaamstemperatuur...
                      True story.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Geen wonder dat ik PR's blijf zetten nu. Ik heb het zo warm dat ik dood ga. Al dat groeihormoon...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X