Motivatie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Motivatie

dag mensen.

Kunnen jullie mij vertellen hoe jullie gemotiveerd blijven om maar naar de sportschool toe te gaan

Veel lezen
    En filmpjes/foto's kijken van je droom fysiek

net terug van vakantie

Comment

Altijd je doel voor ogen houden en waarom je naar de sportschool gaat.

Comment

Door filmjes te kijken op youtube van mensen met overgewicht. Had ik namelijk ook last van en dat is wat ik niet meer wil.
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

gewoon elke week blijven gaan dan blijf je in het ritme zitten. Zodra je paar weken niet gaat ga je uit het ritme en word het moeilijker om heen te gaan.
          Moet gewoon automatisme worden en dan word de zin steeds groter en geeft je lichaam gewoon een soort hormoon af waardoor je je kutter voelt als je niet gaat
          eat eat eat and look like a freak!

Comment

heb het ook soms dat ik met vermoeidheid nr de gym ga.. Maar achteraf heb ik toch altyd een goede training gehad. Mijn tip is gwn gaan .

Grtz

Comment

Jaklopt.. soms ben je moe of heb je geen zin, maar in de sportschool gaat het gwn lekker..
              OF dat je juist goed voelt en dan in de sportschool minder gaat
              Ik ga gwn altijd, pas als ik ff bezig ben weet ik hoe het gaat

Comment

Kwantificeerbare doelen stellen, weet wat je moet doen en het gewoon doen.

Als je de discipline niet hebt om naar je doelen te werken weet je meteen waar je probleem ligt

Owh en er zijn echt al een miljard van deze threads
                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Omdat ik elke morgen in de spiegel kijk en dan niet tevreden ben!!!!

Dan ben ik blij als ik na het werk kan gaan sporten!

En inderdaad foto's en films kijken.
                  I'm in transformation mode!!!!

Comment

omdat ik me doel nog niet gehaald heb, en meer kracht wil, dus zal wel moeten als je dat wilt

en train samen, dan zeg je ook niet zo snel van, ik ga niet
                    160kg squat
                    225kg deadlift
                    130kg benchpress

Comment

ben verslaafd. dat is mijn motivatie. voel me kut als ik niet ga. MOET trainen.

Comment

Ik kan mijn woede en frustratie goed kwijt in de gym. Bovendien ben ik helemaal gek van krachttraining. Geen moeite met motivatie vinden dus.
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

de pomp. groei groeier groeist. heerlijk uitgeput zijn naar de training energie kwijtkunnen alle eventuele frustraties eruit pompen. laatste HH zit je nog met stress in je kop maakt je druk pompt er nog ff een HH uit. Motivatie genoeg

Comment

Filmpjes kijken van gasten die met hun kop boven de basketballring (3.10) uitkomen en 1.75 meter zijn
                            "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X