Striemen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Striemen

hallo,
    een 5 tal jaar geleden ben ik begonnen met powertrainen,zoals de meeste kon het voor mij niet snel genoeg gaan en ben ik na 1.5jaar beginnen kuren.Als gevolg dat mijn huid niet kon volgen en dat ik striemen heb gekregen.Heb sindsdien al allerlei zalfjes en crèmes van de apotheker gesmeerd maar er is niet echt iets dat echt helpt.weet er iemand misschien een goed middeltje ,miss vanuit de boddybuilding wereld?
    alvast bedankt
    matthy

Bij deze kan ik je vertellen dat er geen enkele zalf of creme voor te krijgen is, kamp zelf ook met het probleem, en heb ervoor bij een arts gezeten.
    Het enigste wat ze in het ziekenhuis kunnen doen is een laagje van je huid afschrapen waardoor het minder zal zijn, maar helaas helemaal weg krijg je het nooit. Mijn arts gaf het advies trouwens om er niet aan te beginnen, en ik heb me er maar bij neergelegd, hoe lelijk ik het ook vindt...

Heb zelf zoiets van: Het geeft wel aan hoe sterk je doorzettingsvermogen is in Bodybuilding & Fitness en dat geeft me dan toch wel weer een goed gevoel ;-)

Hopelijk heb je er iets aan, succes ermee!!

Comment

Is weinig aan te doen. Met verloop van tijd ga je het wel minder zien, omdat de rood/paarse striemen witte littekens worden die dan minder opvallend zijn. Maar zien ga je ze altijd.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

Als je gaat zonnebanken worden ze minder zichtbaar. (volgensmij)

Comment

Klopt, als je een wat donkerder tintje krijgt vallen ze wat minder op. Het licht er ook aan hoe duidelijk de striemen zelf zijn. Bij sommigen zijn ze wat lichtroodachtig, maar bij anderen waaronder ikzelf ook heel sterk paarsachtig.
          Owner of the Iron Playground.

Comment

mischien klinkt het volgende heel erg raar,
            maar je kan natuurlijk voorkomen dat je striemen gaat krijgen.

tenminste als je beetje hoog in vet% zit. (bijv 15%)
            Zo kun je eerst 5-8 kilo eraf cutten voordat je gaat bulken/kuren of iets anders waarbij je snel aankomt. je huid is dan al eenbeetje slap, en kan lekker opgevuld worden met spieren. Tevens is het kiezen van een kuur waarbij je niet al teveel vocht gaat vasthouden aan te raden.

ikzelf ben in 3 jaar tijd langzaam aan dik geworden,
            en heb nergens last van nu , omdat huid nog plaats heeft.

succes, maybe dat je er iets aan hebt
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Striemen worden veroorzaakt door te snel aankomen of afvallen. Of kinderen krijgen ofzo. Of sonjabakkeren.
              Wat eraan te doen is weet ik niet, zo te zien weinig, vraag me dan af hoe trey brewer van die knettersgrote stretchmarks afkomt op zijn armen.
              http://www.stormlightphotography.com/TreyBrewer001.jpg
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                Striemen worden veroorzaakt door te snel aankomen of afvallen. Of kinderen krijgen ofzo. Of sonjabakkeren.
                Wat eraan te doen is weet ik niet, zo te zien weinig, vraag me dan af hoe trey brewer van die knettersgrote stretchmarks afkomt op zijn armen.
                http://www.stormlightphotography.com/TreyBrewer001.jpg
                Kun je ze ook al krijgen door te snel afvallen?

Comment

Als je met een crashdieet afvalt zit die kans er zeker in.
                  Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                  Go heavy or go home!

Comment

Heb het ook. borst/onderkant schouders heel erg.

Comment

Gewoon regelmatig in smeren met kokos/baby olie. Dan heb je minder kans op het krijgen van striemen. Nu heb je ze...te laat. Maar zou alsnog die olie gaan gebruiken om meer te voorkomen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X