Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Dat is wat de weegschaal aangeeft
Toen ik begon 2 %
Ik twijfel heel erg over de kwaliteit van die weegschaal. Heb je het wel s gemeten met de tang? Ben bang dat je dan n heel andere waarde ziet...Ik ben waarschijnlijk ook niet de enige die dat denkt.
Staat al bij foto's, toen werd 7-12 % ofzo geschat.
Ik weet ook dat zon ding niet goed meet.. was ook mn laatste x
Kijk wel in spiegel en hoeveel gewicht ik aan kan
laagste wat ik ooit heb gezeten is 7.10 altijd koud etc.. ( had ook geen gram spier hoor daar niet van xD ) maar wil het weer eens proberen met een spier laagje
Voelt dat beter aan als 4.8 procent? Minder snel vermoeid of iets dergelijks..
Heb het tegenwoordig minder snel koud, en ben minder vaak ziek. vroeger kwakelde ik de hele winter. en sliep ook altijd in tshirt etc onder dik dekbed.. kan het niet met helemaa in het begin vergelijken want toen zat ik nog in de "afkickfase" van de morfine. maar verschil met 5% merk ik zeker. fitter weet ik niet, heb vorm van adhd. dus ben altijd wel actief druk en energie teveel. zelf toen ik pfeiffer had
Heb het tegenwoordig minder snel koud, en ben minder vaak ziek. vroeger kwakelde ik de hele winter. en sliep ook altijd in tshirt etc onder dik dekbed.. kan het niet met helemaa in het begin vergelijken want toen zat ik nog in de "afkickfase" van de morfine. maar verschil met 5% merk ik zeker. fitter weet ik niet, heb vorm van adhd. dus ben altijd wel actief druk en energie teveel. zelf toen ik pfeiffer had
Niet lullig bedoeld maar pfeiffer en adhd is altijd geniale combinatie
Marja ik heb het ook warmer dan vroeger, vroeger had ik het vaak koud..en zo veel vet % is er niet verschil..
Maar volgens mij komt het ook door meer spiermassa waardoor je het warmer hebt?
Marja ik heb het ook warmer dan vroeger, vroeger had ik het vaak koud..en zo veel vet % is er niet verschil..
ongetwijfeld maar vet ook wel iets :P al emt al best gezond dat sporten
haha ik ken er nog 1 die een vriend van me had:
hoogbegaafd en dyslectisch
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment