Lezen is hier erg belangrijk!! :-)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lezen is hier erg belangrijk!! :-)

Hahahahaha.. heb me sinds gister aangemeld hier, en ben tot nu toe alleen maar aan lezen gekomen!! ppppfffff..... tis allemaal nog niet wat!!

Ik heb nog zoveel te vragen, maar waarschijnlijk moet ik dus nog meer lezen...

Ik hoop dat ik binnenkort echt mee kan "praten".... hahahaha, ga nu maar weer verder lezen!!

*einde zinloos bericht....*
    Life is a bitch.. I'm life....

Originally posted by The Diva View Post
    Hahahahaha.. heb me sinds gister aangemeld hier, en ben tot nu toe alleen maar aan lezen gekomen!! ppppfffff..... tis allemaal nog niet wat!!

Ik heb nog zoveel te vragen, maar waarschijnlijk moet ik dus nog meer lezen...

Ik hoop dat ik binnenkort echt mee kan "praten".... hahahaha, ga nu maar weer verder lezen!!

*einde zinloos bericht....*
    Je mag gerust ook vragen stellen hoor, maken we voor jou wel een uitzondering.

Comment

Hahahaha, thanks... maar ik lees nog even verder voordat ik straks iets doms vraag...

Nou oke 1 vraag dan... mijn trainingsdagen zijn maandag, woensdag en zondag... is dit goed of kan ik beter, de zondag en maandag veranderen???

Comment

Hahahaha, thanks... maar ik lees nog even verder voordat ik straks iets doms vraag...

Nou oke 1 vraag dan... mijn trainingsdagen zijn maandag, woensdag en zondag... is dit goed of kan ik beter, de zondag en maandag veranderen???
        Hangt ervan af... train je full body dan beter geen 2 dagen na elkaar, bij split kan het wel.
        @ ketIF

Comment

Originally posted by Brambo19 View Post
          Hangt ervan af... train je full body dan beter geen 2 dagen na elkaar, bij split kan het wel.
          Ik doe meestal full body....dat is toch je hele lichaam trainen? Ik doe daar trouwens ook nog cardio bij!!

Comment

Ik doe meestal full body....dat is toch je hele lichaam trainen? Ik doe daar trouwens ook nog cardio bij!!
            Kun je van die zondag geen vrijdag of zaterdag maken?

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
              Kun je van die zondag geen vrijdag of zaterdag maken?
              Zou ik dolgraag willen, alleen het probleem is dat ik op vrijdag van 8 tot 20.00uur werk en mijn sportschool tot 22.00 uur open is... en op zaterdag idem...dan werk ik van 8 tot 15.00 en sportschool is dan tot 16.00uur open...

Ik vind zelf aangezien in een (extreme) steber ben, dat ik dan niet genoeg tijd heb voor mijn ding te doen!! (incl. cardio) Als ik niet alles kan doen wat ik wil kan ik me daar zo k*t over voelen en dus dna het idee dat ik niks gedaan heb!! ....

Comment

Zou ik dolgraag willen, alleen het probleem is dat ik op vrijdag van 8 tot 20.00uur werk en mijn sportschool tot 22.00 uur open is... en op zaterdag idem...dan werk ik van 8 tot 15.00 en sportschool is dan tot 16.00uur open...

Ik vind zelf aangezien in een (extreme) steber ben, dat ik dan niet genoeg tijd heb voor mijn ding te doen!! (incl. cardio) Als ik niet alles kan doen wat ik wil kan ik me daar zo k*t over voelen en dus dna het idee dat ik niks gedaan heb!! ....
                Nee, je moet je er niet k*t door gaan voelen, das niet de bedoeling.
                En maandag naar een dinsdag en woensdag naar een donderdag(ja nou wordt het moeilijk), is dat een optie?

Comment

Simpel gezegd, fullbody 2 dagen achter elkaar werkt niet, minimaal 1 dag rust ertussen.
                  Groeten

Comment

Redelijk zinloos topic :P maar goed kan het wel waarderen.
                    zoals al aangegeven beter niet 2x fullbody achter elkaar. vrijdag zou je eventueel na je werk meteen kunnen gaan sporten heb je anderhalf uur de tijd. je zou gewoon alleen simpel basic fullbody kunnen doen zonder isolatie armen oid. en dan je cardio. alleen de vraag of je dan nog optijd in slaap kan komen als je volgende dag om 7 uur er weer uit moet.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                      Nee, je moet je er niet k*t door gaan voelen, das niet de bedoeling.
                      En maandag naar een dinsdag en woensdag naar een donderdag(ja nou wordt het moeilijk), is dat een optie?
                      Het zou kunnen, maar het feit dat ik nog twee koters heb rondbanjeren en ik graag train als ik dan vrij bent en hun op school zitten!! Maar ga er toch eens over denken!! Dank je

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                        Redelijk zinloos topic :P maar goed kan het wel waarderen.
                        zoals al aangegeven beter niet 2x fullbody achter elkaar. vrijdag zou je eventueel na je werk meteen kunnen gaan sporten heb je anderhalf uur de tijd. je zou gewoon alleen simpel basic fullbody kunnen doen zonder isolatie armen oid. en dan je cardio. alleen de vraag of je dan nog optijd in slaap kan komen als je volgende dag om 7 uur er weer uit moet.
                        Ja das dan ook nog een probleem!! Kan ik voorlopig de slaap weer niet vatten!! Maar ga wel eens kijken hoe ik het beste kan aanpakken!!

Dank je voor je reactie in mijn zinloze topic... ;-)

Comment

Ja das dan ook nog een probleem!! Kan ik voorlopig de slaap weer niet vatten!! Maar ga wel eens kijken hoe ik het beste kan aanpakken!!

Dank je voor je reactie in mijn zinloze topic... ;-)
                          Je hebt in ieder geval 1 ding geleerd vandaag.
                          Wanneer je full-body doet, geen 2 dagen achter elkaar, dus is je topic niet helemaal zinloos geweest vandaag.

Comment

np ikzelf heb dat ook daarom trian ik vrijwel niet laat want heb uur of 2 nodig om bij te komen. of hoe noem je dat tot ik weer beetje rustig ben. begrijpelijk dat je bij je kids wilt zijn magoed je meot ook af ent oe tijd voor jezelf nemen weet niet hoe oud de kids zijn.. maar vond nooit erg als mama ff naar yoga ging waren we alleen thuis

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                              np ikzelf heb dat ook daarom trian ik vrijwel niet laat want heb uur of 2 nodig om bij te komen. of hoe noem je dat tot ik weer beetje rustig ben. begrijpelijk dat je bij je kids wilt zijn magoed je meot ook af ent oe tijd voor jezelf nemen weet niet hoe oud de kids zijn.. maar vond nooit erg als mama ff naar yoga ging waren we alleen thuis
                              Hahahahaha, nog iets te jong!! 5 en 6, dus zo lang alleen laten doe ik nog maar niet!!

Maar komt goed!! Ik ga eens wat puzzelen!!

THANKS!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X