Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
np ikzelf heb dat ook daarom trian ik vrijwel niet laat want heb uur of 2 nodig om bij te komen. of hoe noem je dat tot ik weer beetje rustig ben. begrijpelijk dat je bij je kids wilt zijn magoed je meot ook af ent oe tijd voor jezelf nemen weet niet hoe oud de kids zijn.. maar vond nooit erg als mama ff naar yoga ging waren we alleen thuis
Je hebt in ieder geval 1 ding geleerd vandaag.
Wanneer je full-body doet, geen 2 dagen achter elkaar, dus is je topic niet helemaal zinloos geweest vandaag.
En, heb je al over je eventuele verandering van trainingsschema nagedacht?
Ja ja ga waarschijnlijk toch op vrijdagavond trainen! eeehhhh...dan moet ik er ook bij zetten als ja na 12 uur alleen maar op je benen gestaan te hebben, nog fut heb!! Maar in principe ga ik wel op vrijdag avond!!
Dus dan zijn mijn train dagen MA-WO-VR... Das denk wel beter zo!!
Ja ja ga waarschijnlijk toch op vrijdagavond trainen! eeehhhh...dan moet ik er ook bij zetten als ja na 12 uur alleen maar op je benen gestaan te hebben, nog fut heb!! Maar in principe ga ik wel op vrijdag avond!!
Dus dan zijn mijn train dagen MA-WO-VR... Das denk wel beter zo!!
Inderdaad, dat is een goeie basis.
En je zal zien, als je eenmaal in de sportschool bent op dagen dat je 12 uur op je benen gestaan hebt, dat het toch nog helemaal goed komt met je training,
Inderdaad, dat is een goeie basis.
En je zal zien, als je eenmaal in de sportschool bent op dagen dat je 12 uur op je benen gestaan hebt, dat het toch nog helemaal goed komt met je training,
Vast, ben een stebertje...dus laat dat maar aan mij over!! GIRLPOWER!!!
doe een poging en er is altijd wel iemand die een blondje gaat helpen
Whahahahahaha...bedankt he........
Maar ga me er eems GOED over buigen!! Maar denk dat ik al wel aardig in de buurt zit! Het is meer het calorieen gebruik enz enz..
Maar wie weet hoor je nog van me...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment