schaafwonden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Pinada View Post
    Plenty of ass down here hoor
    Ik ben het daar roerend mee eens (mooie deadlifts destijds....)
    Geniet, en drink met maten!

Comment

gewoon insmeren met vaseline of uierzalf. werkt goed nergens meer last van

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
        Ik ben het daar roerend mee eens (mooie deadlifts destijds....)

Whahahaha... Thanks
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

De naad (nee niet je aars Dat dikkere overlappende stukje stof) op een andere plek?

Comment

Andere onderbroek en geen laag kruis doet idd. wonderen. Ik heb het vaak in de zomer door zwembroeken, maakt dan niet uit welk merk. Ik heb een zalfje bij de drogist vandaan met aluminiumchlorhydrate, die werkt echt goed, binnen een nachtje is alle schraalheid verdwenen.
            In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Die ik van de tijd aanheb omdat er geen normale broeken te vinden zijn met grote ruimte voor bovenbenen. Heb er zelf geen last van, loop ook niet zo veel. Eventueel helpt een broek die wat strakker bij de benen zit ook wel wat.

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                Heb er zelf geen last van, loop ook niet zo veel. Eventueel helpt een broek die wat strakker bij de benen zit ook wel wat.

Die ik 90% van de tijd aanheb omdat er geen normale broeken te vinden zijn met grote ruimte voor bovenbenen.
                Originally posted by oolicks_rNb View Post
                Die ik van de tijd aanheb omdat er geen normale broeken te vinden zijn met grote ruimte voor bovenbenen. Heb er zelf geen last van, loop ook niet zo veel. Eventueel helpt een broek die wat strakker bij de benen zit ook wel wat.

22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X